  • 211. Data: 2018-06-20 14:56:10
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-20 o 11:31, Myjk pisze:
    > Wed, 20 Jun 2018 11:27:28 +0200, Adam

    > Ja nie piszę o stanie faktycznym, tylko o "marketingu"
    > i tym co ludzie w kółko głupkowato powtarzali.

    Przepraszam, pomyliłem się - nie doczytałem kontekstu, w jakim
    umieściłeś swą odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 212. Data: 2018-06-20 17:11:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.06.2018 14:54, Zenek Kapelinder pisze:

    > My tu collie o wspolczesnych projektorach a nie takich na tasme filmowa. Obudz sie.

    My tu, Zenek, piszemy po po polsku, a nie po kreolsku. Idź do jakiegoś
    wieczorowego gimnazjum, póki jeszcze są gimbazy (bo do wznowionego
    ogólniaka, to już za wysokie progi). Właśnie rozpoczęła się rekrutacja
    na semestr jesienny:

    http://piontek.edu.pl/gimnazjum-dla-doroslych/lodz/

  • 213. Data: 2018-06-20 17:22:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie potrafisz pisac zdan podrzednie zlozonych to pisz proste. Takie co ma jeden
    podmiot, jedno orzeczenie jakis przymiotnik. Inaczej zwracajac mi uwage na debila
    wychodzisz. Z projektorem zapomniales ze potrzebne sa metalowe regaly na tasmy
    filmowe. A tak ogolnie jak dla mnie to mozesz spierdalac na drzewo.

  • 214. Data: 2018-06-20 17:30:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Dwa lata uplynely jak kupilem projektor. Taniego chinczyka o rozdzielczosci hd

    Zenak, nie wprowadzaj w błą. O ile dobrze pamiętam, to ta Twoja zabawka
    ma rozdzielczość matrycy 800x600 a nie hd.

    Więc całe te Twoje wywody o jakości sygnału HD w TV naziemnej OKD potłuc.

    --
    Pete

  • 215. Data: 2018-06-20 17:47:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.06.2018 17:22, Zenek Kapelinder pisze:

    > A tak ogolnie jak dla mnie to mozesz spierdalac na drzewo.

    A Ty, Zenek, wracaj na Bałuty i nie grzesz więcej.
    Myślą, mową i uczynkiem. I krzyż na drogę. Amen.

  • 216. Data: 2018-06-20 17:51:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup sobie cos na pamiec albo sprawdz w tamtym temacie.

  • 217. Data: 2018-06-20 17:53:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.06.2018 17:30, Pete pisze:

    > Zenak, nie wprowadzaj w błą. O ile dobrze pamiętam, to ta Twoja zabawka ma
    > rozdzielczość matrycy 800x600 a nie hd.
    >
    > Więc całe te Twoje wywody o jakości sygnału HD w TV naziemnej OKD potłuc.

    Już mu się pier... no, myli wszystko. Pewnie przyjechał do niego Niemiec.
    Alois Alzheimer.

  • 218. Data: 2018-06-20 17:57:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I po chuj baranie sie produkujesz? Wkurwic ani obrazic mnie nie mozesz bo byle kto
    nie moze.

  • 219. Data: 2018-06-20 17:59:44
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zenak, nie wprowadzaj w błą. O ile dobrze pamiętam, to ta Twoja zabawka
    > ma rozdzielczość matrycy 800x600 a nie hd.

    kupił drugi:) nie czytałeś:)

  • 220. Data: 2018-06-20 18:35:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Kup sobie cos na pamiec albo sprawdz w tamtym temacie.

    sprawdziłem. 1280x800. Trochę lepiej, ale nie za bardzo widzę sens
    wypowiadania się o jakości sygnału FHD z naziemnej, skoro sprzęt nie
    potrafi go wyświetlić.

    --
    Pete