  • 21. Data: 2018-01-08 18:11:54
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 18:07:19 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > No patrz a wielu zwolenników PC i WM na tu i nie tylko twierdzi, że
    > kominy to pieniądze wywalone w błoto.

    Oczywiście.

    > Że za cenę komina można mieć PC i/lub WM,

    A to już Twoje wymyślone bzdury.

    > to jak to jest, wywalasz pieniądze w błoto?;)

    Moje kominy są podarowane, kasę na nie wywalił ktoś inny, który sądził
    że są niezbędne.

    L.

  • 22. Data: 2018-01-08 18:16:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Jan 2018 07:21:46 -0800 (PST), Zenek Kapelinder

    > 0,3 to bedzie w wielkiej plycie.

    Już kiedyś przewidywałeś tutaj, że putin zaraz będzie zakręcać kurek z
    gazem w wyniku czego fszystkie polaki zamarznom (to było 2-3 lata temu?),
    do tego przedstawiałeś jeszcze parę innych "ciekawych" odczytów ze swojej
    magicznej kuli na PMS -- i też gucio się z tego spełniło. Siłą rzeczy zmień
    profesję i nie strasz, nie strasz, bo się... :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2018-01-08 18:34:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-01-08 o 18:11, Lisciasty pisze:

    > A to już Twoje wymyślone bzdury.

    Żadne wymyślone bzdury, ktoś tu kiedyś liczył, że za koszt komina i
    fundamentu pod nim można zrobić WM.

  • 24. Data: 2018-01-08 18:38:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 18:34:27 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Żadne wymyślone bzdury, ktoś tu kiedyś liczył, że za koszt komina i
    > fundamentu pod nim można zrobić WM.

    Kominów, obróbek blacharskich, fundamentó, nawiewników.
    Na jednym kominie wentylacji grawitacyjnej nie objedziesz, potrzebne są
    minimum dwa, a zwykle trzy. Spokojnie w tej cenie zrobisz WM.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2018-01-08 18:56:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 18:34:27 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > Żadne wymyślone bzdury, ktoś tu kiedyś liczył, że za koszt komina i
    > fundamentu pod nim można zrobić WM.

    Już zmieniasz wersję, dopiero co było " za cenę komina można mieć PC i/lub WM".
    Nie pamiętam takiego liczenia, a temat śledzę cały czas.
    Co najwyżej za koszt komina można mieć materiały na WM, co do tego zgoda.

    L.

  • 26. Data: 2018-01-08 19:18:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-01-08 o 18:56, Lisciasty pisze:

    > Już zmieniasz wersję, dopiero co było " za cenę komina można mieć PC i/lub WM".

    Nic nie zmieniam, widzisz tam "i/lub"? Liczone to było jakoś tak, że
    można mieć PC lub WM, lub to i to, w zależności jakie koszty materiałów
    i urządzeń.

    > Nie pamiętam takiego liczenia, a temat śledzę cały czas.
    > Co najwyżej za koszt komina można mieć materiały na WM, co do tego zgoda.

    No nikt nie podawał, że WM robi jakaś wypaśna firma z certyfikatami,
    najtańszy rekuperator, najtańsze rury, własna robota.

  • 27. Data: 2018-01-08 19:19:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-01-08 o 18:38, Adam Sz. pisze:

    > Kominów, obróbek blacharskich, fundamentó, nawiewników.
    > Na jednym kominie wentylacji grawitacyjnej nie objedziesz, potrzebne są
    > minimum dwa, a zwykle trzy. Spokojnie w tej cenie zrobisz WM.

    No właśnie, czy to nie Ty podawałeś te wyliczenia?

  • 28. Data: 2018-01-08 19:28:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 18:38:06 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kominów, obróbek blacharskich, fundamentó, nawiewników.
    > Na jednym kominie wentylacji grawitacyjnej nie objedziesz, potrzebne są
    > minimum dwa, a zwykle trzy. Spokojnie w tej cenie zrobisz WM.
    Przypomnij ile masz kominów u Siebie pomimo posiadania WM

  • 29. Data: 2018-01-08 19:31:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 18:56:14 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Już zmieniasz wersję, dopiero co było " za cenę komina można mieć PC i/lub WM".
    > Nie pamiętam takiego liczenia, a temat śledzę cały czas.
    > Co najwyżej za koszt komina można mieć materiały na WM, co do tego zgoda.

    Mnóstwo takich dyskusji było
    Ze WM jest gratis bo kominy niepotrzebne a kominy tyle kosztują co WM
    Ale zarówno Ty jak i Adam a zapewne i sporo innych użytkowników WM z kominów nie
    zrezygnowaliście
    Więc to że WM jest gratis bo kominy niepotrzebne to taki sobie argument

  • 30. Data: 2018-01-08 19:34:33
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Na jednym kominie wentylacji grawitacyjnej nie objedziesz, potrzebne są
    > minimum dwa, a zwykle trzy. Spokojnie w tej cenie zrobisz WM.

    Że jak?
    Ze "zwykle" 3 kominy do wentylacji
    Widziałeś domy z 3 kominami do wentylacji