  • 81. Data: 2019-11-02 09:05:13
    Temat: Re: Globalne ocieplenie - zdania uczonych są podzielone
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > To Ty napisz jak Argon pochłania co tam sobie wymyslisz.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 82. Data: 2019-11-02 09:05:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zdajesz sobie sprawę z tego że CO2 jest w atmosferze 20 razy mniej niż szlachetnego
    argonu?

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 83. Data: 2019-11-02 09:05:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zeby dzieci nie musiały codziennie chodzić kilka kilometrów po wodę do rodzice
    muszą się przeprowadzić bliżej wody. A może rodzice chcą żeby ich dzieci chodziły po
    wodę. Najsłabsze jednostki się wykrusza. Ale te co przezyja jak dorosną i przyjadą do
    Europy, najlepiej zachodniej, będą gołymi rękami domy burzyly. Ich europejscy
    rówieśnicy wychowani na grze w piłkę na ekranie telefonu nie będą w stanie im się
    przeciwstawić.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 84. Data: 2019-11-02 09:05:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kup butelkę wody mineralnej gazowanej. Nastepnie przelej zawartość do garnka i
    podgrzej do trzydziestu stopni. W czasie podgrzewania mieszaj. Po podgrzaniu odczekaj
    dwie godziny. Przelej wode do szklanki, wypij, opisz wrażenia na grupie.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 85. Data: 2019-11-04 21:57:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jest proste równanie CO2=jedzenie. Liczba ludzi żyjących na Ziemi bardzo szybko
    rośnie. Potrzebne są nowe tereny pod uprawy. Ocieplenie to zalatwia. Bez dwutlenku
    węgla nie da się wyprodukowac dostatecznie dużo żywności zeby wszyscy się najedli.
    Sztuczne ograniczenie emisji dwutlenku węgla skazuje biedne narody na wyginięcie.
    Takie postępowanie spełnia wszystkie warunki zeby je nazwać ludobójstwem przy którym
    holokaust znany z II Wojny Światowej praktycznie się nie liczy.

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.

  • 86. Data: 2019-12-10 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wyginięcie. Takie postępowanie spełnia wszystkie warunki zeby je
    > nazwać ludobójstwem przy którym holokaust znany z II Wojny Światowej

    Alez oczywiście ze sie da.
    Przeciez ogrom rolnictwa nie zajmuje sie produkcja zywnosci dla ludzi
    tylko dla zwierzat.
    Jak ludzie ogranicza jedzenie miesa do jakiegoś rozsadnego poziomu to
    jedzenia bedzie az nadto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 87. Data: 2019-12-10 21:19:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szkoda tylko że nie zauważasz że zwierzęta hodowlane jedza ludzie. Z drugiej strony
    nikt Ci nie zabrania jeść trawy. Pamiętam że do oszczędzania wody też kiedyś
    namawiales a nie potrafiles napisać co robisz z zaoszczedzoną.

  • 88. Data: 2019-12-11 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Szkoda tylko że nie zauważasz że zwierzęta hodowlane jedza ludzie. Z
    > drugiej strony nikt Ci nie zabrania jeść trawy.

    Zeby twoje porownanie miało sens to z 1-2 kilogramów warzyw musiałby
    powstawac 1 kg miesa. A z tego co czytam, jest to wielokrotnie wiecej.
    Do tego woda...

    https://tech.wp.pl/plan-ratunkowy-dla-ziemi-zjedzmy-
    wszystkie-krowy-
    szybko-bo-nas-wykoncza-6108739727087745a

    > Pamiętam że do
    > oszczędzania wody też kiedyś namawiales a nie potrafiles napisać co
    > robisz z zaoszczedzoną.

    ROTFL
    to ze nie zrozumiałes o czym była mowa to nie moja wina.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 89. Data: 2019-12-11 21:17:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co tam było do rozumienia? Walnales populistyczne haselko a jak przyszło do
    wytłumaczenia co chciałeś powiedzieć to wyszło jak zawsze z Tobą w takich sytuacjach.
    Troche ponawijales makaron na uszy. Nie mogło być inaczej bo akurat wody jest do
    oporu i na dodatek nie sposób ją zmarnować bo zawsze wróci do ekosystemu. Na każdego
    człowieka na Ziemi przypada 200 milionow metrow szesciennych wody. Na dodatek woda
    się nie zuzywa.

  • 90. Data: 2019-12-11 21:20:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2019 21:17:41 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    człowieka na Ziemi przypada 200 milionow metrow szesciennych wody. Na dodatek woda

    słodka?

    b.