  • 331. Data: 2016-03-29 22:17:55
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 13:37, Kris pisze:
    > Tu pedofile od razu z grubej rury przywalili i chcą legalizacji współżycia z
    dziećmi
    > Ale zazwyczaj to małymi kroczkami idzie.
    > Najpierw zalegalizować związki gejowskie,

    Dlaczego utożsamiasz gejów z pedofilami?
    To tak jakbym napisał, że należy natychmiast pozamykać wszystkich
    Katolików, bo Muzułmanie podkładają bomby.
    Najpierw Katolicy przejmą władzę, a później będą mordować. Wprowadzą
    prawo szariatu.

    > za chwile zechcą zgody na adopcję dzieci.
    > Później albo w międzyczasie "rodzic 1" "rodzic 2" a "mama" "tata" zakazać bo
    dyskryminuje itp.
    > Najpierw wpuścić "islamistów" za chwile kroczek dalej ustąpić, później jeszcze krok
    i nagle nasze kobiety będą musiały z zasłoniętymi twarzami chodzić żeby nie obrażać
    "uczuć religijnych" czy co tam jeszcze.
    > A tak na marginesie- wypowiadają się tutaj zwolennicy wolności, równości i czego
    tam jeszcze pasuje- może też porą to stowarzyszenie podofilów czy temu podobne? W
    końcu czemu dyskryminować zboczeńców.

    Wybacz, ale Twoje wypowiedzi są debilne i świadczą o kompletnej niewiedzy.

  • 332. Data: 2016-03-29 22:20:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Tu pedofile od razu z grubej rury przywalili i chcą legalizacji współżycia z
    dziećmi

    Pedofilia to nie tylko zboczenie, ale także i przestępstwo i za coś
    takiego powinno się co najmniej wycinać genitalia.

  • 333. Data: 2016-03-29 22:30:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 16:34, Maniek4 pisze:

    > Ale to jest proces. Juz heteroseksualni mozna powiedziec, ze sa
    > dyskryminowani przez zastapienie ojca i matki rodzicami z cyframi.

    Pierniczysz głupoty.
    Kto Ci zabrania mówienia czy pisania mam lub tata?

    > Gdyby bylo jak w Australii - przyjezdzajcie i zyjcie jak my, albo nie
    > przyjezdzajcie to OK. Ale tak nie jest. Nie byloby problemu z
    > rodzicami gdyby w kilku krajach paru pojebow nie wpadloby na pomysl
    > adoptowania dzieci. Wlasciwie to nawet nie ma co miec pretensji do
    > homoseksualnych. Oni biora co daja. Pretensje mozna miec do
    > rzadzacych, ze takie glupoty przechodza. Ale taka jest demokracja
    > niestety.

    Póki co demokracja polega na tym, że maleńka garstka narzuca swoje prawa
    wszystkim.

    > Dokladnie tak, ale myslalem, ze to Ci sie nie podoba. Tak jest OK.

    A kto jest najbardziej zagorzałym przeciwnikiem udzielania pomocy
    uciekającym Muzułmanom?
    Katolicy! :)

  • 334. Data: 2016-03-29 22:32:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 18:31, Budyń pisze:
    > ty jak zwykle swoje projekcje :-) Słaba znajomosc historii kolego. Wam bardzo łatwo
    szafowac haslami kk w sredniowieczu cos tam cos tam i dlatego jest zły.
    > Otóż :
    > "Ludzie byli świadomi tego, że bez udziału pierwiastka boskiego nie ma życia
    doczesnego, że to, co materialne, jest nieskończenie mniej warte niż to, co duchowe,
    mające związek ze świętością."
    > to stad http://gotyx.pl/sredniowiecze/art26.html , ale w podreczniku do gimnazjum
    pewnie tez to znajdziesz.
    > Różne tam palenia na stosach były próbą ratunku człowieka - czyli ratunku jego
    duszy bo ta była istotna a nie życie doczesne - a nie przejawem zemsty czy
    okrucienstwa.

    > Przekładanie dzisiejszej wiedzy i wyobrazen daleko w historie jest kompletnie od
    czapki :-)

    > b.

    Akurat Kogutek ma tu rację.

  • 335. Data: 2016-03-29 23:44:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-29 o 22:30, Uzytkownik pisze:

    > Pierniczysz głupoty.
    > Kto Ci zabrania mówienia czy pisania mam lub tata?

    Przeciez napisalem w kilku krajach.

    > Póki co demokracja polega na tym, że maleńka garstka narzuca swoje prawa
    > wszystkim.

    Ale to problem tych co nie glosuja.

    > A kto jest najbardziej zagorzałym przeciwnikiem udzielania pomocy
    > uciekającym Muzułmanom?
    > Katolicy! :)

    No to jedynie dowod na to, ze nie maja spranego mozgu, tylko jednak
    mysla po swojemu.

    Pozdro.. TK

  • 336. Data: 2016-03-29 23:52:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-29 o 22:06, Uzytkownik pisze:

    > Jakoś dziwnie zauważasz jak krytykuję Katolików, ale nie dostrzegasz, że
    > także krytykowałem fanatycznych antykatolików.

    > Czego tu nie rozumiesz, że księża starszą homoseksualizmem, a zwolennicy
    > KK to podłapują i powtarzają dalej?
    > Nie rozumiesz też, że wielu księży prowadzi politykę, nierzadko
    > opowiadając bzdury, aby ukierunkować wiernych?

    Wszystko rozumiem. Mniejsza o mnie. Wytlumacz to zonie skrzywionej
    paranojami gloszonymi przez czarnych. Ona jest inna? Niemozliwe. Jest
    katoliczka. A moze, moze..

    > Zapomniałeś dodać, ze ten fragment to nie moja wypowiedź.

    Nic nie zapomnialem. Oryginal jest wyzej. Bez cytowania Budynia Twoja
    odpowiedz o dzieciach katolikow nie mialaby sensu.

    > Czy dzieci zaczynają chodzić do kościoła same, czy też rodzice na siłę
    > dzieciom wpajają, nierzadko grożąc paskiem lub straszą piekłem, że mają
    > klepać paciorki, chodzić do kościoła i
    > na lekcje religii? Czy dzieci idą do chrztu świadome tego sakramantu?
    > Bardzo często te dorosłe dzieci chodzą do kościoła, bo odczuwają strach.

    Czy u Ciebie tak jest?

    > Fanatyzm to nie tylko podkładanie bomb.

    Ale z grubsza tylko to jest wazne i niebezpieczne. No chyba, ze boisz
    sie staruszki z parasolka.

    Pozdro.. TK

  • 337. Data: 2016-03-29 23:55:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-29 o 22:20, Uzytkownik pisze:

    > Pedofilia to nie tylko zboczenie, ale także i przestępstwo i za coś
    > takiego powinno się co najmniej wycinać genitalia.

    Przestepstwo czy nie... Co za roznica? Czym jest przestepstwo? Nie
    zapiszem w kodeksie przeglosowanym przez wiekszosc?

    Pozdro.. TK

  • 338. Data: 2016-03-29 23:59:10
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-29 16:34, Maniek4 wrote:

    > Ale to jest proces. Juz heteroseksualni mozna powiedziec, ze sa
    > dyskryminowani przez zastapienie ojca i matki rodzicami z cyframi. Gdyby
    Wiesz, przymusowa katolicyzacja to też proces. Zaczyna się od ,,dupereli"
    typu krzyż w Sejmie, a skończy się np. na przymusowych modłach co rano. :-D

    > Cofasz sie do czasow w ktorych zycie nie mialo wartosci. Nic na to nie
    > poradze. To nie znaczy, ze ja cos tlumacze, ale tak po prostu bylo. W
    > Stanach przeciez nie tak w sumie dawno mozna bylo niewolnika zabic bez
    > powodu. Dlatego przenoszenie tego do naszych czasow nie ma sensu bez
    > tamtej perspektywy.
    Pierwszy się do nich cofnąłeś próbując tłumaczyć, że przymusowej
    katolicyzacji już nie będzie ponieważ było na nią wystarczająco dużo
    czasu od chrztu Polski.

  • 339. Data: 2016-03-30 00:02:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wynika ze palenie na stosie bylo zawsze na zyczenie palonych. Jakis czas temu
    stwierdzilem ze jesli teraz kosciol mial by takie same prawa jak w okresie palenia na
    stosach to w kazdej miejscowosci bylby dyzurny stos. I nie bylby to gadzet a stos
    uzytkowy ktory by bardzo czesto podpalany zeby kogos nawrocic i zupelnie przez
    przypadek przejac jego kase. W imie boga Boga oczywiscie i ku jego chwale.

  • 340. Data: 2016-03-30 00:11:46
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-29 23:44, Maniek4 wrote:
    [...]
    > No to jedynie dowod na to, ze nie maja spranego mozgu, tylko jednak
    > mysla po swojemu.
    Ale nie podporządkowują się temu, co mówią najwyżsi hierarchowie KK, w
    tym ten najwyższy, więc nie są katolikami. Jedynie deklarują się jako
    katolicy (a to, jak wiadomo, nic nie znaczy :-D ).