  • 71. Data: 2016-03-23 14:29:59
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 14:08, Budyń wrote:
    [...]
    > Mi akurat sie chce doktoryzowac z różnych
    > tematów - jak dotąd bzdur w nauce kosciola nie znalazłem
    No to najwyższy czas w końcu przeczytać tę Biblię. :-D

  • 72. Data: 2016-03-23 14:32:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 14:28, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Zaparkuj czasem pod MPO
    To już nawet tam jakieś kaplice mają?

  • 73. Data: 2016-03-23 14:36:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 14:32, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 14:28, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > To już nawet tam jakieś kaplice mają?

    Nie. Posiadziesz wieksza wiedze na temat tego czym jezdza ludzie
    wsiadajac na parkingach.

    TK

  • 74. Data: 2016-03-23 14:39:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 14:36, Maniek4 wrote:

    > Nie. Posiadziesz wieksza wiedze na temat tego czym jezdza ludzie
    > wsiadajac na parkingach.
    Ale co to ma do rzeczy? Przecież największa wiedzę na temat ,,stajni"
    księży można posiąść obserwując parkingi przykościelne. :-D

  • 75. Data: 2016-03-23 14:44:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-23 o 14:15, Budyń pisze:

> [...]
    bądź tak dobry i streść najważniejsze tezy.
    > gender jest zły :) Poczytaj, dowiesz sie jak dzieci w przedszkolach na zachodzie
    uczy sie zachowan seksualnych, masturbacji itd.

    Bzdury piszesz, bo opierasz się na demagogii klerykałów.

    > Na razie granicą jest zakaz odbywania stosunków seksualnych wsród przedszkolaków.

    > szanuję. Ale lubię otwartosc - jesli wypowiadasz sie w temacie to albo cos wiesz,
    albo chcesz sie dowiedziec.
    > Wyglądało na to ze tematu nie znasz, zatem polecam książkę na ten temat.

    Tyle, że książkę, która nie "mówi" o temacie w uczciwy sposób, lecz jest
    indoktrynacją KK o charakterze demagogicznym.

  • 76. Data: 2016-03-23 14:54:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 14:39, JDX pisze:

    > Ale co to ma do rzeczy? Przecież największa wiedzę na temat ,,stajni"
    > księży można posiąść obserwując parkingi przykościelne. :-D

    Snujesz teorie, ze na parkingach przykoscielnych stoja tylko ksiedza
    samochody itp., wiec moze dojdziesz do wniosku, ze sa ludzie co na
    codzien jezdza np. smieciarkami. Jaie obserwacje, takie wnioski. Nic wiecej.

    TK

  • 77. Data: 2016-03-23 15:05:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 14:13, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 13:55, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Ale co sugerujesz? Że dobrzy, bogobojni chrześcijanie, a zwłaszcza
    > katolicy, a nie jakaś dzicz z Zachodu czy Rosji, to tylko ze
    > szlachetnych, narodowo-wyzwoleńczych pobudek się (oraz innych)
    > wyrzynali, a muzlimy to wyrzynają innych tylko i wyłącznie z pobudek
    > religijnych (tudzież seksualnych -> 72 dziewice)? :-D

    Ja cos sugeruje? Ty sugerujesz, ze katoliccy fanatycy z powodow
    religijnych w Irlandii podkladali bomby. To jest bzdura i tyle.

    TK

  • 78. Data: 2016-03-23 15:06:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 23 marca 2016 14:44:07 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]

    > Tyle, że książkę, która nie "mówi" o temacie w uczciwy sposób, lecz jest
    > indoktrynacją KK o charakterze demagogicznym.

    1. książka nie jest w zaden sposób koscilena, tobie sie fobia włącza i jak ci cos nie
    pasuje od razu kosciół tam widzisz, wyobrax sobie ze sa organizacje rozsądnych
    ateistów którzy jesli chodzi o gender i aborcje głoszą słowo w słowo to co kościół.
    2. zachecanie maluchów do masturbacji
    a) jest kłamstwem
    b) jest prawdą - i to jest dobre dla dzieci
    c) jest prawdą - i to złe dla dzieci

    co wybierasz?

    b.

  • 79. Data: 2016-03-23 15:47:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 15:05, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Ja cos sugeruje? Ty sugerujesz, ze katoliccy fanatycy z powodow
    > religijnych w Irlandii podkladali bomby. To jest bzdura i tyle.
    Nie sugeruję, tylko stwierdzam, że irlandzcy katolicy podkładają bomby.
    Nie wspominałem o fanatykach. Ale skoro już poruszyłeś temat, to owszem,
    całkiem możliwe, że owi zamachowcy są jednocześnie katolickimi
    fanatykami. :-D

  • 80. Data: 2016-03-23 15:57:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 14:54, Maniek4 wrote:
    [...]
> [...]
    > samochody itp., wiec moze dojdziesz do wniosku, ze sa ludzie co na
    > codzien jezdza np. smieciarkami. Jaie obserwacje, takie wnioski. Nic
    A ty na podstawie aut stojących na parkingach przykościelnych snujesz
    teorie że jakoby sami ludzie sukcesu do tych kościołów uczęszczają. :-D
    Nie znając nawet stanu tych aut, a jak wiadomo, nie wszystko złoto co
    się świeci.

    P.S. Tak, są ludzie którzy na co dzień jeżdżą śmieciarkami. I nie trzeba
    wyciągać żadnych wniosków aby to stwierdzić. Tak po prostu jest - jest
    to ich praca.