  • 101. Data: 2019-02-27 15:41:12
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 15:44:16 UTC-6 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie ocenialem w kategoriach moralnych tylko ekonomicznych. W nocy robia prad z
    ograniczona moca i maja jeszcze mniejsza sprawnosc. Jak ktos wyznaje religie co cie
    CO2 nazywa powinien grzac metoda w ktorej powstaje go jak najmniej. Najmniej powstaje
    jak grzac u siebie w domu odnawialnym paliwem w kotle o duzej sprawnosci. I taki
    model powinien byc w Polsce w jakis sposob promowany. Lasow mamy do oporu. Odpadow z
    przetworstwa drewna tez mamy do oporu. Spaliny z mojego pieca na pelet nie maja
    zadnego zapachu. To chyba o czyms swiadczy.

    Zamiast tego to niemcy pala polskim drewnem w swoich elektrowniach i sie chwala jak
    to odnawialnie energie produkuja.

  • 102. Data: 2019-02-27 15:43:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Feb 2019 14:16:21 +0100, quent

    > Te obietnice były połączone z tą najważniejszą, że nie podniosą podatków.
    > Powtarzam - oni wszyscy między sobą różnią się detalami, będą się smażyć
    > w piekle razem ze swoim elektoratem.

    Jeśli chodzi o tępego schetynę (na którego nawet patrzeć nie mogę), to jego
    działanie jest pośrednio wynikiem wkręcenia nas w spiralkę rozdawnictwa
    przez pis. Teraz nikt nie odważy się dać mniej (bo i tak wyborów nie
    wygra), wszyscy będą musieli dawać więcej i licytować się z pis
    populistami. Że to nie ich pieniądze, a ludzie łykają taką kiełbaskę
    wyborczą, to nie mają z tym żadnego problemu. Przynajmniej póki kraj nie
    stanie na skraju bankructwa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 103. Data: 2019-02-27 16:13:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 15:07:26 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    No ale
    > domyślam się, że zaraz znajdziesz jakieś ciekawe wyjaśnienie, że tego nie

    nie szukam zadnych wyjasnień - ty jestes na "nie", bo tak i już. Zrealizowali 500+
    czesciowo (wg ciebie)? To źle. Teraz gadają że będzie od pierwszego dziecka niedługo.
    Jestem absolutnie przekonany ze powiesz "to źle".

    Mnie niespecjalnie interesuje co politycy gadają tylko to co robią. Mnie sie 3x15
    tuska bardzo podobało, nie powiem. A co było? Wiemy.
    Na razie strona pisowska, mimo oczywistych jej wad, wygrywa to starcie.

    b.

  • 104. Data: 2019-02-27 16:58:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Feb 2019 07:13:20 -0800 (PST), Budyń

    > nie szukam zadnych wyjasnień - ty jestes na "nie", bo tak i już.

    Nie "bo tak i już", tylko że to bezsensowny program, kiełbacha wybrocza.

    > Zrealizowali 500+ czesciowo (wg ciebie)? To źle.

    Nie wg mnie, tylko wg tego co wbijali publicznie ludziom.

    > Teraz gadają że będzie od pierwszego dziecka niedługo.
    > Jestem absolutnie przekonany ze powiesz "to źle".

    Źle, bo kłamali w kampani. Źle, bo to absurdalny program. 2x źle i nigdy w
    ten sposób nie będzie dobrze. Dla ciebie zaś jest 2x dobrze. Problem w tym,
    że jak dostaniesz tę kasę do ręki, to nią szkoły dla dziecka nie
    wybudujesz, drogi czy ścieżki rowerowej żeby dziecko miało szansę
    bezpiecznie dotrzeć do tej szkoły też nie, przychodni też nie wybudujesz i
    lekarzy nie zatrudnisz. Ale kto by się takimi rzeczami przejmował --
    naważniejsze dla niektórych to mieć kasę w kieszeni.

    > Mnie niespecjalnie interesuje co politycy gadają tylko to co robią. Mnie
    > sie 3x15 tuska bardzo podobało, nie powiem. A co było? Wiemy. Na razie
    > strona pisowska, mimo oczywistych jej wad, wygrywa to starcie.

    Wygrywa w populiźmie, jałowym rozdawnictwie i kupowaniu głosów. Jak już
    wspominałem nie raz, merytorycznie i mentalnie to największy polityczny syf
    z jakim się zderzyłem osobiście.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 105. Data: 2019-02-27 17:30:39
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-02-27 o 16:58, Myjk pisze:
> [...]
    > bezpiecznie dotrzeć do tej szkoły też nie, przychodni też nie wybudujesz i
    > lekarzy nie zatrudnisz. Ale kto by się takimi rzeczami przejmował --

    Moja żona mówi że lepiej żeby zamiast tego były np.: obiady jak za
    naszych czasów w szkole! Ale jak mówisz wszystko lepsze będzie
    długofalowo (drogi, ścieżki, ogólnie infrastruktura + same obiekty
    szkolne i przedszkolne) od dawania kasy ot TAK!

    Robak

  • 106. Data: 2019-02-27 17:34:23
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 16:02, marios pisze:

    > Właśnie zajrzałem pobieżnie do dokumentów na:
    > https://portal.wfos.lublin.pl/wymagana-dokumentacja
    > dokładniej:
    > https://portal.wfos.lublin.pl/dokumenty/DOKUMENTY_OD
    _01012019/1_program_priorytetowy_18_01_2019.pdf

    To tu jeszcze 1 ciekawa tabelka...
    https://portal.wfos.lublin.pl/intensywnosc-dofinanso
    wania
    I nie dlatego mam wątpliwości bo jestem w ostatniej grupie tylko I grupa
    to już skrajna bieda! Porównać to można z 500+ i do tego zasiłek dla
    samotnej matki choć tu już może wyjść taka rodzina w II próg ;)

    Robak

  • 107. Data: 2019-02-27 17:37:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 14:14:45 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Tue, 26 Feb 2019 12:31:44 -0800 (PST), w
    > <e...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    > Dasz sobie radę z faktem, że większość rodaków się z tobą nie zgadza?

    Myślec ze jednak tu Zenek ma racje
    Większość ludzi w nosie ma trybunał konstytucyjne, rzekome łamanie konstytucji itp.
    Dla większości ważniejszy jest i gar i portfel.
    I dlatego m.in ta większość odsunęła od władzy osmiornicożerców
    Opozycja jak widać już sobie odpuściła wybory parlamentarne w Polsce bo widzą że
    szans większych nie mają skupili się na zdobywaniu koryta w Eurowyborach.
    Widać to chociażby po tym że kapiszony zaczęli odpalać juz teraz nie czekają na
    kampanie do naszego parlamentu.

  • 108. Data: 2019-02-27 18:31:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nigdy nie zrobiono zadnego wiarygodnego badania kto sie zgadza a kto nie zgadza.
    Takim badaniem moze byc tylko referendum. Stwierdzenie ze jakas wiekszosc jest z
    zalozenia w takim przypadku manipujacja.

  • 109. Data: 2019-02-27 18:41:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalozmy ze masz dwojke dzieci i za chwile bedziesz dostawal na nie tysiac co miesiac.
    Dla jednych bedzie tysiac co miesiac a inny policzy szybko ze to dwanascie tysiecy
    rocznie gorka. Za dwanascie tysiecy to Tusk, Schetyna o Bolku nie wspomne glosowali
    by za pisem. Za pisem beda glosowali sbecy z obnizona emerytura. Bo beda mieli
    podwyzszona emeryture o siedemdziesiat zlotych, bo dostana 1100 gorka. Sami ustawiali
    swoich kabli na stanowiskach to najlepiej beda wiedzieli komu mozna zaufac.

  • 110. Data: 2019-02-27 19:18:43
    Od: l...@g...com

    "Jeśli chodzi o tępego schetynę (na którego nawet patrzeć nie mogę), to jego
    działanie jest pośrednio wynikiem wkręcenia nas w spiralkę rozdawnictwa "

    Jeśli Schetyna jest tępy, to co można powiedzieć o reszcie Platfusów? Na razie chłop
    rozgrywa opozycję po swojemu i kto wie czy mu się nie przyfarci. Pierwsze kolokwium
    pod koniec maja. Egzamin na jesień.