  • 221. Data: 2018-06-20 18:36:49
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-20 o 17:59, sirapacz pisze:

    > kupił drugi:) nie czytałeś:)

    okazuje się, że drugi podobnie - HD ready. Ale nie przeszkadza to
    oceniać sygnału FHD względem SD :D

    --
    Pete

  • 222. Data: 2018-06-20 18:54:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.06.2018 18:36, Pete pisze:

    > okazuje się, że drugi podobnie - HD ready. Ale nie przeszkadza to oceniać sygnału
    > FHD względem SD :D

    "No i chuj, przeskalowałem sobie w oczach na full HD" - powie zaraz Zenek. ;)

  • 223. Data: 2018-06-20 18:58:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Patrz Pepe jak oszukuja. Na stronie producenta napisali ze matryce maja 1920x1080 a
    ty wiesz ze tam hd720. Mozesz mi powiedziec po co z siebie idiote robisz. Colie daj
    glos.

  • 224. Data: 2018-06-20 19:00:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mozesz byc psem. Nie ma takich glupich jak ty psow.

  • 225. Data: 2018-06-20 19:11:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > okazuje się, że drugi podobnie - HD ready. Ale nie przeszkadza to
    > oceniać sygnału FHD względem SD :D

    https://www.epson.pl/products/projectors/home-cinema
    /eh-tw650#specifications

    FHD jak w mordę strzelił.

  • 226. Data: 2018-06-20 19:14:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > I po chuj baranie sie produkujesz? Wkurwic ani obrazic mnie nie mozesz bo byle kto
    nie moze.

    ale jednak się burzysz i wkurzasz na niego, a on zaciesza pewnie:)

  • 227. Data: 2018-06-20 21:58:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bez przesady zebym sie baranami przejmowal. Internet mialem jak wielu z nich z jajka
    na jajko ojcu skakali. Internet mam ze 25 lat, zahartowany na idiotow jestem. Ale nie
    lubie jak jakis chuj zmysla, klamie, oszukuje.

  • 228. Data: 2018-06-21 11:29:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Patrz Pepe jak oszukuja. Na stronie producenta napisali ze matryce maja 1920x1080 a
    ty wiesz ze tam hd720. Mozesz mi powiedziec po co z siebie idiote robisz. Colie daj
    glos.

    Weź coś na pamięć Zenek. Pisałem o rozdzielczości Twojego chińczyka.
    A teraz ładnie przeproś.

    --
    Pete

  • 229. Data: 2018-06-21 11:33:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-20 o 19:11, sirapacz pisze:

    > https://www.epson.pl/products/projectors/home-cinema
    /eh-tw650#specifications

    > FHD jak w mordę strzelił.

    Racja, pomieszały mi się numerki.