  • 471. Data: 2018-07-06 14:30:32
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-06 o 10:15, Adam Sz. pisze:

    > Dlaczego więc ciągle uważasz, że "prywatny" odpowiednik ZUS by nie
    > działał?

    Bo nie ma szans działać ze względu na złodziei, którzy legalnie okradają
    społeczeństwo - przykład II filar.

  • 472. Data: 2018-07-06 14:34:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 14:30:31 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Bo nie ma szans działać ze względu na złodziei, którzy legalnie okradają
    > społeczeństwo - przykład II filar.

    Ma szansę tylko w odpowiednich warunkach rynkowych. Obecnie takie nie
    istnieją ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 473. Data: 2018-07-06 14:54:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, July 6, 2018 at 2:27:27 PM UTC+2, Adam Sz. wrote:

    > Państwowe zobowiązania musi niestety zrealizować państwo. Im szybciej się
    > tą farsę z zusem rozwiąże tym mniej państwo będzie musiało wydać na spłatę
    > zobowiązań. Z roku na rok dziura w zusie się powiększa. W tym roku chyba
    > będzie 70 miliardów już brakowało.

    No to realizuje jak umie i na ile je stac ;)
    tylko ta skladke na zus czyli niby ubezpieczenie emerytlne nalezy traktowac jak
    zwykly podatek, a nie analizowac jak inwestycje w emeryture... i miec swiadomosc, ze
    dostanie sie kiedys tak samo ~1 kPLN/mc :(
    Aktualnie ze 2 "przedsiebiorcow" z min. stawka ZUS musi sie zrzucic na 1 emeryta...

    Natomiast NFZ to jest cos, czym nalezy sie zajac...

  • 474. Data: 2018-07-06 15:09:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 14:54:34 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > No to realizuje jak umie i na ile je stac ;)

    Dlatego należy zerwać z tą fikcją ubezpieczenia społecznego.

    > tylko ta skladke na zus czyli niby ubezpieczenie emerytlne nalezy traktowac jak
    zwykly podatek, a nie analizowac jak inwestycje w emeryture... i miec swiadomosc, ze
    dostanie sie kiedys tak samo ~1 kPLN/mc :(

    No właśnie. 50 lat płacenia zusu po 1300 i może niektórzy dożyją do
    emerytury i posiedzą na niej kilka lat :D Czemu więc nie skończyć z tą
    fikcją i nie dać ludziom możliwości odkładania na prawdziwą i dziedziczoną
    emeryturę?

    > Aktualnie ze 2 "przedsiebiorcow" z min. stawka ZUS musi sie zrzucic na 1 emeryta...

    Co Ty gadasz. Przedsiębiorcy nic nie dają tylko kradno! Złe kapitalisty,
    szmaciane prywaciarze!

    > Natomiast NFZ to jest cos, czym nalezy sie zajac...

    Mam kilka namiarów na duże buldożery jakby co.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 475. Data: 2018-07-06 16:25:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mozesz dalej okradac uzytkownik swoje panstwo, chociaz jest to zakazane. W koncu
    cie zlapia i zaplacisz wiecej niz ukradles. Zysk bedzie taki ze zostaniesz bez kasy i
    nie bedziesz mial pieniedzy na net.

    A ty jak zwykle mierzysz wszystkich swoją miarą.

    Niestety ja nawet choćbym chciał to nie mam możliwości oszukiwać, bo jak
    nie ma faktury, nie ma pieniędzy, a pieniądze zawsze trafiają z konta na
    konto, do których skarbówka zawsze ma wgląd, a wszystkim zarządza biuro
    księgowe. Co do jednej złotówki wszystko jest opodatkowane.

  • 476. Data: 2018-07-06 17:09:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bys chcial ale nie daje sie okradac wlasnego panstwa. Czyli jestes juz w grupie
    podatnikow co jak by chcieli to sie nie daje. I to jest najwiekszy zal. Nie martw
    sie, wszyscy tak beda mieli. Jeszcze kilka lat. Zamiast pieniedzy beda platnosci od
    pieciu zlotych tylko karta. W branzy budowlanej, napraw samochodow itp nie bedzie ze
    jak na rachunek to jeszcze vat a jak bez rachunku to bez vatu.

  • 477. Data: 2018-07-06 17:52:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak bys chcial ale nie daje sie okradac wlasnego panstwa. Czyli jestes juz w grupie
    podatnikow co jak by chcieli to sie nie daje.

    Zawsze tak było od czasów komuny.

    > I to jest najwiekszy zal.

    Nie podatki mnie wkurwiają tylko niestabilne i ciągle zmieniające się
    prawo i zasady. Ponadto wkurwia mnie dymanie podatnika w pupę.
    Wielokrotne płacenie podatków, ZUS-ów, a w zamian masz pseudoochronę
    (przypominam moje przeboje z ZUS-em).
    Kiedyś był podatek drogowy, z którego finansowano budowę dróg.
    Wymyślono, ze podatek ten zostanie "wsadzony" w cenę paliwa i tak się stało.
    Dwa dni temu nocą jechałem pseudoautostradą zbudowaną m.in. za moje
    pieniądze. Na wjeździe 10zł i na wyjeździe drugie 10zł, czyli razem 20zł
    za przejazd odcinkiem ok. 50km. Pytam na bramce czy są "wykopki". W
    odpowiedzi kobitka kiwa głową, że tak. Chciałbym się wrócić i pojechać
    inną drogą, ale nie ma takiej opcji. Muszę zapłacić i muszę jechać
    pseudoautostradą. Zawrócić się nie da, bo policja stoi i czeka na takich
    aby im odebrać PJ i których później opisują w gazetach jak to stworzyli
    niebezpieczeństwo, bo zawrócili na bramce i jechali pod prąd. No dobra
    jakoś przepękam te "wykopki", ale nie - o mało bym się nie wpierdolił,
    bo "wykopki" są źle oznakowane. Skurwysyny nawet nie postawili
    kierunkowej zapory drogowej, ani żadnych świateł kierunkowych, aby można
    było się zorientować, że to już tu trzeba zjechać na przeciwny pas
    ruchu, a znaki ograniczające prędkość postawione zbyt blisko wykopów.
    Wytracenie prędkości ze 140km/h niestety wymusiło aktywację ABS-u.

    > Nie martw sie, wszyscy tak beda mieli. Jeszcze kilka lat.

    Ja się nie martwię i jestem za płaceniem uczciwych podatków, ale niech
    one będą uczciwe i niech mi nie dokładają kolejnych co roku i niech nie
    płacę ich wielokrotnie od tych samych, zarobionych pieniędzy i niech nie
    finansują z moich podatków "kiełbasy wyborczej".
    Poza tym nie rozumiem dlaczego partie są finansowane z pieniędzy podatników?

  • 478. Data: 2018-07-06 21:28:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 17:52:10 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Dwa dni temu nocą jechałem pseudoautostradą zbudowaną m.in. za moje
    > pieniądze. Na wjeździe 10zł i na wyjeździe drugie 10zł, czyli razem 20zł

    Na której to autostradzie na wjeżdzie płaciłes 10zł?

  • 479. Data: 2018-07-06 22:52:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-06 o 21:28, Kris pisze:
    > Na której to autostradzie na wjeżdzie płaciłes 10zł?

    A4 odcinek Kraków-Śląsk. Za Krakowem bramka na wjeździe, a na Śląsku
    druga na wyjeździe.

  • 480. Data: 2018-07-06 23:09:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 22:52:36 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > A4 odcinek Kraków-Śląsk. Za Krakowem bramka na wjeździe, a na Śląsku
    > druga na wyjeździe.

    Z utostardami to sie z Tobą zgadzam- dodatkową kase co i raz od kierowcow wyłudzali a
    i tak autostrady płatne. Kurewstwo delikatnie mówiąc.
    Za dużo po Polsce nie jeżdże i do tej pory na naszych autostradach tylko przy
    wyjeżdzie płaciłem więc jak napisałes że za wjazd kasują to mnie zaciekawiło a i
    zszokowało troche.
    Ostatnio tydzień temu A1 jechałem i za odcinek Gdańsk-Toruń(nie pamiętam dokładnych
    nazw wjazdów zjazdów coś koło 30 zł mnie skasowali jeśli dobrze pamiętam
    A tak na marginesie to jechałem tam w srodku tygodnia przed południem i pustki.