  • 11. Data: 2017-04-21 14:35:56
    Temat: Re: Czereśnia chyba uschła
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 14:05:29 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Szkoda by było :-(((
    > No ale przecież nie pierwszy raz większe opady u Was były chyba?
    Własnie były nie raz
    Nigdy czereśnie od razu po owocowaniu nie zrzucały liści a w ubiegłym roku zrzuciły
    juz w sierpniu(albo i koniec lipca to był musiałbym na fotki zerknąć)

  • 12. Data: 2017-05-16 19:44:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Własnie były nie raz
    > Nigdy czereśnie od razu po owocowaniu nie zrzucały liści a w ubiegłym
    > roku zrzuciły juz w sierpniu(albo i koniec lipca to był musiałbym na fotki zerknąć)

    Jak tam czereśnia?

  • 13. Data: 2017-05-16 20:09:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 19:44:17 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Jak tam czereśnia?

    Raczej uschła. Nic zielonego się nie pojawiło.
    U sąsiada dwie podobnie, trzecia w polowie- jedna odnoga się zazieleniła.
    U mnie jeszcze w krzak bzu taki 5-6letni tez na wiosne nie zazielenił się. usechł