  • 241. Data: 2015-08-28 22:36:50
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 22:19 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Widzę, że już całkiem cię poje....ło.

    Internet wszystko pamięta, zacytować Twoje posty? - widzę, że u Ciebie
    pamięć krótka, jak u polityka.

    TG

  • 242. Data: 2015-08-28 22:57:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 22:36, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Internet wszystko pamięta, zacytować Twoje posty? - widzę, że u Ciebie
    > pamięć krótka, jak u polityka.
    >
    > TG

    Nie interesują mnie twoje manipulacje na temat moich wypowiedzi.

  • 243. Data: 2015-08-28 23:05:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 22:57 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Nie interesują mnie twoje manipulacje na temat moich wypowiedzi.

    Nigdy niczym nie manipulowałem, podpisuje się swoim imieniem i nazwiskiem
    bo biorę odpowiedzialność za swoje słowa - Tobie też to polecam.

    TG

  • 244. Data: 2015-08-28 23:52:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-28 o 22:19, Uzytkownik pisze:

    > Maniek, proszę cię nie zrównuj się z tymi debilami jak Ghost czy Gorbaczuk.
    > Pomyśl choć chwilę.
    > Dostajesz auto służbowe i kartę paliwową do tankowania na stacjach Orlen.
    > Podjeżdżasz na określoną stację, tankujesz, płacisz kartą, a w zasadzie
    > nie płacisz tylko jest rejestrowana w systemie transakcja kupna paliwa,
    > bo to nie jest karta płatnicza. Później wystawiana jest zbiorcza
    > faktura, którą firma opłaca.

    Ja po prostu tankuje przed wiazdem na autostrade. Tym bardziej robil bym
    to na stacji Orlen majac taka karte i wiedzac, ze nie ma takiej na
    autostradzie. Bo skoro nie ma Orlenu to i tak nie zatankujesz
    niezaleznie od ceny.

    Pozdro.. TK

  • 245. Data: 2015-08-29 09:16:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 22:19:11 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Prywatnie się nie zastanawiam na jakiej stacji tankuję, choć mam swoje
    > ulubione ze względu na dobrą jakość paliw, ale jadąc autem służbowym
    > muszę się stosować do narzuconych reguł.

    Skoro pracodawca ma takie wymagania to i za przejazd przez dodatkowe bramki
    zaplaci, wiec co placzesz? Za rzeczy nietypowe placi sie dodatkowo :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 246. Data: 2015-08-29 09:26:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 23:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Nigdy niczym nie manipulowałem,

    Złodziej też idzie w zaparte, że nigdy niczego nie ukradł, a kłamca
    "bije się w piersi", że mówi prawdę.

    > podpisuje się swoim imieniem i nazwiskiem bo biorę odpowiedzialność za
    > swoje słowa

    Kolego to, że się podpisujesz imieniem i nazwiskiem (o ile są one
    prawdziwe) nie oznacza, że nie kłamiesz i nie manipulujesz.
    Niestety w chamski i bezczelny sposób kłamiesz stosując demagogię w
    swoich wypowiedziach oraz ataki personalne.

    > - Tobie też to polecam.

    A ja tobie polecam mniej fantazjować, mniej kłamać i pisać bez
    złośliwości i nie stosować "argumentum ad personam".

  • 247. Data: 2015-08-29 09:53:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 09:26:13 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > A ja tobie polecam mniej fantazjować, mniej kłamać i pisać bez
    > złośliwości i nie stosować "argumentum ad personam".
    Ale Jacku- w tej dyskusji przerosłeś samego siebie- wymyślałeś kłopoty tylko po to
    aby je bohatersko zwalczać.
    Najpierw narzekałeś że na polskich autostradach nie ma stacji paliw, jak Tobie
    udowodnili że są to narzekałeś że jest Lotos a nie Orlen.
    Do tego jakieś wywody o kartach paliwowych itp. Jak ktoś płaci flotową karta nie bawi
    się w nalewanie paliwa za 50zł tylko leje do pełna i wtedy praktycznie każdą naszą
    autostradę może przejechać od początku do końca.
    No i Twoje pisanie o wiecznych remontach w Polsce a że w Niemczech to taki miód.
    Expertem w tych tematach nie jestem ale na polskich autostradach są stacje paliw,
    remonty tez są ale robią nawet w nocy, objazdy mniej lub gorzej ale są oznaczone.
    Miałem okazje kilka tygodni temu autostrada niemiecką jechać. Stacji paliw przy
    autostradzie nie było, co do oznaczenia to było np. tak: znak że za 60km będzie
    stacja paliw, przejeżdżam t50km kolejny znak że stacja paliw za 10km. dojeżdżam,
    stacji paliw nie ma jest zjazd z autostrady. zjeżdżam myśląc ze zaraz za rogiem
    będzie stacja paliw. poi zjechaniu widzę kolejny znak że stacja paliw w następnej
    miejscowości za 17km. Tak więc oznakowania na niemieckich autostradach też są mylące.
    Co do remontów- w okolicach Lubecki był duży remont/przebudowa, objazdy tak kiepsko
    oznaczone że przegapiłem odpowiedni zjazd i musiałem kilkadziesiąt km nadrabiać. Było
    to ok 3 nad ranem- nikt tam nic nie robił o tej porze, więc tez nie jest taki pewnik
    że Niemcy to po nocach robią remonty.
    W drodze powrotnej jadąc w okolice Szczecina, niemiecka autostrada kilkadziesiąt km
    przed granica jest fatalnej jakości, chyba z betonowych płyt bo jazda po niej
    przypomina test drive. Po przejechaniu granicy i wjeździe na polskie drogi komfort
    jazdy od razu wsporo wyższy.

  • 248. Data: 2015-08-29 10:00:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 23:52, Maniek4 pisze:

> [...]
    > bym to na stacji Orlen majac taka karte i wiedzac, ze nie ma takiej na
    > autostradzie. Bo skoro nie ma Orlenu to i tak nie zatankujesz

    Po fakcie to każdy jest mądry. Ja też. Tylko jaki związek mają tego typu
    porady z problemem, który opisałem?
    Powtórzę jeszcze raz. Problem polega na tym, że stacji
    benzynowych/paliwowych przy autostradach jest mało, a części z tych,
    które funkcjonowały wcześniej mają obecnie utrudniony dostęp, bo ktoś
    postawił bramki opłat przed tymi stacjami, a nie za stacjami.

  • 249. Data: 2015-08-29 10:01:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 09:26 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Niestety w chamski i bezczelny sposób kłamiesz stosując demagogię w
    > swoich wypowiedziach oraz ataki personalne.

    Podaj cytaty, jak na razie to już trzecia czy czwarta osoba na grupie
    udowodniła Ci, ze piszesz delikatnie mówiąc bajki.

    > A ja tobie polecam mniej fantazjować, mniej kłamać i pisać bez
    > złośliwości i nie stosować "argumentum ad personam".

    Podaj choć jeden przykład mojego kłamstwa i fantazji.

    TG

  • 250. Data: 2015-08-29 10:02:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 10:00:41 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > które funkcjonowały wcześniej mają obecnie utrudniony dostęp, bo ktoś
    > postawił bramki opłat przed tymi stacjami, a nie za stacjami.
    Znowu obracasz kota ogonem.