  • 81. Data: 2010-12-15 08:03:32
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wiadomości news:4d086b20$1@news.home.net.pl...
    > twarz - z lekkim filtrem przeciwpyłowym zamiast standardowego - i nie ma
    > problemu.

    Tak tylko chyba teoretyzujesz. Ja sam ociepliłem całe poddasze i nie
    wyobrażam sobie pracy w "słoniu". Nawet zwykła maseczkę szybko wywaluiłem bo
    mnie wkurzała..

    Krzysiek

  • 82. Data: 2010-12-15 08:07:14
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > Użytkownik Adams napisał:
    Witam.

    > Projekt był taki:
    >
    > http://archon.pl/gotowe-projekty-domow/dom-w-tamarys
    zkach-2/m43b12f30b6933

    > A popełniłem coś takiego:
    >
    > http://picasaweb.google.com/robercikus/DomekWWysowej
    #5550563350867274514

    > Teraz jak patrzę na to, co jest na stronach www archonu, to przyznam - ku
    > swemu wlasnemu zadowoleniu :-), że moja koncepcja wyszła lepiej... Po
    > wprowadzeniu moich modyfikacji oczywiście.

    Zacny ten domek, i najwazniejsze co nowe to nowe ;-))

    pozdrawiam

  • 83. Data: 2010-12-15 08:13:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik Adams napisał:
    >
    > http://picasaweb.google.com/robercikus/DomekWWysowej
    #5550563350867274514

    http://picasaweb.google.com/robercikus/DomekWWysowej
    #5550563362973626914

    Czemu nie przypilnowałeś murarzu aby poziomice uzywali?;))
    Teraz jak piwo się Tobie oprzewrócui to sie potoczy w strone tarasu;))

    Ale tu maja jeszcze gorzej;)))
    http://www.google.pl/images?hl=pl&lr=lang_pl&q=szymb
    ark&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=iXgITeHKAsPtOa_nye0
    E&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=2&ved=0
    CDUQsAQwAQ&biw=1004&bih=570

    Krzysiek

  • 84. Data: 2010-12-15 08:27:50
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Z 300tys po dw ch latach odda by ok 30tys wiecej odsetek. Mo e z 1%prowizji
    > za wczesniejsz sp at ale to mo na uniknac negocjuj c z bankiem warunki
    > kredytu

    Zrobiłem sobie wyliczenia , wyszukałem najtańszy kredyt na 30lat we
    frankach.

    Przy 300tys prowizja za udzielenie kredytu i inne opłaty to 12tys zł
    (najtańsza oferta !!!).

    rata - 1691zł;.

    Czyli liczymy 2 lata , bo zapewne znalezienie działki , uzbrojenie ,
    formalności , sprzedaz mieszkania zajęło by mi 1-2 lata ...

    24 x 1691zł - 40584zł.

    Czyli po 2 latach musze oddac MINIMUM 352 tys zł , czyli ponad 52 tys
    zł więcej ...

    Po prostu okazja ...

    > A kilka post w wcze niej pisa e e budowa systemem gospodarczym to nie dla
    > Ciebie. A tu jednak okazuje sie ze cz prac i tak wykonasz samemu

    Wiesz położenie paneli nie jest czymś sądzie strasznym a będę robił to
    z kimś kto to już robił (mój teściu).
    Mam nadzieję że częśc prac prostszych uda mi się zrobić samemu , a jak
    się okażę że to dla mnie za trudne to wezmę fachowca.
    Po prostu fundusze mam ograniczone i nie chciałbym brać kredytu lub
    jakiś symboliczny ...

    > Czyli te 50tys musisz liczy

    Zobaczymy. Meble będę miał z mieszkania.
    Urządzanie mam obliczone na kilka lat.

    Zakup domu jest dla nas niesamowitym wyzwaniem.
    Na pewno będzie też dużym wyrzeczeniem ...

    > Ale darmo ich nie rozdaja. Musisz je kupi

    Meble mam z obecnego mieszkania.
    Choć zapewne jakieś się dokupi i doposaży się dom ...

  • 85. Data: 2010-12-15 08:31:01
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    To ja też pochwalę się zdjęciami z mojej budowy :)

    Trochę się boję ale też zapodam mój dziennik budowy :)

    Boję się bo zaraz kiki się odezwie i będę musiał dom zburzyć bo
    wszystko na pewno jest źle ;-)

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?167702-Mad
    zia-Zbyszka-i-Karoliny-%29

  • 86. Data: 2010-12-15 08:48:18
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    >
    > Tak tylko chyba teoretyzujesz. Ja sam ociepliłem całe poddasze i nie
    > wyobrażam sobie pracy w "słoniu". Nawet zwykła maseczkę szybko wywaluiłem

    Mysle ze to bardzo indywidualne - ja moge pracowac z wełną dopóki nie jest
    gorąco. Jak sie spoce to natychmiast dostaje od niej uczulenia :) Jednemu
    przeszkadza to , innemu owo...

    b.

  • 87. Data: 2010-12-15 08:50:48
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > http://picasaweb.google.com/robercikus/DomekWWysowej
    #5550563362973626914

    > Czemu nie przypilnowałeś murarzu aby poziomice uzywali?;))
    > Teraz jak piwo się Tobie oprzewrócui to sie potoczy w strone tarasu;))

    Hehe... taras jest po wyższej stronie...
    Najwyżej wyturla się przez drzwi wejściowe na podwórze :-).

    No... deczko :-)))

  • 88. Data: 2010-12-15 09:32:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.12.2010 09:03, Kris pisze:

    > Tak tylko chyba teoretyzujesz. Ja sam ociepliłem całe poddasze i nie
    > wyobrażam sobie pracy w "słoniu". Nawet zwykła maseczkę szybko
    > wywaluiłem bo mnie wkurzała..

    Nerwowy jesteś ;)

    Poza tym normalna maseczka faktycznie do kitu - gogle zaparowywały,
    maseczka się nie trzymała dobrze...

    Mi się pracowało dobrze. Kluczem była właściwa temperatura - ocieplałem
    w zimie, więc nie miałem problemu ze zgrzaniem się ;)

  • 89. Data: 2010-12-15 09:34:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.12.2010 08:28, Budyń pisze:

    > Jak nie pokryjesz dodatkowo to dokładnie tak.

    Jak już mamy być tak upierdliwi, to wtedy daje się przesuniętą/w poprzek
    drugą warstwę ocieplenia na przesuniętym dodatkowym szkielecie.

    I wtedy także rogi nie stanowią problemu.

  • 90. Data: 2010-12-15 09:36:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.12.2010 09:27, /// Kaszpir /// pisze:

> [...]
    > frankach.
    >
    > Przy 300tys prowizja za udzielenie kredytu i inne opłaty to 12tys zł

    Tyle to chyba w złotówkach...