  • 11. Data: 2018-12-28 20:04:32
    Temat: Re: Grzanie wody sloncem.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 19:42:57 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > Możesz nie odpisywać bo ci nie pomogę, mam duży dach i mogę se tam
    > pierdylion kolektorów postawić. A ty se możesz strzelić w ten głupi łeb.

    Ależ why so serious? :>

    L.

  • 12. Data: 2018-12-28 20:27:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie uwazalem a dalej uwazam. Poczekamy jak pape bedziesz darl jak bedziesz wymienial
    pape na tym duzym dachu. Przy okazji sie okaze ze polowa desek tez jest do wymiany.
    Wymiana u ciebie papy bedzie balsamem dla moich oczu a nie krazek rurki za 150
    zlotych polozony hobbystycznie na strychu. Do tego krazek rurki moge na strychu
    polozyc albo nie polozyc. A tobie jak dach zacznie przeciekac to bedziesz musial
    naprawic. I im bardziej bedziesz rzezbil w gownie tym drozej bedzie kosztowalo. Moje
    oczy zabalsamuje podatek katastralny jaki bedziesz placil. Ostatnia przeszkoda do
    wprowadzenia zostala zlikwidowana. W nastepnym roku go nie bedzie bo to rok wyborczy.
    Masz rok odroczenia. Roznimy sie tym ze ty dzisiaj ogladales kazda zlotowke a ja
    ogladalem projektory. Chinczyk sie powoli konczy. Epson fhd jest do zadan specjalnych
    i albo potrzebuje projektor za 4-5 tysiecy i spauperyzowanie epsona czy moze epson hd
    za 1200 i pozostawienie tego fhd na tronie dokad laserowe nie zrobia sie troche
    tansze.

  • 13. Data: 2018-12-28 20:47:04
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Bo tobie papę wymieni właściciel na swój koszt :)

  • 14. Data: 2018-12-28 21:23:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje ze w efekcie lokator zaplaci. Ale w moim przypadku przy osiemdziesieciu
    metrach powierzchni mieszkania i trzech kondygnacjach sciagnie ze mnie za dwadziescia
    kilka metrow wymiany papy i rozlozy to na dwadziescia lat. No dobra za 30 metrow bo
    nad klatka schodowa tez jest dach. Do tego przy ilosci kamienic jaka ma, ma swoja
    ekipe remontowa i wszystkie naprawy ma po kosztach wlasnych. Powtorz to w domku.

  • 15. Data: 2018-12-28 21:42:43
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Powtorz to w domku.

    A w domku jak jest biedny to dziurę zatka sam kawałkiem blachy ze złomu
    a jak bogaty to zleci firmie po cenie rynkowej.
    A w bloku bierze się drogą firmę znajomego bo każdy po drodze musi
    przytulić parę groszy.
    Np. u mamy w bloku po 2 stonach bloku ocieplali. Raptem kilka metrów2 a
    koszt 16 tysi na lokatora :-(
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 16. Data: 2018-12-28 21:43:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Jak juz jestesmy przy kolektorach slonecznych.
    Kolega miał taki patent w domku letniskowym. Blisko dachu ułożył
    wężownicę z rurek miedzianych i podłączył do baniaka około 100
    litrowego. Do tego była pompka do cyrkulacji. Całość była
    bezciśnieniowa, a baniak robił za "wieżę ciśnień".
    Taka konstrukcja była dlatego, że na działce nie było ani wody bieżącej
    ani prądu, więc baniak na strychu dawał jakieś 0,2 at ciśnienia i dało
    się nawet pod prysznicem wykąpać.
    Problem był z pompką cyrkulacyjną, bo zasilana była (jak i reszta domku)
    z agregatu, a ten się załączało głównie wieczorem. Drugi problem był z
    wychładzaniem w nocy, bo baniak był bez izolacji.
    Mimo niedoróbek w lecie dawało się uzyskać 40 stopni i 2 osoby szybko
    mogły się wykąpać.
    Potem działkę zelektryfikowano i instalacja poszła w odstawkę.
    Jacek

  • 17. Data: 2018-12-28 22:16:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mieszkam w bloku tylko w kamienicy w centrum miasta. Ale w blokach jest tak samo
    jak w kamienicy jak jest wspolnota. Mieszkanie 60m? + 3m? klatki i 11 pieter co daje
    12 kondygnacji. Na kazde mieszkanie przypada niecale 6m? dachu. Jak najdrozsza w
    okolicy fgirma zrobi to po rozbiciu na 20 lat roczny koszt na mieszkanie bedzie w
    okolicach paczki dropsow miesiecznie. W domku jak ktos przegial z powierzchnia i ma
    200m? dachu to z osiem tysiecy na wymiane musi miec inaczej nikt z nim gadac nie
    bedzie. Najlepiej jak by dyche mial zeby na niespodzianki wystarczylo. I to jest
    balsam dla moich oczu a nie krazek rurki pex.

  • 18. Data: 2018-12-29 18:32:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie uwazalem a dalej uwazam. Poczekamy jak pape bedziesz darl jak bedziesz
    wymienial pape na tym duzym dachu.

    Pierdolisz jak potłuczony żadnej papy nie mam na dachu, mój dach jest
    wieczny.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2018-12-29 18:37:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-28 o 20:04, Lisciasty pisze:

    > Ależ why so serious? :>
    A bo mnie już wkurzył kiedyś z tym przygadywaniem, to teraz
    mam z niego polewkę, on się też nie pierniczy i wali z grubej rury.
    Teraz My mamy balsam na oczy jak to jest pięknie żyć u kogoś jeszcze
    na dodatek w zabytkowej kamienicy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2018-12-29 19:44:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zabawe mam ja. Napisales ze mozesz caly dach oblozyc panelami. A w temacie obok ze
    kasy nie masz. To nie mozesz sobie calego dachu oblozyc. Na chuj Ci ten dach?