  • 161. Data: 2016-03-25 12:10:26
    Temat: Re: Fotowoltaiczna szyba grzewcza :]
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 11:51, Kris pisze:
    > A went mech przed komarami miała chronić i dopływ świeżego powietrza zapewnić. A tu
    podobnie jak u mnie- drzwi tarasowe całe lato otwarte;)

    Myslalem, ze tylko ja to zauwazylem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 162. Data: 2016-03-25 12:51:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 11:51:08 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A went mech przed komarami miała chronić i dopływ świeżego powietrza zapewnić. A tu
    podobnie jak u mnie- drzwi tarasowe całe lato otwarte;)

    I zapewnia - najwiecej komarow wlatuje do domu w nocy jak na zewnatrz jest
    ciemno, a w domu ogladasz tv albo palisz lampe :) Bez WM okna pootwierane na
    osciez bo wentylacja nie dziala, z WM wszystko pozamykane i jest swieze
    powietrze :)

    W tym roku nad wejsciem tarasowym odpale duza lampe "anty-owadowa" (taka co
    owady do niej leca i razi ich pradem) co powinno rozwiazac calkowicie
    kwestie wlatywania owadow przez drzwi tarasowe :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 163. Data: 2016-03-25 12:54:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 12:51:56 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W tym roku nad wejsciem tarasowym odpale duza lampe "anty-owadowa" (taka co
    > owady do niej leca i razi ich pradem) co powinno rozwiazac calkowicie
    > kwestie wlatywania owadow przez drzwi tarasowe :)

    Popytaj wśród userów czegoś takiego, ja znam wyłącznie opinie,
    że głównie wpadają tam pożyteczne owady, a insekty-skurwysyny omijają
    i tak czy siak lezą w szkodę ;)

    L.

  • 164. Data: 2016-03-25 13:46:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 12:51, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > osciez bo wentylacja nie dziala, z WM wszystko pozamykane i jest swieze

    Przez otwarcie drzwi tarasowych na caly dzien? :-)

    Ja mam moskitiery i w ogole sie nie przejmuje owadami w dzien czy w nocy.

    Pozdro.. TK

  • 165. Data: 2016-03-25 14:09:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 13:46:50 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja mam moskitiery i w ogole sie nie przejmuje owadami w dzien czy w nocy.
    Ja nie ma moskitier ale tez komary to jakieś pojedyncze egzemplarze się trafiają,
    czasami kilka much wleci ale tragedii nie ma. Taka okolica widocznie chociaż dookoła
    sporo tzw nieużytków.
    No i sporo nietoperzy lata może one te komary utylizuja?
    Ale u siostry na wiosce nieopodal to całe lato walka z muchami(bo wkoło gospodarstwa
    rolne a wiec bydło itp.) i tam oprócz moskitier to jeszcze jakieś chemiczne preparaty
    na obrzeża okien i drzwi leją.