  • 21. Data: 2019-01-06 11:02:10
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 02:56, PiteR pisze:

    > Pierwszy raz w życiu usłyszałem o tym gównie. Ciekawe jakie jeszcze
    > pojebane pomysły mają nastolatki. Najbardziej mnie wzruszyło
    > oświadczenie Polskiego Zrzeszenia Rumóf.

    Mam 40+. Byłem w takim escape roomie i świetnie się bawiłem.
    Zalecam więcej umiaru w ocenianiu rzeczy, o których - jak sam
    stwierdziłeś - nigdy w życiu nie słyszałeś.

    --
    MN

  • 22. Data: 2019-01-06 12:25:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 11:02, Marcin N pisze:

    > Mam 40+. Byłem w takim escape roomie i świetnie się bawiłem.
    Jak widzisz miałeś sporo szczęścia że wyszedłeś stamtąd żywy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2019-01-06 13:00:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 12:25:38 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > Jak widzisz miałeś sporo szczęścia że wyszedłeś stamtąd żywy.

    wieksze prwadopodobienstwo było ze go ktos potrąci na chodniku, gdy tam szedł niz w
    samym pomieszczeniu.
    Alez tu pitolicie :-)

    b.

  • 24. Data: 2019-01-06 16:02:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Czasy sie zmieniaja. Kiedys byly trzepaki teraz sa inne metody spedzania czasu
    przez nastolatkow/latki. Jest film. Armia amerykanska zrobila eksperyment z
    hibernacja. Zeby nie bylo szkoda wsadu wzieli dwa najwieksze pustaki w armii i
    zahibernowali. W wyniku pewnych zdarzen ozywili sie w calkiem niedalekiej
    przyszlosci. Na koniec filmu jeden pustak zostaje prezydentem usa bo uznali ze jest
    najmadrzejszy. Sporo jeszcze brakuje do tego co bylo na filmie ale swiat sie za kilka
    pokolen zblizy do sytuacji w ktorej wszyscy beda glupi a nie jak teraz z 85%.

    https://www.filmweb.pl/Idiokracja

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2019-01-06 19:07:00
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 5 stycznia 2019 16:29:28 UTC-6 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    wiedza ze za drzwiami sie pali to ich nie otworza dokad nie beda na 110% przygotowani
    do gaszenia. Ogien wypala tlen i sie przydusza ale robi sie wtedy duzo palnych gazow.
    Gaszenie w takiej sytuacji polega na schlodzeniu duzym prysznicem tego co pod sufitem
    sie zebralo. Najprosciej i najtaniej by bylo jak by takie przybytki byly wyposazone w
    zraszacze. Dzialaja automatycznie. Dzialaja w poczatkowej fazie pozaru. Grupa
    budowlana i taki wniosek sam sie nasuwa. Jak sa nowo budowane domy to w ramach
    wlasnego bezpieczenstwa kupic tansze klamki i zainstalowac zraszacze. Ogladalem
    kiedys oferty i najtanszy kosztowal ze trzy dychy a za stowe byl taki co siedzi w
    suficie i jak ma zadzialac to sie przebija przez specjalnie w tym miejscu zrobiony
    slaby sufit i leje wode. Na etapie budowania taka instalacja kosztowala by jakies
    drobne pieniadze.

> [...]
    >
    > Wtłaczanie świeżego, natlenionego powietrza ma też inny cel poza
    > usunięciem dymu i oddymieniem drogi ewakuacji.  Gromadzący się w budynku
    > dym podgrzewa to co jeszcze się nie pali i potrafi podgrzać do
    > temperatury samozapłonu. Świeże, natlenione powietrze obniża temperaturę
    > i zabezpiecza przed samozapłonem.
    >
    > Każdy wyższy budynek wielorodzinny oraz każdy budynek użyteczności
    > publicznej obecnie musi być wyposażony w system oddymiania. W tym celu
    > montuje się specjalne klapy oddymiające oraz nawiewne, które w przypadku

    Wypisujesz brednie. Nie czytasz co jest napisane a odpowiadajac piszesz
    nieprecyzyjnie.

    Zenek ma racje. Tam gdzie sie pali tam sie nie otwiera i nie wietrzy. Otwiera sie
    tylko jak ekipa jest naszykowana i to tez odpowiednio aby nie spowodowac czegos
    takiego:
    https://www.youtube.com/watch?v=Et_Y_kZXoQQ

    Wentyluje sie tylko i wylacznie miejsca do ktorych dostal sie dym ale ktore sie nie
    pala.

    Wentylowanie miejsc gdzie sie pali i nie mozna wejsc tylko ten pozar podsyci a nikogo
    nie uratuje.

  • 26. Data: 2019-01-06 19:25:36
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.01.2019 o 10:21, Marek pisze:
    > Nawiązując do tragedi w Koszalinie
    Obserwuję u nas jakąś paranoję.
    Podczas wichury drzewo spada harcerzom na namiot = kontrole wszystkich
    obozów harcerskich.
    W espace roomie zapalił się gaz = kontrole wszystkich escape roomów.
    Czy nie da się dopuścić trochę więcej rozumu, a mniej przepisów do
    regulowania różnych sfer życia?
    Za chwilę będzie, jak w USA, gdzie baba wsadziła kota do mikrofalówki i
    potem były pretensje, że w instrukcji nic o kotach nie napisali.
    Jacek

  • 27. Data: 2019-01-06 20:11:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 19:25:38 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Za chwilę będzie, jak w USA, gdzie baba wsadziła kota do mikrofalówki i
    > potem były pretensje, że w instrukcji nic o kotach nie napisali.

    W drugą stronę: bedziesz miał tak ze zamłacisz ekipie za zrobienie stropu, ten strop
    Twojej rodzinie na łeb spadnie bo ekipa partacka a nadzoru nie było
    I będziesz miał jak w USA- walcz o odszkodowanie z ekipą w miedzyczasie odwiedzając
    groby swoich bliskich przywalonych tym stropem.

  • 28. Data: 2019-01-06 20:45:53
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 20:31:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W drugą stronę: bedziesz miał tak ze zamłacisz ekipie za zrobienie stropu

    tu raczej chodzi o spektakl medialny "władza cos zrobiła", wpisuja sie w to różne tam
    żałoby narodowe itp.
    Zresztą cała plityka zaczyna wlasnie tak wygladać, jakies ruchy medialne, bo jak
    zechcesz normalnie to cie zagdaczą
    https://fakty.interia.pl/opinie/ziemkiewicz/news-now
    y-rok-stary-magiel,nId,2765731

    b.

  • 29. Data: 2019-01-06 21:41:26
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 06.01.2019 o 20:11, Kris pisze:
    > W drugą stronę: bedziesz miał tak ze zamłacisz ekipie za zrobienie stropu, ten
    strop Twojej rodzinie na łeb spadnie bo ekipa partacka a nadzoru nie było
    Przykład nie trafiony.
    Chodzi mi o to, że jak się zdarzy wypadek z budce z lodami, to wszystkie
    budki idą do kontroli. Ja rozumiem, że waaadza musi się wykazać
    "troskom" ale jakoś logiki tu nie widać.
    Jacek

  • 30. Data: 2019-01-06 22:25:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Żeby ona miała sens, to trzeba zapewnić niezależne od wodociągu i w 100%
    > pewne źródło wody z odpowiednim ciśnieniem i wydajnością. A to już takie
    > tanie nie będzie.

    A to już nie taniej, zapewnić żeby na 100% nic złego się nie wydarzyło? :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz