  • 201. Data: 2013-01-07 19:42:13
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jan 2013 14:56:58 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Podaj źródło tych informacji.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zad%C5%82u%C5%BCenie_za
    graniczne_PRL
    http://biznes.onet.pl/splacilismy-dlugi-gierka,18543
    ,5290331,1,news-detal
    http://wyborcza.pl/1,76842,6455378,Dlugie_dlugi_Gier
    ka.html

    gdyby sprzedaż tego co "zbudował" pokryła długi to byłyby spłacone zaraz
    po zmianie ustroju. A tak pozostała nam restrukturyzacja długu, który tak
    naprawdę będziemy, spłacać jeszcze długo. I nie zapominaj, że duża część
    obecnych nowych długu słuzy pokryuciu tamtych zobowiązań.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 202. Data: 2013-01-07 20:19:21
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: hk <h...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 19:08:17 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >
    > to i tak nie miałeś czego kupić. A jak już coś było to była to tandeta,
    >
    > cholerna tandeta. Gierek nabrał kredytów których nie był w żaden sposób w
    >
    > stanie spłacić. Brał kredyty znacznie powyżej zdolności kredytowej państwa,
    >
    > spora część tej forsa została przeżarta.
    >

    > Zgadza sie trochę też zbudowano i bogu dzięki ale wartość tego nie była
    >
    > jakoś kosmicznie wielka.
    >

    > Ile to warte okazało sie post faktum.
    >

    > Choćby słynna autostrada... kraków katowice, którą praktycznie wybudowano
    >
    > od nowa :)
    >

    > pomijajac że prowadziła z nikod do nikąd :)
    ale 10 lat gierka to kilka razy więcej niż 10 lat wcześniej i również 10 lat póżniej.
    Tak, komuchy próżniaki i nieuki.
    A związkowcy i uduchowieni tez próżniaki i nieuki.
    A niby to kapitaliści nasi to jacy ? też próżniaki i nieuki, egoiści wszyscy, cała
    kupa.
    A bezrobotni ? jacy ?
    A emigranci ? jacy ?
    Ale widać ELDORADO !
    Gaz łupkowy 5 x tańszy od obecnego
    Energia elektryczna z elektrowni gazowych 5 x tańsza
    Ale czy my próżniaki, nieuki, lesery, egoiści,bezrobotni, emigranci zbudujemy to ?
    Trzeba trochę siły i odwagi i przykładu Edwarda Gierka - inżyniera.

  • 203. Data: 2013-01-07 20:21:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 12:43:28 +0100, news napisał(a):

    > Czy ty sugerujesz że produkowane piece nie nadają się do spalania paliwa?

    Chyba niekoniecznie czytasz to, na co odpowiadasz. To przeczytaj raz
    jeszcze.

    > Puknij się w łepek! W takich temperaturach własnie się spala paliwo w
    > piecach domowych, są tak skonstruowane że posiadają komorę spalania i
    > dopalania, dopływ powietrza w kilku punktach i inne bajery, więc przestań
    > zgrywać mądralę!

    I masz *gwarantowane* ~1000C przez cały czas trwania spalania w całej
    komorze? Bo nadal nie odróżniasz zwykłego pieca od pieca do spalania
    śmieci, gdzie spalanie paliwa służy jedynie wytworzeniu odpowiedniej
    teperatury.

    Albo zwyczajnie dokarmiam.

    > Kurna, zakazać palenia wungla i drewna w piecach bo według ciebie źle się
    > spala i w czasie ich spalania powstają substancje jakich w tym paliwie nigdy
    > nie było:)

    I co jeszcze napisałem, czego nie napisałem?

    > Palić papierosy też zakazać, bo proces spalania jest nie
    > efektywny:)

    Świeczek też zakazać, koniecznie!

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 204. Data: 2013-01-07 20:31:35
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-01-04 12:21, news pisze:

    > Ropy spalam setki razy więcej w aucie niż butelek w piecu, więc gdzie i
    > z czym miał bym się dokładać?

    Produkty spalania ropy i butelki w piecu są różne. Jeśli tego nie
    rozumiesz, to wróć do szkoły.

    Nie masz w domu spalarni i NIE POTRAFISZ spalić w swoim piecu butelki.

    M.

  • 205. Data: 2013-01-07 20:34:39
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-01-05 20:45, Marek Dyjor pisze:

    > Teraz w kwestii śmieci. wystarczyło wprowadzić zasadę że na wezwanie
    > masz obowiązek przedstawić imienne dowody opłacenia w każdym miesiącu
    > wywozu śmieci. I już 90% kombinatorów jest udupionych.

    Po co wprowadzać. Prawo już istnieje. Masz obowiązek posiadania
    podpisanej umowy na odbiór nieczystości. Czasem jest to kontrolowane i
    jeśli nie masz, to dostajesz mandat.

    M.

  • 206. Data: 2013-01-07 20:36:51
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:50eb0fc5
    Czesc ;-)

    > wystarczy się przejść po osiedlu domków jednorodzinnych i już wiadomo że
    > jest pełno podobnych do ciebie

    Wez sie odpiernicz OK ? ;-)

    > smog butelkowy jest porażający

    Taaaaa, z tym ze tego nie wyczujesz swoim nosem,
    musisz wiec co innego wdychac, moze to z kratek
    burzowych na Twojej ulicy i lewych podlaczen do
    kanalizacji....................

    >do tego obieracze kabli i być może oponiarze

    Chyba, cos sie koledze myli,
    obieracze kabli
    urzadzaja ogniska,
    a oponiarze no nie wiem bo imho
    to kolejne urban legend.

    Przyznaj sie, w zyciu nie widziales
    widziales jak pali sie opona :-)

    Skad Ci ludzie maja brac opony do spalenia ....

    Toz to jakas choroba spoleczna
    z tymi podejrzeniami o ich palenie,
    jak masz podejrzenia to mozesz zawsze zglosic
    problem strazy wiejskiej czy policji ale bylby
    wstyd gdyby sie okazalo to taki ch...jowy wegiel

    zdrowia zycze
    Adams

  • 207. Data: 2013-01-07 20:37:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 20:21:54 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło
    napisał:
    > Albo zwyczajnie dokarmiam.
    Dokarmiasz
    Ten osobnik słynie na tej grupie z pisania bzdur.
    Ostatnio bzdurzył np. na temat szyby w i temperatury w kominku

  • 208. Data: 2013-01-07 20:40:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 20:36:51 UTC+1 użytkownik Adams napisał:
    > a oponiarze no nie wiem bo imho
    >
    > to kolejne urban legend.
    >

    > Przyznaj sie, w zyciu nie widziales
    >
    > widziales jak pali sie opona :-)

    I niech spróbuje może pociąć taką oponę aby do kotła wlazła;)

  • 209. Data: 2013-01-07 20:45:21
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ale wiesz, ze z Twojego cytatu wcale to nie wynika?

    Hehehe.
    No dobra, mozna zrobic tak.

    Zauwazyc problem, rozdmuchac go do absurdalnych
    rozmiarow i starac sie go rozwiazac za pieniadze podatników,
    z tym ze problem nalezy pielegnowac aby interes byl staly
    i przynosil dochod.

    pozdrawiam
    Adams

  • 210. Data: 2013-01-07 20:57:49
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

    >I niech spróbuje może pociąć taką oponę aby do kotła wlazła;)

    Niech cwiczy, przyda mu sie.
    A potem niech sprobuje spalic.

    pozdrawiam
    Adams