  • 91. Data: 2017-09-19 23:11:40
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: i...@g...pl

    Parę cennych rad - dłuższy tekst, ale warto poczytać, aż do końca:
    http://zogrodemnaty.pl/niwelacja-terenu-jak-to-zrobi
    c-wlasnymi-silami/

  • 92. Data: 2017-09-22 11:25:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 23:11:41 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
    > Parę cennych rad - dłuższy tekst, ale warto poczytać, aż do końca:
    > http://zogrodemnaty.pl/niwelacja-terenu-jak-to-zrobi
    c-wlasnymi-silami/

    Niwelacja to rewelacja ;)
    Czytam, zagarnę od teścia niwelator i trzeba będzie się zniwelować...

    L.

  • 93. Data: 2017-09-22 13:17:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    c-wlasnymi-silami/

    > Niwelacja to rewelacja ;)
    > Czytam, zagarnę od teścia niwelator i trzeba będzie się zniwelować...

    Teściowy niwelator nie sprawi, że ogród stanie się zniwelowany, ale
    przynajmniej ugruntuje świadomoć, że Ziemia wcale nie jest płaska.
    Potem będzie można wprowadzić zmierzone dane do odpowiedniego programu
    i na przykład aproksymować powierzchnię gumna funkcją wielomianową
    dwóch zmiennych. To może być zajęcie przyjemniejsze od latania ze
    szpadlem po błocku wśród jesiennej słoty.

    Jarek

    --
    lecz nawiedzili go dziwni, młodzi i jacyś inni,
    jak wiatrem się przedzierali przez żagle tego pechowca,