  • 51. Data: 2010-10-19 07:42:27
    Temat: Re: Sprawnosc kotlow
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    news:i9jh9s$un7$1@news.onet.pl...
    > Ale chodzi o ogrzewanie wody w kotle a Wy ciagle o spalaniu.

    Dlatego ja mu tłumaczę na przykładach że spalanie nie jest ważne dla usera a
    tylko to co wpłynie i wypłynie z kotła.

    Marek

  • 52. Data: 2010-10-19 07:51:50
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dlatego ja mu tłumaczę na przykładach że spalanie nie jest ważne dla usera
    > a tylko to co wpłynie i wypłynie z kotła.

    No tak, ale chcac wiedziec jak moc kotla wpywa na zuzycie gazu nie mozesz
    tego pomijac. Sprawnosc kotla to jedno a drugie jak skutecznie to cieplo
    jest przekazywane. Tu temp. spalin nie bedzie bez znaczenia. Moze dojsc do
    paradoksalnej sytuacji kiedy wysokosprawny kociol bedzie kiepsko grzal
    zuzywajac przy tym koszmarne ilosci paliwa.

    Pozdro.. TK

  • 53. Data: 2010-10-19 08:00:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > Ale chodzi o ogrzewanie wody w kotle a Wy ciagle o spalaniu.

    Klopot w tym, ze goscie nie rozumieja w swoim dyletanctwie, ze fabryka nie
    podaje tego co jest na kroccach tylko to co jest miedzy chemia a spalinami.
    A to co interesuje usera wlasnie jest przyczyna otwarcia tego watka.

  • 54. Data: 2010-10-19 08:01:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > paradoksalnej sytuacji kiedy wysokosprawny kociol bedzie kiepsko grzal
    > zuzywajac przy tym koszmarne ilosci paliwa.

    Maniek, ja mysle, ze oni naprawde sadza, ze fabryka podaje skutecznosc od
    chemii do kroccow.

  • 55. Data: 2010-10-19 08:10:10
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Maniek, ja mysle, ze oni naprawde sadza, ze fabryka podaje skutecznosc od
    > chemii do kroccow.

    Nie sposob nie zauwazyc, ze komin nie ma temp. otoczenia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2010-10-19 08:34:06
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > podaje tego co jest na kroccach tylko to co jest miedzy chemia a
    > spalinami. A to co interesuje usera wlasnie jest przyczyna otwarcia tego

    Fabryka podaje sprawność w zależności obciążenia kotła a obciążenie kotła to
    nic innego jak temperatura na wlocie, wylocie oraz przepływ.

    Marek

  • 57. Data: 2010-10-19 19:00:59
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Fabryka podaje sprawność w zależności obciążenia kotła a obciążenie kotła
    > to nic innego jak temperatura na wlocie, wylocie oraz przepływ.

    No i co ty na to Ghost?
    Zacząleś coś o dyletanctwie to może łaskawie odniesiesz się do mojej
    wypowiedzi?

    Marek

  • 58. Data: 2010-10-19 19:04:17
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Ależ ci tłumaczyłem że nie może zjechać w dół poniżej 9,5kW bo czujniki
    > kotła przestają wykrywac płomień i lub szybkośc nagrzewania się wody i
    > kocioł się zatrzymuje.
    > Jeżeli ktoś by to jednak zrobił to jest to dupogwóźdź do zabrania mu
    > licencji a już nie wspomnę co by się stało z tym twoim lajkonikiem gdyby
    > do jakiegoś nieszczęścia doszło, pomimo że nie bezpośrednio z tego powodu.
    > Nawet w instrukcji pisze że nie wolno ustawiać mniej niz 9,5kW. W tabelach
    > parametrów w zakresach mocy także max 26 min 9,5. Więc jak widzisz tylko
    > głupiec by zrobił na przekór.

    Kudłaty możesz odpowiedzieć bo jak narazie udowadniasz swoimi teoriami że to
    ty jesteś lajkonikiem.

    Marek

  • 59. Data: 2010-10-19 19:18:22
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 19-10-2010 o 10:34:06 marko1a <m...@l...de> napisał(a):

    > Fabryka podaje sprawność w zależności obciążenia kotła a obciążenie
    > kotła to nic innego jak temperatura na wlocie, wylocie oraz przepływ.
    On jest za głupi żeby to zrozumieć, myśli że fabryka podaje sprawność
    wytwarzania spalin, a kogo to interesuje, ale nie siedzi tak dalej i
    antenką się
    pobawi bo nic mądrzejszego nie wymyśli.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 60. Data: 2010-10-19 19:23:16
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-10-2010 o 23:05:44 Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    mydom.pl/images/stories/instalacje/paliwo_plynne15b_
    200.jpg&imgrefurl=http://forum.budujemydom.pl/lofive
    rsion/index.php/t8532-50.html&usg=__uYQO1YsnCH0rbsC0
    UNUM-YmtKp8=&h=190&w=203&sz=9&hl=pl&start=40&zoom=0&
    tbnid=QxNxxHxD1hqZjM:&tbnh=98&tbnw=105&prev=/images%
    3Fq%3Dsprawno%25C5%259Bci%2Bkot%25C5%2582%25C3%25B3w
    %2Bkondensacyjnych%2Batmosferycznych%26start%3D20%26
    um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1&um=
    1&itbs=1

    > Plonk warning chamiku.
    Nie dość że idiota to jeszcze gbur.

    > Nie. Sprawnosc spalania to nie jest skutecznosc wytwarzania cieplej wody.

    Jasne a czego? spalin? kogo one ineteresują.

    > Uhm, i miales berecik z antenka. To ze jestes robolem,
    Masz kompleksy? bo widzę że tak, tak się składa że parę szkół skończyłem
    i wiem trochę więcej od ciebie.
    Nie mierzy się spalin tylko wodę która opuszcza piec, w ten sposób jest
    mierzona moc kotła, sprawność,
    i parę innych parametrów o których nie masz pojęcia.

    w ogole nie

    Głupi jesteś i tyle.

    PLONK WARNING

    --