  • 11. Data: 2019-08-22 18:03:54
    Temat: Re: Docieplenie stropu drewnianego
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 17:41, Jacek pisze:

    > Dałem piankę PUR natryskowo, co mnie wyniosło po 30 zł za metr.

    Można zejść i do 3 zł za m2, jeśli warstwa pianki będzie miała
    0,5 cm grubości.

  • 12. Data: 2019-08-22 18:56:12
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.08.2019 o 18:03, collie pisze:

    > Można zejść i do 3 zł za m2, jeśli warstwa pianki będzie miała
    > 0,5 cm grubości.

    No nie bardzo, bo są pewne koszty stałe, jak dojazd ekipy, rozkładanie
    sprzętu i sam natrysk. Jakby było nawet 0,5 cm, to na pewno za 3 zł nikt
    nie przyjedzie.
    Jacek

  • 13. Data: 2019-08-22 19:04:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 21.08.2019 13:36, Budyń wrote:

    > ja mam fragment zasypany wełną granulatową. mam wrażenie ze termicznie jest dość
    słabo a zeby było dobnrze to powinienem dość mocno ubijać. A wtedy poszedłbym z
    torbami bo weszłaby tam tona tego :)

    > zasypywalem bo to był fragment z rurami różnymi i nie było jak docinać z normalnych
    płyt.

    > b.

    Trzeba zasypać na grubość 50cm. I działa.

  • 14. Data: 2019-08-22 19:06:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 22.08.2019 17:41, Jacek wrote:
    > 2 lata temu wywaliłem całą wełnę, głównie z powodu zapaszku, jaki po
    > ponad 20 latach się pojawił. Dałem piankę PUR natryskowo, co mnie
    > wyniosło po 30 zł za metr. Nic nie śmierdzi, jest wyraźnie cieplej,
    > żadnych przedmuchów nie ma, a przy wełnie były, co poznać po smugach na
    > styku ścian z sufitem. Polecam.
    > Jacek

    Zdecydowanie. Jak jest kasa i chęci to tylko natrysk.

  • 15. Data: 2019-08-22 21:42:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Można zejść i do 3 zł za m2, jeśli warstwa pianki będzie miała
    > 0,5 cm grubości.

    Myślisz że na pistolecie ma linijkę i sobie ustawia ile ma wylecieć?
    Przecież nikt nawet nie będzie się dogadywał na taką śmieszną grubość.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2019-08-22 22:12:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 18:56, Jacek pisze:

    > No nie bardzo, bo są pewne koszty stałe, jak dojazd ekipy, rozkładanie sprzętu i
    > sam natrysk. Jakby było nawet 0,5 cm, to na pewno za 3 zł nikt nie przyjedzie.

    No dobra, to było tylko żartobliwe przypicie do podanej przez Ciebie
    ceny m2 pianki, ale bez istotnego składnika - grubości warstwy PUR.
    Teraz bez ;) ani rusz w takiej sytuacji.

  • 17. Data: 2019-08-22 22:18:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Myślisz że na pistolecie ma linijkę i sobie ustawia ile ma wylecieć? Przecież nikt
    > nawet nie będzie się dogadywał na taką śmieszną grubość.

    Napisałem wątkotwórcy, napiszę i Tobie: po słowach "0,5 cm grubości"
    była niewidzialna - jak za dawnych dobrych czasów - emotka. Taka: ;)

  • 18. Data: 2019-08-22 23:23:27
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Napisałem wątkotwórcy, napiszę i Tobie: po słowach "0,5 cm grubości"
    > była niewidzialna - jak za dawnych dobrych czasów - emotka. Taka: ;)
    Za "dawnych dobrych czasów" myślano o tym, co jest napisane.
    A potem myślano co napisać.
    W ogóle kiedyś myślano.A teraz się pisze.
    pozdro.abomito

  • 19. Data: 2019-08-23 00:23:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 23:23, abomito pisze:

    > Za "dawnych dobrych czasów" myślano o tym, co jest napisane.
    > A potem myślano co napisać.
    > W ogóle kiedyś myślano.A teraz się pisze.

    Nie, teraz się czyta słowo po słowie a każde zdanie dosłownie
    i osobno. Stąd suweren nie ogarnia już całego teksu i nie
    potrafi z treści i kontekstu zdań pojąć żartobliwego tonu
    wypowiedzi, no bo nie ma, panie, znaczka - że to ironia,
    sarkazm, czy inne podśmiechujki. Dla takich wolnomyślicieli
    wymyślono właśnie emotki, by nie mieli wątpliwości, co poeta
    miał na myśli.

    A za dawnych dobrych czasów taki Fredro pisał komedie, przy
    czytaniu których teraz suweren nie wie kiedy się śmiać, no bo
    w tekście nie ma, panie, znaczków - :) :D