  • 21. Data: 2019-10-22 18:46:55
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: <Ghost>

    dyskusyjnych:f2d8d10f-31c3-4220-a604-e7f0c516a640@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 22 października 2019 16:56:43 UTC+2 użytkownik Uzytkownik
    napisał:

    >Zamontuje pawie każdy, to nie technologia kosmiczna

    Znam ludzi po studiach, co prawda nie technicznych, którzy żyrandola nie
    ogarniają.

    >Za normalną sytuację uznajesz to że urządzenie warte 3500zł(bo za tyle się
    >znajduje nabywców) ma cenę katalogową 7200zł? czemu nie 17200 ja pytam?

    Bo to by była zbyt duża przesada?

  • 22. Data: 2019-10-22 18:48:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2019 17:00:12 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Dla dziamdziaków?
    Ghoscik, dawno grupy nie zaśmiecałeś, wróciłeś ok(amnestia?), ale uszczelnij swoją
    plonkownice bo jakimś cudem widzisz moje posty
    Daj mi plonka i niech będzie tak jak dawniej

  • 23. Data: 2019-10-22 19:28:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 22 października 2019 13:06:21 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > No właśnie. W PL się nie pakuje całości w usługę, bo instalator boi się że
    > za dużo wyjdzie i uznają go za zdziercę? Co też się dzieje w przypadku
    > właśnie PV, gdzie faktczny koszt usługi, gdyby nie ukryć usługi w kosztach
    > sprzętu, przewyższałby znacznie koszt samego sprzętu.

    Jak liczysz najtańszą chińszczyznę kupowaną na kontener to może, choć wątpię,
    bo normalnie to wychodzi jakieś 70%/30%. Przy cenie pi razy oko 4k za kW,
    na porządnym sprzęcie.

    L.

  • 24. Data: 2019-10-22 19:59:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-10-22 o 08:33, Kris pisze:
    > Dla kogo firmy podają swoje oficjalne cenniki?
    > Termet EcoCondens-20 Gold Plus w oficjalnym cenniku Termeta cena 7232zł brutto
    > W pierwszym lokalnym sklepie do którego wlazłem zaproponowali mi cenę 3800zł w
    kolejnym 3600zł
    > W necie na szybko patrze i ceny poniżej 3500zł za ten kocioł tez są.
    > Czyli producent musi sprzedawcom dawać min 60% rabatu na dzień dobry

    Podają cenę, która ma Cię zniechęcić do kupowania u nich. A jeśli się
    uprzesz - to przepłacisz. Nie ma w tym nic niezwykłego. Masz kupić od
    handlowca, który ma z nimi podpisaną umowę a nie zawracać im głowę
    bezpośrednio.

    --
    MN

  • 25. Data: 2019-10-22 20:17:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2019 19:59:36 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    > uprzesz - to przepłacisz. Nie ma w tym nic niezwykłego. Masz kupić od
    > handlowca, który ma z nimi podpisaną umowę a nie zawracać im głowę

    To co napisałeś tez się kupy nie trzyma
    Zniechęcać do kupowania "u nich" nie musza bo chyba nie prowadzą sprzedaży
    Mają zakładkę "gdzie kupić"
    Dla mojego województwa kilkanaście miejsc podali
    W 2 byłem osobiście w 2 kolejne dzwoniłem. Nigdzie nikt nie wspomniał nawet o cenie
    7200zł. 3600-3700 cenę podawali bez żadnych dyskusji.
    Sprawdźmy allegro:
    https://allegro.pl/listing?string=ECOCONDENS%20GOLD%
    20PLUS%2020&bmatch=baseline-dict41-eyesa-bp-hou-1-4-
    0918&order=pd
    Najwyższa cena 4599zł z przesyłka, najtańszy 3300zł
    Sprawdżmy ceneo:
    https://www.ceneo.pl/46911082;0280-1.htm#tab=click_s
    croll
    Najwyższa cena 5000zł
    Kurcze gdzie kupić w cenie katalogowej?
    Nie uważasz że takie coś to robienie z ludzi idiotów?

  • 26. Data: 2019-10-22 20:29:58
    Od: <Ghost>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >To co napisałeś tez się kupy nie trzyma

    No, chamstwo nie z tej ziemi.

  • 27. Data: 2019-10-22 20:39:19
    Od: <Ghost>

    oglegroups.com...

    >Ghoscik, dawno grupy nie zaśmiecałeś, wróciłeś ok(amnestia?), ale
    >uszczelnij swoją plonkownice bo jakimś cudem widzisz moje posty
    >Daj mi plonka i niech będzie tak jak dawniej

    Krisciak, czemu tobie się zdaje, że twoje naiwne śmieci pozostaną bez
    komentarza?
    Masz potrzebę, to pląknij - nie bądź pierdoła.

  • 28. Data: 2019-10-22 22:34:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Oct 2019 16:56:38 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Niech kupują i się sami bujają, bo nikt im tego towaru nie
    > zamontuje
    > biorąc jakąkolwiek odpowiedzialność.

    Na szczęście nie wszyscy są tacy nadęci. Thermagena wybrałem m.in.
    dlatego, że w sąsiedniej wsi mam serwisanta tej marki, który nie jest
    przemądrzały, nadęty u zdania nie zaczyna od "bzdury opowiadasz". Po
    obejrzeniu mojej instalacji zaproponował bym sam go sobie kupił (w
    cenie instalatora a jakże bo w innej i tak nie był dostępny) i sam
    podłączył do instalacji a on tylko podjedzie to sprawdzic i uruchomi
    jak w książce pisze. Żeby mu nie było przykro, że nic nie bedzie miał
    u mnie do roboty to dałem mu zarobić na włożeniiu i podłączeniu
    "wydechu" w kominie.
    Więc nie przesadzaj że nie ma instalatorów, ktorzy potrafią podejść
    do tematu jak konsultanci a nie jak nadęci "fachowcy" biorący
    tysiącpincet za byle pierdnięcie.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2019-10-23 08:19:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-22 o 22:34, Marek pisze:

> [...]
    > Więc nie przesadzaj że nie ma instalatorów, ktorzy potrafią podejść do
    > tematu jak konsultanci a nie jak nadęci "fachowcy" biorący

    Tylko, gdyby nie ci według ciebie "nadęci", którzy bezinteresownie
    dzielą się na grupie swoją wiedzą i doświadczeniem to w życiu byś nie
    kupił tego kotła, bo nawet nie wiedziałbyś o jego istnieniu, a już tym
    bardziej o jego zaletach. Choćby tylko dlatego powinieneś uszanować tych
    "nadętych", a nie strzępić teraz jęzor popierając idiotów pokroju Zenka,
    Coli czy Ghosta, którzy gówno wiedzą, a uważają się za fachowców od
    wszystkiego. Taką pisaniną po prostu utożsamiasz się z nimi.

    Czy do ciebie napisałem zaczynając od "bzdury opowiadasz"? Czy wołałem
    od ciebie "tysiącpincet za byle pierdniecie"? Więc przestań pierdolić od
    rzeczy, bo tylko działasz na swoją szkodę. Następnym razem będziesz
    szukał pomocy na grupach to nikt kto ma wiedzę ci nie pomoże, albo
    będziesz skazany na pomoc, któregoś z ww expierdów.

  • 30. Data: 2019-10-23 11:04:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 08:19, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > nikt kto ma wiedzę ci nie pomoże, albo będziesz skazany na pomoc, któregoś z ww

    Nic Ci nie pomoże... Nic Ci nie pomoże odwracanie kota ogonem,
    albowiem miano expierda tylko z Tobą się kojarzy teraz na tej
    newsgrupie. I tak już zostanie, choć Bogiem a prawdą to jesteś
    raczej popłuczyną po niegdysiejszego Expierdzie, bo pierwowzór
    był inteligentny, czego o Tobie powiedzieć nie można. Ale na
    bezrybiu i rak ryba, więc się cieszę, że jesteś. Expierdzie.