  • 21. Data: 2020-06-07 12:16:00
    Temat: Re: Jak wyjąc piec z kotłowni - tak ze 350kg na oko
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > To może zabawne, ale ... nie ma w okolicy chłopaków we wstępnej fazie
    > rozkładu, czyli jeszcze jakieś mięśnie, ale już brak mózgu. Temat odpada
    > raczej. Takich tylko do konsumpcji to bym jeszcze znalazł.

    Jakiś zdegenerowany region, gdzie ty mieszkasz?
    K.

  • 22. Data: 2020-06-07 13:47:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/06/2020 12:16, Kadar wrote:
    > Jakiś zdegenerowany region, gdzie ty mieszkasz?

    Zagłebie Dąbrowskie :D

  • 23. Data: 2020-06-07 13:49:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/06/2020 05:43, s...@g...com wrote:
    > Alternatywnie, wystaw na olx.

    "[...]Sprzedający zobowiązuje się oświadczyć, że kocioł spełnia warunki
    określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie wymagań
    dla kotłów na paliwo stałe a także zobowiązuje do załączenia fotografii
    czytelnej tablicy znamionowej kotła lub świadectwa bądź certyfikatu,
    wydanego przez akredytowany podmiot, [...]".

    Moje ogłoszenie zostało skasowane ponieważ ten kocioł takowej tabliczki
    nie posiada.

  • 24. Data: 2020-06-07 14:00:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 12:13, Kadar pisze:

    > Super, użyjesz raz a potem na ścianę jako sztuka.

    Przecież takich rzeczy się nie kupuje tylko pożycza,
    ewentualnie ma to ktoś kto zawodowo zajmuje się
    transportem takich klocków po schodach.

  • 25. Data: 2020-06-07 14:07:49
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Wystaw sterownik, podajnik itp, dopisz, że dołączasz wymiennik kotła i szlus.

  • 26. Data: 2020-06-07 14:14:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/06/2020 14:07, Hans Kloss wrote:
    > Wystaw sterownik, podajnik itp, dopisz, że dołączasz wymiennik kotła i szlus.

    OK, oby tylko Janusze się zorientowały :D

  • 27. Data: 2020-06-07 16:51:12
    Od: e...@g...com

    Przecież Hans(Jan, Janusz) ci to radzi.

  • 28. Data: 2020-06-07 16:59:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    > OK, oby tylko Janusze się zorientowały :D

    Gorzej jeśli któryś będzie zbyt cwany, weźmie sterownik,
    a za resztę podziękuje,

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2020-06-07 17:03:03
    Od: pieszy <z...@g...pl>

    W dniu 06.06.2020 o 23:27, heby pisze:

    > Koleś twierdził że już kilka pociął. Co ja będę za spawaczem dyskutował,
    > mówi że się da to może sie i da.

    > No ja wiem, aczkolwiek paleciak mówisz - pewnie bez kłopotu go wyjmę
    > paleciakiem, tylko jak go ładnie położyć - przyczepić jakiejś wyciągarki
    > nie mam jak do sufitu, w pionie może by i przeszedł na paleciaku, ale
    > jak go na ten paleciak załadować? Takich pomysłów szukam, może robota do
    > ogarnięcia, kwestia podpatrzenia u innych.

    Ja swój piec, trochę większy wyciągnąłem właśnie paleciakiem. Nie wiem
    tylko czy o tym samym mówimy urządzeniu. Ogólnie chodzi o te ustrojstwo
    co je na sklepach używają. U nas da się to normalnie wypożyczyć w
    wypożyczalni narzędzi. Wsunąłem paleciak pod piec i potem kilka ruchów
    rączką i piec był w górze. Najwięcej kombinowania było z przejazdem
    przez drzwi bo piec był w stanie przeleźć tylko idealnie prosto. No i
    miałem mały centymetrowy rancik przez który paleciak nie dał rady
    przejechać.

    Pieszy.

  • 30. Data: 2020-06-07 17:16:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/06/2020 17:03, pieszy wrote:
    > Wsunąłem paleciak pod piec

    Obawiam się że to jest właśnie te 100% problemu :D