  • 11. Data: 2019-09-16 23:28:05
    Temat: Re: Postęp technologiczny na podstawie korka od umywalki
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 września 2019 16:15:39 UTC-5 użytkownik Adam napisał:

    > Rzuć działającym linkiem.

    https://www.homedepot.com/s/flapper?NCNI-5
    Moze ten lepszy...

  • 12. Data: 2019-09-17 16:32:27
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Rzuć działającym linkiem.

    Proszę, link dość ogólny
    https://www.google.pl/search?hs=8gH&q=flapper+toilet
    +tank&tbm=isch&source=univ&client=opera&sa=X&ved=2ah
    UKEwihio2AidjkAhXGJ1AKHdHgCE8QsAR6BAgEEAE&biw=1240&b
    ih=914
    Wojtek

  • 13. Data: 2019-09-17 16:39:47
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Tak caly zawor trzeba inny. Bo rozwiazanie jest inne.
    > Ale jego prostota mi sie bardzo podoba.

    Te nasze też proste są. Najgorzej z przyciskami, każdy projektant ma
    ambicje jak najbardziej skomplikować ten prosty mechanizm.
    Wojtek

  • 14. Data: 2019-09-17 17:06:52
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 września 2019 09:39:57 UTC-5 użytkownik wowa napisał:

    > Te nasze też proste są. Najgorzej z przyciskami, każdy projektant ma
    > ambicje jak najbardziej skomplikować ten prosty mechanizm.
    > Wojtek

    Jedne sa inne nie.
    Mialem taki z guzikiem na klapie. Trza bylo wszystko prosto zamontowac a i tak sie
    kleszczylo. Cersanit. Chyba ceramike niezbyt prosto wyprodukowali.

    Do tego masa elementow ruchomych ktore w wodzie zazelazionej sie dosyc szybko
    zakleszczaly.

    A flapper prosty. Naprawa to albo wymiana albo przetarcie szmatka krawedzi
    przylegajacych.

  • 15. Data: 2019-09-17 18:30:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zamontowałem Geberit ścienny w 1997, żadnej konserwacji do dzisiaj, 22 lata.

  • 16. Data: 2019-09-17 20:01:49
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 września 2019 11:30:03 UTC-5 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Zamontowałem Geberit ścienny w 1997, żadnej konserwacji do dzisiaj, 22 lata.

    Kupilem kiedys mercedesa jezdzi do dzis.

    Masz swiadomosc ze takie info malo pozyteczne jest?

    BTW. Mialem kiedys spluczke gdzie mechanizm byl po prostu grzybkiem na precie ktory
    sie wyciagalo.
    Dzialalo niezawodnie, nie cieklo.

    Te dzisiejsze to niepotrzebnie pokomplikowane. I tak nikt z tych "mniejszych dawek"
    nie korzysta bo i tak woda jest zolta po opcji 5L.

    Bez sensu...

  • 17. Data: 2019-09-17 20:15:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzeba było kupić poloneza.
    W nowych Geberitach zawsze używamy małego przycisku i nic nie jest żółte.

    -----

  • 18. Data: 2019-09-18 03:55:59
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 września 2019 13:15:11 UTC-5 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Trzeba było kupić poloneza.
    > W nowych Geberitach zawsze używamy małego przycisku i nic nie jest żółte.

    To ze u ciebie nie ma zelaza w wodzie nie znaczy ze inni nie maja takiego problemu.

    Ale widze ze znowu gimbaza sie nudzi i bije piane. Coz...

  • 19. Data: 2019-09-18 08:47:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.09.2019 20:01, s...@g...com wrote:
    > I tak nikt z tych "mniejszych dawek" nie korzysta bo i tak woda jest zolta po opcji
    5L.

    Jak masz problem z żelazem w wodzie, to albo możesz się zastanowić jak
    go zlikwidować w miejscu poboru albo psioczyć po kolei na kible, pralki,
    zmywarki, baterie...że wszystko dupa i tandeta bo zarasta i żółknie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2019-09-18 09:04:24