  • 21. Data: 2019-05-15 19:30:54
    Temat: Re: Randap
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 May 2019 18:06:40 +0200, collie

    > No, chłopi niewinni, pszczoły same sobie winne -
    > nie szczepią się na odrę, czy inną ospę i umierają.
    > Tak więc to nie ludzie pszczołom zgotowali ten los -
    > tako rzecze gówniarz-yuotuber. Dla mnie szkoda czasu
    > na oglądanie takich pierdół, więc drugi filmik już
    > sobie darowałem.

    Możesz nie sprawdzić tego co mówi, i pewnie nie sprawdziłeś (bo w tak
    krótkim czasie nie da się tego zrobić) choć autor podaje źródła i każdy
    półgłówek jest w stanie to zweryfikować -- wystarczy chcieć. A już z
    pewnością bardzo łatwo jest zweryfikować że rzekomego cytatu Einsteina,
    który przywowałeś aby podkreślić wagę swojej wypowiedzi, faktycznie nie
    wypowiedział Einstein. Ale oczywiście gówniarz, co akurat doktorat z chemii
    robi (co też bardzo łatwo sprawdzić), z pewnością jest głupszy od cwaniaka
    w necie co ma psią ksywę. Taki hint na przyszłość, nie ważne ile kto ma lat
    i jakiego medium używa do przekazywania informacji, liczy się rzetelność
    przekazu. On ją ma, a ty piszesz bzdury co ci się wydają.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2019-05-15 19:37:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 May 2019 18:45:00 +0200, nadir

    > Czyli, że pszczoły mają w dupie ogólnoświatowe trendy?
    > https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/17048
    34,1,gdzie-sie-podzialy-te-wszystkie-insekty-liczba-
    owadow-drastycznie-spada.read
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/masowe-wymieranie-ow
    adow-ich-zanikanie-budzi-we-mnie-groze-i-przygnebien
    ie/tx75h6m
    > Ciekawe kto tu faktycznie bełkocze?

    Jeśli dla kogoś większym wzorem są prasówki z ichniejszymi redaktorkami, a
    nie źródła badań, które przypadkiem autor UNB podaje pod każdym filmem aby
    każdy zainteresowany mógł zweryfikować co mówi (a dlaczego mówi, a nie
    pisze, to też tłumaczy w jednym ze swoich felietonów), to wcale się nie
    dziwię że niektórzy mają takie a nie inne zdanie o otoczeniu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2019-05-15 20:48:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.05.2019 19:30, Myjk pisze:

    > Taki hint na przyszłość, nie ważne ile kto ma lat
    > i jakiego medium używa do przekazywania informacji, liczy się rzetelność
    > przekazu. On ją ma, a ty piszesz bzdury co ci się wydają.

    Należysz do tych usenetowych głupków, którzy nie potrafią sklecić
    nawet jednego własnego zdania na zadany temat. A nie potrafią
    sklecić, bo z gówna bata się nie ukręci. Stąd to rzucanie linkami
    przez onych, sugerujące, że jakiś - teraz yuotubowy - Expierd
    wyjął im właśnie z ust te gadane mądrości. Szkopuł w tym, że taki
    usenetowy głupek nie jest nawet w stanie powiedzieć, co ten
    Expierd wyjął mu z ust.

    Krótko mówiąc: albo powiedz swemi ręcami, w czym się nie zgadzasz
    w tym wątku ze mną i dlaczego, albo wyp... w podskokach. Razem ze
    swoimi youtubowymi sznurkami. Głupku.

    PS. Nieważne, czy do szkoły miałeś pod górkę, ważne,
    by tego nie było widać w Twoich pismach wybranych.

  • 24. Data: 2019-05-15 21:42:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 May 2019 20:48:01 +0200, collie

    > Należysz do tych usenetowych głupków, którzy nie potrafią sklecić
    > nawet jednego własnego zdania na zadany temat.

    Potrafię, ale moje zdanie jest zazwyczaj oparte na wiedzy innych. Wiedzy
    wypracowanej dużo wcześniej i bardziej szczegółowo. Tak to już jest, że się
    ją zdobywa od innych, mądrzejszych -- oczywiście są wyjątki takie ja ty, co
    bzdury powielają przy każdej napotkanej okazji bo wiedzę wyssali z mlekiem
    matki (BTW szkoda że kultury nie wyssałeś z mlekiem). To że bym coś sklecił
    swoimi słowami, bo oczywiście mogę, niewiele by zmieniło, skoro ktoś to
    zrobił znacznie obszerniej i dokładniej niż zrobiłbym to ja pisząc do
    takiego trolla jak ty, a na którego i tak już wystarczająco dużo klawiatury
    zmarnowałem. Ale po tym poście się zweryfikuję.

    > A nie potrafią sklecić, bo z gówna bata się nie ukręci.

    Co widać najlepiej po tobie gdy notorycznie serwujesz tu jakieś z dupy
    zasłyszane głodne kawałki a malujesz się na wielkiego znawcę tematu.

> [...]
    > wyjął im właśnie z ust te gadane mądrości. Szkopuł w tym, że taki
    > usenetowy głupek nie jest nawet w stanie powiedzieć, co ten

    Jaki jest koń, każdy widzi. Do potwierdzenia swoich słów i pokreślenia wagi
    poprzedniego jakże wybitnego zdania użyłeś rzekomego cytatu znanej i
    cenionej powszechnie postaci, szkopuł w tym że ta postać tego nie
    powiedziała. Po prostu jakiś debil kiedyś w podobnym celu spreparował sobie
    taki cytat by lepiej wybrzmieć, a ty to teraz tylko powieliłeś bez
    sprawdzania faktów, by "zabłysnąć". Że pszczół nie ubywa a przybywa, to też
    fakt. U mnie stoi dwanaście uli od ponad 6 lat, sąsiad za płotem też ma
    pszczoły i mają się dobrze. Ergo, bredzisz w temacie jak potłuczony, a
    młody "expierd" Dawid cię pięknie z twoich bredni wypunktował -- dlatego
    się tak obsrałeś. hehe

    > Krótko mówiąc: albo powiedz swemi ręcami, w czym się nie zgadzasz
    > w tym wątku ze mną i dlaczego, albo wyp... w podskokach. Razem ze
    > swoimi youtubowymi sznurkami. Głupku.

    W tym tonie to do swojej suki mów.

    > PS. Nieważne, czy do szkoły miałeś pod górkę, ważne,
    > by tego nie było widać w Twoich pismach wybranych.

    Piękną projekcję uskuteczniasz.
    Truj zdrów ale jednak rób to dalej już w kiblu.
    *szpong*

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2019-05-15 22:28:40
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Z tymi "pstszołami" nie do końca prawda. Rozmawialem z kilkoma co maja kilkadziesiat
    uli i skarżą się na wymieranie pszczół.

  • 26. Data: 2019-05-15 23:15:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale nigdy nie widziałem aby stosowali opryski kilka dni przed zbiorami
    > To by było widać.

    Może opryskują z powietrza? :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2019-05-15 23:21:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-15 o 19:37, Myjk pisze:

    > Jeśli dla kogoś większym wzorem są prasówki z ichniejszymi redaktorkami, a
    > nie źródła badań, które przypadkiem autor UNB podaje pod każdym filmem aby
    > każdy zainteresowany mógł zweryfikować co mówi

    I co to zmienia?
    Wszyscy znajomi pszczelarze, potwierdzają, to co "bełkot" neguje swoimi
    źródłami.
    No ale skoro YT jest większą wyrocznią niż prasówki, to masz, więcej
    sobie sam wygooglaj.

    https://www.scientificamerican.com/article/as-insect
    -populations-decline-scientists-are-trying-to-unders
    tand-why/
    https://en.wikipedia.org/wiki/Decline_in_insect_popu
    lations
    https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pi
    i/S0006320718313636

    Mi tam w ogóle nie potrzebne są źródła i prasówki, sam widzę, że owadów
    jest mniej niż gdy byłem dzieciakiem. Jak bawiliśmy się na dworze, to
    dokuczały nam głownie muchy, meszki, komary czy chrząszcze majowe.
    Przebywam w tych samych miejscach co dawniej a obecnie mam z nimi spokój.

  • 28. Data: 2019-05-15 23:39:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.05.2019 21:42, Myjk pisze:

    > Truj zdrów ale jednak rób to dalej już w kiblu.
    > *szpong*

    Hehe, dobrze trafiłeś, bo mi na sranie potrzebny
    taki dyskutant z linkiem. I ze szpongiem, cokolwiek
    to u Ciebie na wsi znaczy.

  • 29. Data: 2019-05-16 09:29:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.05.2019 12:06, Roman Tyczka wrote:
    > Dokładnie! Gdy o tym pierwszy raz usłyszałem nie chciałem wierzyć.
    > Suszy się też rzepak, z którego wszyscy używają oleju.
    > To jest dramat jakiś, jawne trucie w świetle prawa.

    No dokładnie.
    Produkt jest dopuszczony do użytku więc pewnie procesu nikt nie wygra z
    nimi w naszym pięknym kraju.
    Jest parasol prawny przecież a sędzia ma związane ręce jeśli certyfikaty
    są.
    Taki to piękny system prawny mamy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2019-05-16 10:16:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-15 o 23:21, nadir pisze:

    > Mi tam w ogóle nie potrzebne są źródła i prasówki, sam widzę, że owadów
    > jest mniej niż gdy byłem dzieciakiem.

    gucio prawda :) kleszczy jest więcej, jak byłem dzieckiem to w ogóle ich
    nie było,
    teraz wszędzie pełno, co chwilę ktoś łapie kleszcza.