  • 51. Data: 2018-05-11 10:52:15
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Zajrzyj. Polecam.
    Nie nie zajrzę, mam ciekawsze zajęcia niz tracić czas na bezsensowną
    dyskusję, z mojej strony EOT.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 52. Data: 2018-05-11 11:02:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-11 o 10:52, Janusz pisze:
    > Nie nie zajrzę, mam ciekawsze zajęcia niz tracić czas na bezsensowną
    > dyskusję, z mojej strony EOT.

    Skoro nie zamierzasz poznać argumentów drugiej strony, to faktycznie
    lepiej zamilcz.

    --
    Pete

  • 53. Data: 2018-05-11 11:03:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-11 o 10:09, Myjk pisze:
    > Fri, 11 May 2018 09:52:05 +0200, Pete

    > Tak mówi Twoja statystyka? Z mojego otoczenia wynika (na szybko jest tego z
    > 50 przypadków, ale realnie to nawet więcej), że nikogo nie trzeba było
    > uśmiercić szczepionką aby reszta mogła spokojnie żyć -- a nie chorować i
    > umierać w cierpieniach z powodu chorób wywołanych brakiem zastosowania
    > szczepionek.

    A ile osób w Twoim otoczeniu zachorowało albo umarło na odrę, ospę
    polio, HM czy dur brzuszny?

    --
    Pete

  • 54. Data: 2018-05-11 14:17:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 maja 2018 09:51:53 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    powikłania i 1 osoba na milion będzie miała kłopoty. Ale 10000 skorzysta bo nie umrze
    na chorobe zakaźną.
    a przy odpowiednio dużej liczbie osób niezaszczepionych zachoruje równiez ta 1 osoba.

    > Aco Ty na to, żeby uśmiercić jednego zdrowego, aby pobrać narządy dla
    > pięciu potrzebujących chorych?

    jestem przeciw. Zresztą analogia jest bez sensu - nikt szczepionką nie ma na CELU
    zabicie dziecka.

    b.

  • 55. Data: 2018-05-11 15:26:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-11 o 14:17, Budyń pisze:

> [...]
    >
    > jestem przeciw. Zresztą analogia jest bez sensu - nikt szczepionką nie ma na CELU

    Jest jak najbardziej z sensem. Szczepienie ma na celu zarabianie pieniędzy.
    A efekty uboczne się pilnie maskuje.

    --
    Pete

  • 56. Data: 2018-05-11 16:02:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 maja 2018 15:26:13 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    osoba.

    > Jest jak najbardziej z sensem. Szczepienie ma na celu zarabianie pieniędzy.

    A znasz jakąkolwiek dzialalnosc która nie wiąże sie z zarabianiem pieniędzy?

    Pewnie twój lekarz leczy za darmo, eh płaskoziemcy i ich argumentacja. Chcialem
    powiedziec - antyszczepionkowcy...

    b.

  • 57. Data: 2018-05-11 16:46:53
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 11 maja 2018 01:04:20 UTC-5 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    przy odpowiednio dużej liczbie osób niezaszczepionych zachoruje równiez ta 1 osoba.

    Rzuc okiem na linka Pete. Tam jest na koncu dokladnie wyjasnione to o czym piszesz. I
    jest tez zapytanie: Kto decyduje aby wajche przelozyc i gdzie kladziemy gruba kreche
    miedzy 1 osoba ginie a x osob ratujemy.

    Pytanie filozoficzne ale zignorowane powoduje ze coraz wiecej osob traci zaufanie do
    organizacji bo po prostu nie wiedza kiedy ktos zdecyduje o tym aby jakas szczepionka
    byla zatwierdzona a pomaga "tylko" 90% przypadkow.

    Akurat w tym przypadku widac ze to co sie zarzuca antyszczepionkowcom (ignorowanie
    wiedzy) mozna zarzucic tez drugiej stronie bo po prostu nie czyta wartosciowych
    dokumentow.

    A to wszystko w linku Pete jest. Z ciekawosci zajrzalem oczekujac plaskoziemnego
    pitolenia a tam konkrety, prawda i pytania.

  • 58. Data: 2018-05-11 17:02:56
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 11 maja 2018 03:00:52 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 10 May 2018 10:04:04 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Nie wystarczy. Oszołom dostanie kolejny "argument". Tj. bronią się, znaczy
    > coś musi być na rzeczy. Trzeba podwoić starania. Pytam się ponownie, życia
    > nie znasz?

    Starczy, dla zwyklych ludzi starczy. Ich jest wiekszosc i jak do nich trafisz to
    zrozumieja, zaufaja i sie zaszczepia. A margines jest nieistotny.

    Ale jak olejesz tych na poziomie, tych ktorzy jeszcze ufaja ale potrzebuja
    potwierdzenia to poleci lawina.

    I ona juz sie zaczyna.
    Ignoruj dalej, lawina spadnie i ty wraz z nia (super bakterie, konczace sie
    antybiotyki...).

    I prosze, jak dyskutujemy to oszczedz piaskownicowych odzywek.

    > Znaczy promil? I nie sposób stwierdzić, czy bez szczepionki nie stałoby się
    > to samo, wcześniej czy później. Jeśli organizm tak reaguje na spreparowane
    > (osłabione) szczepy, to po zetknięciu z "żywą" bakterią też by
    > prawdopodobnie poległ. Oczywiście prawdopodobieństwo zetknięcia się z
    > bakterią jest minimalne, ale tylko i wyłacznie dlatego że wszyscy (albo
    > większość, póki co) są SZCZEPIENI.

    Nadal widze ze nie przeczytales. Ja znam odpowiedz na pytanie "I nie sposób
    stwierdzić, czy bez szczepionki nie stałoby się to samo, wcześniej czy później."
    Odpowiedz jest w linku.

    Skoro zadales te watpliwosc to nie czytales linka, prosilem abys to zrobil.
    Nie zrobiles. A w linku jest wyjasnione. Podpowiem ci: TABELKA.
    Ale widzisz, robisz to samo co antyszczepionkowcy, ignorujesz. I to mimo ze grzecznie
    prosilem o czytanie.

    > Podejrzwam że nie raz się za to zabierali, a w połowie dochodzili do
    > wniosku że to samo w sobie jest tak głupie jak tłumaczenie i ciągłe
    > powtarzanie dorosłemu wychowanemu człowiekowi żeby nie robił kupy na środku
    > salonu.

    Na calym swiecie sie ludziom codziennie tlumaczy proste sprawy. Tak powinno byc. Tak
    jest w wielu miejscach. Nie widze wielkiego problemu aby publicznie nadac po
    dzienniku informacje ze ten i tamten sie pod szczepionka podpisal i zaakceptowal
    badania.
    W czym to przeszkadza?

    Ja wiem w czym. W dyskusji, bo ona nastapi jak ktos wyciagnie dokument jaki pokazal
    Pete. Albo w tym jak juz zauwazono ze dyskusja wtedy zaczyna sie od poziomu komisji
    smolenskiej i pierdolenia o przekopaniu pol metra w dol czy podobnych farmazonach.

    Szczepionki to wtornik, problemem jest zaufane i to je trzeba odbudowac.
    Jak ludzie ufaja to zrobia co im kazesz, czy to sie zaszczepia czy ludzi cyklonem B
    poczestuja (zblizamy sie do punktu Goodwina).

    A jak nie ufaja to nakupia gnatow tak jak w usa czy kolumbii.

    Jesli uwazasz ze jedyna odpowiedzia dla antyszczepionkowcow jest ignorowanie to
    mylisz sie i to bardzo. Bo Ty i Tobie podobni ich zignoruja a oni sie nie zaszczepia
    i Ciebie i Twoich dzieci to dosiegnie. A zamordyzm byl juz testowany nie raz, i tylko
    Lenin/Stalin/Polpot i im podobni byli w tym skuteczni.

    Chcesz rozwiazania to muszisz ludzi edukowac, musisz im pokazac cos co jest
    wiarygodne. I na tym polu aktualny system edukacyjny zawodzi. Zawodzi produkujac
    cwiercinteligentow na tyle cwanych ze wiedzacych ze reszta tez jest glupia wiec im
    ufac nie nalezy.

    Ale to nie na temat i nie na te grupe, i tak za daleko odjechalem...

  • 59. Data: 2018-05-11 17:04:44
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 11 maja 2018 03:52:19 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:
    > Nie nie zajrzę, mam ciekawsze zajęcia niz tracić czas na bezsensowną
    > dyskusję, z mojej strony EOT.

    Dziekuje ze uczciwie napisales ze zignorujesz konkretny dokument.

  • 60. Data: 2018-05-11 17:09:37
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 11 maja 2018 07:17:14 UTC-5 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    osoba.

    > jestem przeciw. Zresztą analogia jest bez sensu - nikt szczepionką nie ma na CELU

    Oj nie. Ale juz sprzedaz jej za pieniadze jest celem. A moze przy opublikowaniu
    calych danych albo ich poprawnym zebraniu nie doszlo by do zatwierdzenia jej do
    uzytku?

    Znasz akcje nestle z mlekiem w afryce?
    http://www.businessinsider.com/nestles-infant-formul
    a-scandal-2012-6

    Nikt nie chcial zabijac tych dzieci. Tam smierc byla "przypadkowa", celem byla kasa.