  • 31. Data: 2014-12-12 15:10:11
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Dec 2014 14:58:49 +0100, Ghost

    > Jakiż to słodki widok, dwa trolle liżą się na wzajem po jajkach.

    To przestań lizać Mańkowi, bo jeszcze pryszczy dostaniesz. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 32. Data: 2014-12-12 16:02:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 14:39, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Dec 2014 14:06:46 +0100, Maniek4

    > Nie przekręcaj, manipulancie. Tobie się nie podoba, że ja ciebie czytam.
    > Więc jak ci się to nie podoba, to przestań pisać.

    To co piszesz nawet nie jest logiczne. Jaki ja mam wplyw na to co kto czyta?
    Zaczales cos o mientkiej pytce, znaczy ze chyba Ci sie nie podoba jak
    pisze. No ale skoro Ci sie podoba to OK. Moge sie tylko cieszyc.

    > To sprawdź w słowniku w znaczeniu pospolitym.

    Myslalem, ze znasz znaczenie slow ktorymi sie poslugujesz. Ja sie nie
    posluguje to nie bede udawal, ze sie znam.

    > W zasadzie to bez różnicy czy zwracać uwagę,
    > czy wskazywać wybór. Ignorancie.

    No jednak nie drogi hipokryto.
    Zwracac uwage to: akcentowac, upominac, czy wrecz karac. Wskazywac inny
    wybor to nic innego jak pokazac inne mozliwosci.

    > Ale mnie wcale nie dziwi, że za każdym razem jakieś dziwne rzeczy sobie
    > dorabiasz. Zacznij w końcu czytać ze zrozumieniem, ja się tylko i wyłącznie
    > uśmiałem, że żyć bez borapotfora nie możesz.

    Piszac mietka pytka? Super forma. Do ojca i matki tez tak mowisz?

    > Oj! Ale chyba znowu zaczyna twardnieć.

    "I chocby zjedli tysiac kotletow" to i tak Twojej nie dorowna. Taki to
    ciezar.

    > Krakowskim targiem niech zostanie wrażliwość na cebulę.

    Nie ma zadnych targow. Wrazliwosc emocjonalna a nie cebulowa.

    Wiec po co tracisz czas?

    TK

  • 33. Data: 2014-12-12 16:13:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 15:10, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Dec 2014 14:58:49 +0100, Ghost

    > To przestań lizać Mańkowi, bo jeszcze pryszczy dostaniesz. :P

    A Twoja zona dostala?

    TK

  • 34. Data: 2014-12-12 19:20:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Dec 2014 16:13:42 +0100, Maniek4

    > A Twoja zona dostala?

    Takich małych jak twoje nie tyka.
    Wyłączność ma góst i inne twoje klakierki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2014-12-12 19:32:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 19:20, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Dec 2014 16:13:42 +0100, Maniek4

    > Takich małych jak twoje nie tyka.

    Aaa, czyli nie dostala. No to nie ma tematu.

    TK

  • 36. Data: 2014-12-12 20:03:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Fri, 12 Dec 2014 16:13:42 +0100, Maniek4

    >Takich małych jak twoje nie tyka.
    >Wyłączność ma góst

    Wypraszam sobie, twoja żona nigdy nie lizała moich jajec.

  • 37. Data: 2014-12-12 20:50:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Dec 2014 19:32:49 +0100, Maniek4

    > No to nie ma tematu.

    Spoko, aczkolwiek gósta ostrzeż -- może się opamięta.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 38. Data: 2014-12-12 20:51:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Dec 2014 20:03:01 +0100, Ghost

    > Wypraszam sobie,

    Ty, góst, żegnałeś się już dzisiaj?

    > twoja żona nigdy nie lizała moich jajec.

    To musiał być maniek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2014-12-12 21:02:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Dec 2014 16:02:31 +0100, Maniek4

    > To co piszesz nawet nie jest logiczne.

    Dla ciebie mało rzeczy jest logicznych, bo nie rozumiesz co czytasz a i
    widać nie pamiętasz co sam piszesz.

    > Jaki ja mam wplyw na to co kto czyta?

    Zerowy. Na szczęście.

    > Zaczales cos o mientkiej pytce, znaczy ze chyba
    > Ci sie nie podoba jak pisze. No ale skoro Ci sie podoba to OK.
    > Moge sie tylko cieszyc.

    Nie wiem coś się tak uparł na to czy mi się twoje występy podobają czy nie.
    Nie ma to większego znaczenia. Stwierdzam tylko FAKT, że nie potrafisz
    więcej jak 10 dni żyć bez napisana o borzepotforze i coś ci ewidentnie leży
    na wątrobie. Zresztą po co ja to piszę, po prostu wróć i przeczytaj
    ponownie, bo będzie jak z tym papierem ostatnio, przez twoją nieumiejętność
    czytania zaraz znowu dojdziemy do tego, że coś tam sobie będziesz wkładać w
    tyłek. Pewnie pytkę w znaczeniu drugim.

    > Myslalem, ze znasz znaczenie slow ktorymi sie poslugujesz.
    > Ja sie nie posluguje to nie bede udawal, ze sie znam.

    Rączki masz zajęte zabawą że sprawdzić nie możesz?

    > No jednak nie drogi hipokryto.
    > Zwracac uwage to: akcentowac,
    > Wskazywac inny wybor to nic innego jak pokazac inne mozliwosci.

    Czym się różni, magistrze mańku, *akcentowanie* że już raz wskazywałem ci
    do czego służą, jak działają i jakie masz *możliwości* na newsach od
    pokazywania przez ciebie innych "możliwości" jak ja mogę z tych newsów
    korzystać? Skup się człowieku, bo chyba coś cię mocno rozprasza.

    > upominac

    Magister maniek...

    > czy wrecz karac.

    Ta! Delikatnie ciągnąć smyczką!

    > Piszac mietka pytka? Super forma.

    Co masz znowu do swojego miękkiego bata na borapotfora? Pewnie tylko
    czekasz aż się da sprowokować i będziesz mógł go w końcu zdzielić swoimi
    "argumentami".

    > Do ojca i matki tez tak mowisz?

    Nawet jakbym podskoczył, to ci nie dorównam w formie -- tyle tej słomy z
    butów ci wystaje.

    > "I chocby zjedli tysiac kotletow" to i tak Twojej nie dorowna.
    > Taki to ciezar.

    To żaden wstyd.

    > Nie ma zadnych targow.
    > Wrazliwosc emocjonalna a nie cebulowa.

    To też żaden wstyd.
    góst jest prawdziwym twardzielem, się jakoś uzupełnicie.

    > Wiec po co tracisz czas?

    Jak wyjaśnisz po co notorycznie wyciągasz borapotfora z rękawa, to się
    automatycznie dowiesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2014-12-12 21:23:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >To musiał być maniek.

    No, przecież pisał, a ty mu przeczysz - wychodzi, ze jednak twoja żona liże
    jajca mańkowi.