  • 21. Data: 2014-12-12 12:29:41
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 12:01:42 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Prognozy sa ze w polowie przyszlego roku ma kosztowac na najtanszych stacjach
    > ok 4 pln / litr ON/95 :)
    4,65 chyba wczoraj płaciłem za ON

  • 22. Data: 2014-12-12 12:35:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 12:29, Kris pisze:
> [...]

    I to byloby naprawde cos.

    > 4,65 chyba wczoraj płaciłem za ON

    4.78 Pb 95.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2014-12-12 12:41:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 12:29:41 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > 4,65 chyba wczoraj płaciłem za ON

    Tobie znizke daja z litosci za ta multiple :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2014-12-12 12:50:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 12:41:45 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Tobie znizke daja z litosci za ta multiple :))
    Ano. I głodny chodze:
    http://mistrzowie.org/563702

  • 25. Data: 2014-12-12 12:59:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Dec 2014 10:47:20 +0100, Maniek4

    > Daj spokoj. Nie badz taki skromy. Przeciez to oczywiste. :-P

    Oczywiste to jest, że masz problem z akceptacją zdania i potrzeb innych.

    > Myjk to nie grupa. Feel free. :-> Myjk nie musi. :-P

    Masz rację, czytam i piszę na grupie dyskusyjnej, otwartej. Piszesz na
    niej, więc licz się że będzie to czytane i komentowane. Jak ci się nie
    podoba, to przestań pisać. Już raz ci zwracałem uwagę, ale widać wyciąganie
    przyswajanie informacji jak i wyciąganie wniosków idzie ci równie opornie
    co czytanie z uagą i ze zrozumieniem.

    > Wspierajac trolla komentarzami? :-P

    Ciebie czy borapotfora? :P

    > Masz racje. Mozesz juz sie zajac powazniejszymi rzeczami. Papa.

    OK, to czekam na kolejny wąteczek dla twardzieli twojego kroju, wyciągający
    borapotfora do odpowiedzi. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2014-12-12 13:17:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 12:59, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Dec 2014 10:47:20 +0100, Maniek4

    > Oczywiste to jest, że masz problem z akceptacją zdania i potrzeb innych.

    Masz racje.

    > Masz rację, czytam i piszę na grupie dyskusyjnej, otwartej. Piszesz na
    > niej, więc licz się że będzie to czytane i komentowane. Jak ci się nie
    > podoba, to przestań pisać.

    Stary, Tobie juz sie calkiem cos popitolilo.
    Przeciez to Tobie nie podoba sie moje pisanie. Ja tylko wskazuje Ci, ze
    masz wybor. Chcesz to czytaj. Bede zaszczycony. :-P

    > Już raz ci zwracałem uwagę,

    Ta jest Panie dyrektorze.

    > ale widać wyciąganie
    > przyswajanie informacji jak i wyciąganie wniosków idzie ci równie opornie
    > co czytanie z uagą i ze zrozumieniem.

    Wez bo leca mi lzy normalnie.

    > Ciebie czy borapotfora? :P

    No mnie, mnie.

    > OK, to czekam na kolejny wąteczek dla twardzieli twojego kroju, wyciągający
    > borapotfora do odpowiedzi. :>

    I chcesz sie tak splycac?
    No wez przestan.

    TK

  • 27. Data: 2014-12-12 13:45:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Dec 2014 13:17:18 +0100, Maniek4

    > Masz racje.

    > Stary, Tobie juz sie calkiem cos popitolilo.

    Nie mnie, tylko tobie. Znowu się zapętlasz, manipulancie.

    > Przeciez to Tobie nie podoba sie moje pisanie.

    Nie no, piszesz zajebiście.

    > Ja tylko wskazuje Ci, ze masz wybor.

    Ta jest Panie komendancie!

    > Chcesz to czytaj. Bede zaszczycony. :-P

    Stary, zmienny jeteś jak rękawiczka na wietrze.

    > Wez bo leca mi lzy normalnie.

    To może mniej cebuli zapodawaj.

    > No mnie, mnie.

    A, to jak ciebie, to co innego.

    > I chcesz sie tak splycac?
    > No wez przestan.

    Zawsze możesz coś napisać o swoim tanim telefonie co działa lepiej niż ten
    drogi. Tylko co z tego, skoro strzelisz focha jak tylko odezwie się ktoś,
    kto cię po pleckach nie poklepie... hihi

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2014-12-12 14:06:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-12 13:45, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Dec 2014 13:17:18 +0100, Maniek4

    > Nie mnie, tylko tobie. Znowu się zapętlasz, manipulancie.

    Ja pisze, Tobie sie nie podoba wiec o co chodzi?

    > Nie no, piszesz zajebiście.

    To dobrze czy zle, bo nie wiem co to jest zajebiscie?

    > Ta jest Panie komendancie!

    Zawsze to lepiej jak zwracac uwage. :-P

    > Stary, zmienny jeteś jak rękawiczka na wietrze.

    Na poczatku myslalem, ze Ci sie nie podoba. A teraz moze Ci sie podoba.
    Czuje sie z tym swietnie. Nawet wiedzac, ze mam mieksza palke, czy jak
    to tam bylo.

    > To może mniej cebuli zapodawaj.

    To wrazliwosc, nie cebula.

    > Zawsze możesz coś napisać o swoim tanim telefonie co działa lepiej niż ten
    > drogi. Tylko co z tego, skoro strzelisz focha jak tylko odezwie się ktoś,
    > kto cię po pleckach nie poklepie... hihi

    Ciebie nie zaintresuje, wiec nawet sie nie spinam.

    TK

  • 29. Data: 2014-12-12 14:39:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Dec 2014 14:06:46 +0100, Maniek4

    > Ja pisze, Tobie sie nie podoba wiec o co chodzi?

    Nie przekręcaj, manipulancie. Tobie się nie podoba, że ja ciebie czytam.
    Więc jak ci się to nie podoba, to przestań pisać.

    > To dobrze czy zle, bo nie wiem co to jest zajebiscie?

    To sprawdź w słowniku w znaczeniu pospolitym.

    > Zawsze to lepiej jak zwracac uwage. :-P

    W zasadzie to bez różnicy czy zwracać uwagę,
    czy wskazywać wybór. Ignorancie.

    > Na poczatku myslalem, ze Ci sie nie podoba. A teraz moze Ci sie podoba.

    Ale mnie wcale nie dziwi, że za każdym razem jakieś dziwne rzeczy sobie
    dorabiasz. Zacznij w końcu czytać ze zrozumieniem, ja się tylko i wyłącznie
    uśmiałem, że żyć bez borapotfora nie możesz.

    > Czuje sie z tym swietnie.
    > Nawet wiedzac, ze mam mieksza palke, czy jak to tam bylo.

    Oj! Ale chyba znowu zaczyna twardnieć.

    > To wrazliwosc, nie cebula.

    Krakowskim targiem niech zostanie wrażliwość na cebulę.

    > Ciebie nie zaintresuje, wiec nawet sie nie spinam.

    Jak będziesz standardowo pisać bzdurki ograniczając się do końca własnego
    nosa, to z pewnością nie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2014-12-12 14:58:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >No właśnie - nie czytaj! A jak już przeczytałeś to broń Boże nie odpisuj!
    >Bo mi trola z KF'a wyciągasz ;-)

    Jakiż to słodki widok, dwa trolle liżą się na wzajem po jajkach.