  • 21. Data: 2009-11-04 10:38:29
    Temat: Re: Słoneczne kolektory www.assolary.pl
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hauvgf$40d$1@news.onet.pl...
    > a co do kasy
    > to ja bym wolał miesięcznie wydawać 50zł przez 15 lat
    > niż dziś wydać 10 000zł jak zaliczka na 15lat

    Ja tam po dofinansowaniu zapłaciłem 4tys z czego sam zasobnik z dwoma
    wężowniacmi austria email kosztował 1800zł i czy bym miał te kolektory czy nie
    zasobnik byłby co prawda mniejszy z jedną wężownicą ale też w cenie nie małej bo
    1500zł. Więc u mnie były dwa rozwiązania. Kotłownia tylko z kotłem gazowym i
    zbiornikiem razem za 5200zł bez dofinansowania albo kotłownia z kotłem gazowym
    większym dwykrotnie zbiornikiem i kolektorami z dofinansowaniem za 7400 więc
    2200zł więcej te 2200zł muszą się spłacić.
    Owszem dojdzie jeszcze jakas pompa za 250zł i sterownik za kilkaset zł ale to
    nadal nie więcej niż 3500zł do zwrócenia się.

    Marek

  • 22. Data: 2009-11-04 10:50:17
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "mundek" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Firma AS-SOLAR specjalizuje się w wykonawstwie instalacji solarnych do
    >pozyskiwania energii słonecznej.

    Nie ma certyfikatu SPF.
    Dobrze że chociaż uczciwie napisano że możliwa jest wymiana uszkodzonej rury.
    Sporo sprzedawców ukrywa ten fakt ponieważ rury pękają.

    Marek