  • 21. Data: 2018-05-27 15:11:58
    Temat: Re: Kradną działki UWAGA!!!
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak sie nie sprzeda to mozna do konca Swiata placic podatki. I szybciej w tym
    kierunku bym sie spodziewal jakis urzedowych krokow z dokladniejszym pomiarem.

  • 22. Data: 2018-05-27 15:47:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 maja 2018 13:11:48 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > W te 10% to wierzę, ale sam miałem sytuację, że 1% powierzchni działki
    > mi przybyło przy okazji podziału działki na mniejsze i wyznaczeniu
    > nowych granic, nowymi metodami. Teoretycznie skoro mi przybyło, to komuś
    > musiało ubyć.

    > No i geodeta podobnie jak notariusz swoją cześć gotówki otrzymuje.
    > A czy to proceder ogólnokrajowy czy lokalny, to poszkodowanych tak
    > średnio to interesuje.

    > W gotówce, to już się chyba zwrotu vat dziś nie otrzymuje, no ale ja nie
    > vatowiec, to nie wiem.
> [...]

    musiałbys miec kawalek terenu przeznaczony na sprzedaz. No bo co mi po tym ze po
    układzie z mafią geodezyjną działka na której stoi mój dom bedzie miała nie 800 a
    850m2?

    b.