  • Data: 2019-07-12 13:19:50
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > Nie ukrywam ze pomysł był z tych jak za pinc złotych osiagnac
    > maksymalnie duzo pobawiac sie przy tym z montazem. Jakby sie
    > dało to dlaczego nie...

    W czasach słusznie minionych takie zabawy robiło się zazwyczaj
    z blaszanymi grzejnikami panelowymi. Maluje się takiego na
    czarno i umieszcza w skrzynce za szybą. Coś jak gablota na
    gazetki ścienne. Chyba najlepsze połączenie "najtaniej" z
    "najwięcej".

    Jarek

    --
    Ten kdo má štempl ten je i v právu
    ale písně jsou písně a nástěnky jsou nástěnky