  • 171. Data: 2018-06-18 17:19:22
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie kupuj projektora jak masz byc niezadowolony. Kup telewizor 42 cale. Ostry
    obraz w trybie sd, cisza, lepszy niz z projektora obraz w dzien. Podlaczysz dzwiek
    2+7 i bedziesz mial kino w domu. Nie wszystko musi byc dla wszystkich.

  • 172. Data: 2018-06-18 17:20:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    collie pisze:

    > No, bardzo śmieszne biorąc pod uwagę fakt, że w Dolinie Pięciu Stawów
    > Polskich w Tatrach (1671 m n.p.m.) funkcjonuje schronisko PTTK (Schronisko
    > Pięciostawiańskie), którego pracownicy pewnie codziennie rano są tam dowożeni
    > i zwożeni przed nocą, żeby człek z Bałut mógł tu wypisywać swoje pierdoły.

    Przepraszam bardzo, że spytam. Jak i którędy dowozić (i zwozić) pracowników
    do Doliny Pięciu Stawów Polskich?

    Jarek

    PS
    I po diabła robić to na noc?

    --
    Ja piórkuję!

  • 173. Data: 2018-06-18 17:29:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To te kilka osob ma pecha bo jesli kupia epsona, tego co mam, to beda musieli wlczyc
    chlodzenie w trybie powyzej 1500 metrow i niektorzy znowu pechowcy co beda blizej niz
    dwa metry od projektora beda katowani nieslyszalnym z trzech metrow szumem. Znajomy
    mowil ze collie madre i przyjazne, a tu sie okazuje ze jeden warczy i chce ugryzc. To
    jak to z collie jest?

  • 174. Data: 2018-06-18 18:41:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Przepraszam bardzo, że spytam. Jak i którędy dowozić (i zwozić) pracowników
> [...]

    Cytuję cały post z przedpiścami (co rzadko czynię), by zachować kontekst.
    Ech Ty, Jarek, taki zagubiony w tych moich (i nie tylko) wypocinach. ;)
    Nie, nie pytaj mnie, nie pytaj oczami, bo nie powiem Ci - jak śpiewała
    Ludmiła Jakubczak - nie powiem Ci którędy dowozić pracowników do Doliny
    Pięciu Stawów, gdyż nie wiem. Rzecz (z dowożeniem) została przywołana po
    to, ponieważ inaczej ktoś mógłby uznać, że oni tam mieszkają na stałe
    (sypiając na dodatek w nocy), a przecie człek z Bałut głosi światu, że
    (pisownia oryginalna) "powyzej 1500 nie mieszkaja w Polsce na stale
    ludzie". I tym sposobem lud pracujący w schroniskach jest tylko na
    tymczasie, jak turyści. I gra muzyka. Z projektora. Głośna, by zagłuszyć
    wentylator. ;)

    PS. "Człek z Bałut", to nie miejsce zamieszkania, czy miejsce urodzenia -
    to stan umysłu.

  • 175. Data: 2018-06-18 18:55:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    szumem. Znajomy mowil ze collie madre i przyjazne, a tu sie okazuje ze jeden warczy i

    W górach chłodniej - wyjdą z projektorem na dwór i po sprawie.

  • 176. Data: 2018-06-18 19:03:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.06.2018 18:55, sirapacz pisze:

    > W górach chłodniej - wyjdą z projektorem na dwór i po sprawie.

    I już mamy kino plenerowe pod Giewontem. ;)

  • 177. Data: 2018-06-18 19:33:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie tlumacz, to bez sensu. Na 99,99% wiem co napiszesz. Krotko bedzie to cos w stylu
    "no ja pierdole, dlaczego nie kupilem wczesniej". Teraz wypada czekac na efekt kuli
    sniegowej. Do tej pory bylem jedynym na grupie uzytkownikiem projektora jako
    zamiennika telewizora. Dwa lata uplynelo a bedzie nas dwoch. Podejrzewam ze na
    nastepnego uzytkownika projektora nie trzeba bedzie czekac kolejne dwa lata. 2000 na
    raty rozlozone na dwa lata to miesiecznie niewiele.

  • 178. Data: 2018-06-18 21:50:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    collie pisze:

> [...]
    > Nie, nie pytaj mnie, nie pytaj oczami, bo nie powiem Ci - jak śpiewała
    > Ludmiła Jakubczak - nie powiem Ci którędy dowozić pracowników do Doliny

    Ja wiem. Nie da się. Ale gdyby ktoś próbował, wierzchem na mule czy ośle,
    to by mu dniówki pracowniczej nie starczyło na obrócenie wte i nazad.

> [...]
    > 1500 nie mieszkaja w Polsce na stale ludzie". I tym sposobem lud pracujący
    > w schroniskach jest tylko na tymczasie, jak turyści.

    Mieszkaja na stałe. Po kilka tygodni. Ale to jednak co innego niż mieszkanie
    na Bałutach -- nikt tam nie pała żądzą do gapienia się w obraz z projektora.

    Jarek

    PS
    Umieszczałem swoje diwajsy jeszcze wyżej, na Kasprowym Wierchu, czyli prawie
    dwa tysiące metrów. Warunki chłodzenia powietrzem faktycznie są tam już inne.

    --
    -- Szczyt głupoty -- Durny (2623 m npm).
    -- Hugo Steinhaus

  • 179. Data: 2018-06-18 21:51:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    collie pisze:

    > I już mamy kino plenerowe pod Giewontem. ;)

    Odkąd pamiętam, było takie na Krupówkach (po prawej stronie, idąc
    w stronę Giewontu).

    --
    Jarek

  • 180. Data: 2018-06-18 22:31:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Umieszczałem swoje diwajsy jeszcze wyżej, na Kasprowym Wierchu, czyli prawie
    > dwa tysiące metrów. Warunki chłodzenia powietrzem faktycznie są tam już inne.

    Że z prostej ciekawości spytam: co to za device targałeś na Kasprowy,
    że zauważalne były różnice w chłodzeniu ich powietrzem ? Piwo?
    No, chyba że to Ty wymagałeś chłodzenia po umieszczeniu na wierchu.