  • 11. Data: 2017-07-10 22:11:31
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 21:56:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:>>10 > >
    arów 260 zł

    > wywalone w błoto

    Nie do końca, dam potem teściowi na budowę ;P

    > Chwastox 1 litr to ok 50 zł(na 2 ha trawnika), opryskiwacz 30-40zł

    Kurde tak tanio za te opryskiwacze? Myślałem że ze 300 :>

    > Kosić, kosić, kosić. Niskokosztowa mozliwość. Trawnik jak na polu golfowym
    > nie wyjdzie ale przyzwoicie będzie. Zdecydowana większość chwaściorów
    > sama zaginie

    Na razie koszę, ale to jest etap przed końcowym równaniem terenu, więc
    (chyba) trzeba by się pozbyć wszystkiego do gołej gleby. Chyba
    że nie trzeba...

    L.

  • 12. Data: 2017-07-10 22:33:26
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.07.2017 21:55, Lisciasty pisze:

    > Na 10 arach mam jakieś 10e4 chwastów (policzyłem pobieżnie)

    10 chwastów na metr kwadratowy? Toż to, panie, piękna łąka,
    bo chwasty liściaste i kwiaciaste są. Łąka ze swoistą trawą
    co prawda, ale zawsze. Tylko kosić nisko i często a będzie
    jak angielski trawnik. Prawie.

  • 13. Data: 2017-07-10 22:35:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 22:33:28 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > 10 chwastów na metr kwadratowy? Toż to, panie, piękna łąka,
    > bo chwasty liściaste i kwiaciaste są. Łąka ze swoistą trawą
    > co prawda, ale zawsze. Tylko kosić nisko i często a będzie
    > jak angielski trawnik. Prawie.

    100 nie 10, zera Ci się pomyliły. Mają znaczenie, mimo że to zera ;)

    L.

  • 14. Data: 2017-07-10 22:46:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.07.2017 22:35, Lisciasty pisze:

    > 100 nie 10, zera Ci się pomyliły. Mają znaczenie, mimo że to zera ;)

    10 do potęgi czwartej to 10 000. 10 arów to 1000 m2.
    10 000 podzielone przez 1000, to ile jest, no?

  • 15. Data: 2017-07-10 22:49:21
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 21:46:01 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > A te plandeki, wykładziny PCV... Przecież to gorsze
    > niż cały ten Roundup, przy którym przynajmniej wszystko
    > co się rusza na ziemi i pod ziemią, ma szansę przeżyć.

    Praktyka sie z powyższym nie zgadza. Pewnie tym gorzej dla niej...

    W przypadku moim pod plandeką było życie zwierzęce bardziej bujne niz bez niej.
    W sumie było mi smutno jak plandeke usuwałem bo zwierzaków siedzących pod nią było
    więcej niż w miejscach nie osłonietych. Tyle dobrze że miały gdzie sobie pójśc bo
    niedaleko jest kupka kamieni.

  • 16. Data: 2017-07-10 22:53:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 22:46:27 UTC+2 użytkownik collie napisał:
    > 10 do potęgi czwartej to 10 000. 10 arów to 1000 m2.
    > 10 000 podzielone przez 1000, to ile jest, no?

    Najn najn panie, e4 to jest 10^4, więc jeszcze x 10 ;)

    L.

  • 17. Data: 2017-07-10 23:01:04
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Są. Znane od stuleci, gdy nie było jeszcze roundupów
    > i innych glifosatów, a były tylko ręce i nogi do pracy.
    > Takim bezpiecznym sposobem jest użycie "dzidy bojowej
    > na chwasty".

    . Hejka. Utopia. Dzidą najwyżej można sobie przez nieuwagę oddzidać
    (odciąć, odrąbać) palec u nogi a nie odchwaścić kilka arów zapuszczonego
    nieużytku.
    Pozdrawiam groteskowo Ja...cki

  • 18. Data: 2017-07-11 00:11:45
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 10.07.2017 o 22:11, Lisciasty pisze:

    > Kurde tak tanio za te opryskiwacze? Myślałem że ze 300 :>

    Użyj myjki ciśnieniowej

  • 19. Data: 2017-07-11 00:14:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.07.2017 22:53, Lisciasty pisze:

    > Najn najn panie, e4 to jest 10^4, więc jeszcze x 10 ;)

    Dobra, trochę to żenujące, gdy dwóch dorosłych chłopów
    dyskutuje, ile to jest 10 do potęgi 4. Więc już bez tych
    jaj x 10, napisz expressis verbis, jaka to liczba -
    10 do potęgi czwartej? By została ona dla potomności
    w internetach, przy Twoim nicku.

  • 20. Data: 2017-07-11 00:17:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan MK radzi:

    > Użyj myjki ciśnieniowej

    Jak ostatnio sprawdzałem, kosztowały więcej niż cztery dychy.

    --
    Jarek