  • Data: 2019-07-12 12:28:21
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 12 Jul 2019 11:53:19 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Jako dziecko też tak miałem. Może nawet jeszcze bardziej.
    > Ale skoro im nie przeszkadza, to może i bez grzania wody
    > w basenie wytrzymają?

    Pewnie wytrzymają, ja wytrzymywałem. Tylko to za PRLu było w większości, a
    teraz, mimo prób powrotu przez niektórych do tamtych czasów, już można to
    lepiej rozwiązać i się nie męczyć jak my.

    Natomiast to nie zmienia faktu, że basen ma sens, nawet w PL. Pod warunkiem
    że się go adresuje nie do siebie, tetryka, a do tych dla których ten basen
    się rozstawia/buduje, czyli dzieci głównie.

    > Zawszeć to mniej roboty, a energię
    > (własną) można na coś innego spożytkować.

    Ale z czym mniej roboty, skoro to i tak pompa ciepła ogrzeje bez dotykania
    palcem?

    --
    Pozdor
    Myjk