  • 201. Data: 2018-06-20 07:55:10
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.06.2018 23:10, Janusz wrote:
    >> Narzekasz w kinie
    >> na czerń?
    >
    > Nie,bo w kinie są porządne projektory,
    LOL

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 202. Data: 2018-06-20 08:18:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-20 o 07:55, quent pisze:
    > On 19.06.2018 23:10, Janusz wrote:
    >>> Narzekasz w kinie na czerń?
    >>
    >> Nie,bo w kinie są porządne projektory,
    > LOL
    A co nie są?
    popatrz w domowych na różnice pomiędzy dlp a lcd,
    zresztą w telewizorach lcd-plazma też to widać.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 203. Data: 2018-06-20 08:30:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 20.06.2018 08:18, Janusz wrote:

    > A co nie są?
    > popatrz w domowych na różnice pomiędzy dlp a lcd,
    > zresztą w telewizorach lcd-plazma też to widać.

    Nie znam LCD, do czynienia mam tylko z DLP i tu czerń jest jak w kinie.
    Jeśli jest różnica to dla mnie do pominięcia.
    Nie widzę wad obrazu z mojego projektora.
    Jest wręcz odwrotnie - wrażenia są bardzo pozytywne. Kino we własnym
    salonie :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 204. Data: 2018-06-20 09:46:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 19 Jun 2018 23:14:40 +0200, Janusz

    > Zmył je agresywny marketing że lcd-ki lepsze
    > i mniej prądu biorą, w dzien lepiej świecą

    No i oczywiście że się wypalały przeraźliwie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 205. Data: 2018-06-20 11:03:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Nie zazdrosc, znajdz lepsza prace i na raty ci sprzedadza.

    To, że są w Polsce ludzie biedni - często nie z własnej winy -
    to fakt. To, że są w Polsce ludzie nie śmierdzący groszem, bo im
    się robić nie chce, to też fakt. Ale żeby z własnej perspektywy -
    ze wspomnianych powodów - mniemać, że dla wszystkich tu dwa tysiące
    złotych to są wielkie pieniądze i gównianym projektorem za dwa
    dwieście to co najwyżej na raty mogą się uszczęśliwić, to naprawdę
    trzeba mieć fest zryte pod beretem z antenką, żeby tak mniemać.

  • 206. Data: 2018-06-20 11:27:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-20 o 09:46, Myjk pisze:
    > Tue, 19 Jun 2018 23:14:40 +0200, Janusz

    > No i oczywiście że się wypalały przeraźliwie.

    Tylko pierwsze generacje wypalały się.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 207. Data: 2018-06-20 11:31:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Jun 2018 11:27:28 +0200, Adam

    > Tylko pierwsze generacje wypalały się.

    Ja nie piszę o stanie faktycznym, tylko o "marketingu"
    i tym co ludzie w kółko głupkowato powtarzali.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 208. Data: 2018-06-20 12:38:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kolejny jestes co nie ma projektora i porownuje chociaz do porownania trzeba miec
    dluzszy czas dwa rozne zeby jakas opinie wydac. DLP i 3led daja praktycznie taki sam
    obraz. Inaczej ktoras firma by padla. Na Ziemi zyje kilka miliadrow ludzi i caly czas
    nas przybywa. Projektorow rocznie potrzeba tyle ze cala produkcje w grubych milionach
    trzeba liczyc. Firma robiaca lipe w takiej sytuacji by zdechla. Przez chwile mialem
    mozliwosc ogladania obrazu z DLP i byl tak dobry ze projektor DLP wytypowalem do
    kupienia. Kupilem 3led bo byl tanszy.

  • 209. Data: 2018-06-20 14:42:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.06.2018 08:30, quent pisze:

    > Nie widzę wad obrazu z mojego projektora.
    > Jest wręcz odwrotnie - wrażenia są bardzo pozytywne. Kino we własnym salonie :-)

    Taa... Przy szczelnie zasłoniętych oknach, ze skrzynką z kablami przyczepioną
    do sufitu. Że o furkoczącym wentylatorze już nie wspomnę, bo może ktoś jest
    głuchy i mu hałas lata. No, nie ma co - fajny salon. Pewnie żony nie masz. ;)

  • 210. Data: 2018-06-20 14:54:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    My tu collie o wspolczesnych projektorach a nie takich na tasme filmowa. Obudz sie.