  • 21. Data: 2021-05-15 16:01:30
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2021 14:24, Myjk wrote:
    > Akurat dobrze wykonane ogrzewanie elektryczne

    ... jest jedynym na które nie stać nas, jako państwo, jeśli masowo
    zacznie być stosowane. Nie mamy, najzwyczajniej, źródeł zasilania. Przez
    dziesięciolecia zajmowaliśmy się budowaniem muzeów zamiast elektroni
    jądrowych. I wygląda na to że kierunek ten jest wręcz wzmocniony, po
    dziesiejszym wystąpieniu kilku kolesi w garniakach.

  • 22. Data: 2021-05-15 16:03:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 May 2021 15:46:29 +0200, heby

    > Nikt nie zna. Z prezesiną włącznie.

    To niepotrzebnie dorabiasz swoje wizje, bo niewiele się różnisz od
    prezesiny i klikbajtowych mediów.

    > Nie roumiesz do czego się odnoszę. Przekaz skierowany jest do wyborcy
    > PiSu. Takiego Janusza i Karyny, co to dzisiaj o mało zawału nie dostali,
    > jak się okazało że mogą mieć domek pod Warszawą za mniej niż 100
    > patyków. I to wszystko dzieki temu że nie ma PO i ukrucono mafie VATowskie.

    Mów mi jeszcze. Ja wczoraj się dowiedziałem, od córki mocno konserwatywnego
    polityka PiS, że obecnie rządzi, zakamuflowana w PiS, frakcja PO. :P To
    pewnie ich sprawka.

    > Czy da się zbudować 70m2 za 100 patoli? Da się.
    > Czy to może zrobić przeciętna Karyna z Sebixem? Nie.

    Akurat oni prędzej tak zbudują niż ktoś kto chce "normalnie" mieszkać. :P
    Ja mimo wszystko nadal twierdzę że da się zbudować domek za 100 patoli. Sam
    miałem taki domek letniskowy na działce, oddałem go ostatecznie -- ponoć
    dom już postawiony na nowo, docieplony i mieszka w nim młode małżeństwo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2021-05-15 16:05:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 May 2021 16:01:30 +0200, heby

    > ... jest jedynym na które nie stać nas, jako państwo, jeśli masowo
    > zacznie być stosowane. Nie mamy, najzwyczajniej, źródeł zasilania.

    Mamy, jak już pisałem grzeje się prądem w G12 czyli poza szczytem., a wtedy
    prąd jest i tak rozdawany pół darmo i czy będzie zuzyty czy nie, to się
    wungiel spali.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2021-05-15 16:07:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2021 16:05, Myjk wrote:
    > Mamy, jak już pisałem grzeje się prądem w G12 czyli poza szczytem., a wtedy
    > prąd jest i tak rozdawany pół darmo i czy będzie zuzyty czy nie, to się
    > wungiel spali.

    Myślisz że jak domki Kaczyńskiego pociągną kilka GW to dalej bedzie za
    pół darmo? A co jak przyjdzie nam kupować od złego niemca?

    Ponadto miałbym poważną wątpliwość, czy 100 patoli styknie na stropian.

  • 25. Data: 2021-05-15 16:17:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/05/2021 16:03, Myjk wrote:
    > To niepotrzebnie dorabiasz swoje wizje

    Jakie wizje? Ja staram się dopasować rzeczywistośc do urojeń prezesa.
    Elektryk łyknie z 10 kawałków za elektrykę, chyba że karyna zrobi kurs
    SEP. Hydraulik łyknie z 5 kawałków chyba że Sebix ogarnie którą stroną
    trzyma się zgrzewarkę. Itd itp.

    >, bo niewiele się różnisz od
    > prezesiny i klikbajtowych mediów.

    To że koloryzuje, to wyłacznie z miłości niewzruszonej do prezesiny. Sam
    nie mógł, to choć troche mu pomogę.

    > Akurat oni prędzej tak zbudują

    Nie za 100 tyś. Tutj mamy paradox:
    1) jak mają kasę, to pracują. Wiec najmą ekipy które za samą robociznę
    łykną więcej.
    2) jak nie pracują to nie maja kasy, wiec nie kupią materiałów i nie
    będą mieć zdolności kredytowej. A jak prezesina zrobi że beda mieli, to
    za 10 lat pierdyknie system bankowy.

    Oczywiście bywają Sebixy które maja czas i kasę, ale prawda jest taka że
    to tylko brzeg krzywej suwerena.

    > Ja mimo wszystko nadal twierdzę że da się zbudować domek za 100 patoli.

    Da się. Ale to jest projek nie dla dowodu że się da, tylko, zakładam,
    dziesiętek tysięcy ludzi. I oni własnie dzwonią teraz do firm w okolicy
    pytajac czy zbudują im pod klucz za 100 patoli bo nie wiedzą czy maja
    anulować wczasy w Bułgarii.

    > Sam
    > miałem taki domek letniskowy na działce, oddałem go ostatecznie -- ponoć
    > dom już postawiony na nowo, docieplony i mieszka w nim młode małżeństwo.

    Super. Ale my mówimy o tym że PiS stara się rozwiązywać jakieś problemy
    mieszkaniowe *społeczeństwa*. Miało być 100tyś mieszkań. Okazało sie
    dzisiaj że to mieszkanie za 100tyś. W sumie tylko drobne przejęzyczenie,
    efekt bedzie pewnie i tak tradycyjny.

  • 26. Data: 2021-05-15 16:18:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.05.2021 o 15:32, Myjk pisze:
    > Czyli Twoja teza na podstawie tematu, że domy stanieją tylko dlatego że nie
    > trzeba pozwolenia i kierbuda jest chybiona, bo i do tej pory można było te
    > elementy pominąć.

    Może tak, może nie. Nie upieram się.

    Ciekawi mnie natomiast, jak długo będziemy czekać na wysyp projektów
    takich domów. W tej chwili wybór jest bardzo mizerny.

    --
    MN

  • 27. Data: 2021-05-15 16:28:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 May 2021 13:03:44 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Jak uważacie?

    Uważamy że istotnych treści nie zamieszcza się w temacie a jeśli już, to
    powtarza się je w treści postu. A poza tym, ciekawy pomysł, tylko jak im
    wyjdzie pisowska realizacja to HGW.

    PS. Dopiero po analizie wszystkich postów człowiek się dowiaduje że
    wszystkich porusza nie fakt pominięcia kierbudzia tylko to że dom da się
    zbudować za 100 tys. O czym, oczywiście, wcale w twoim poście ani nawet
    w ulubionym miejscu czyli temacie, nie wspomniałeś :)
    Żeby nie było że wyłącznie marudzę, spieszę donieść że wraz z wami
    uważam to za goebelsowską propagandę :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 28. Data: 2021-05-15 16:32:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > w ulubionym miejscu czyli temacie, nie wspomniałeś :)
    > Żeby nie było że wyłącznie marudzę, spieszę donieść że wraz z wami

    W przemówieniu Kaczyńskiego nie słyszałem nic o żadnym limicie 100 tys
    zł. Ale może przegapiłem.

    --
    MN

  • 29. Data: 2021-05-15 16:33:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Ciekawy pomysł.
    >
    > 70 m2 to już dość sporo i da się mieszkać. Domy więc pewnie
    > stanieją a w ślad za nimi i inne nieruchomości.
    >
    > Jak uważacie?

    Patrzac na ceny materiałów budowlanych, robocizny, działek i dodatkowy
    własnie ogłoszony 9 procentowy dodatkowy podatek dla prowadzacych DG to
    tak - zapewne duzo stanieja...
    Ale chyba w gwatemali...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 30. Data: 2021-05-15 16:33:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > wg mnie to ukryta inflacja

    dlaczego ukryta? ze nieoficjalna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch