eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)

  • 171. Data: 2009-04-09 19:43:29
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:grl1tv$a0v$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > A dlaczego ?
    > Bo jest niezdrowa i nieuczciwa konkurencja.
    I kółko się zamyka
    Ale ja jako inwestor nie zamierzam przepłacać tylko dlatego aby otworzyć to
    kółko.

    Kris

  • 172. Data: 2009-04-09 19:54:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Apr 2009 21:43:29 +0200, osobnik zwany Kris
    wystukał:

    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I kółko się zamyka
    > Ale ja jako inwestor nie zamierzam przepłacać tylko dlatego aby otworzyć
    > to kółko.

    a jak Twój pracodawca zacznie zaniżać Ci wynagrodzenie, opóźniać wypłaty
    itd. to będziesz krzyczał, że jest bandytą. A to po prostu klienci twojej
    firmy stwierdzili, że nie zamierzają przepłacać, żeby starczyło na Twoją
    pensję

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2009-04-09 19:59:08
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > ma znacznie mniejsze koszty. Konkurencja wtedy ma sens jak wszyscy maja
    > jednakowe mozliwosci, a tu firmy stoja na straconej pozycji. Z drugiej
    > strony polityka firm o czym piszesz wzgledem pracownikow jaka jest
    > wiekszosc wie i trudno tu o doskonale rozwiazania. Ale zatrudniajac
    > pracownika i majac drugie tyle kosztow co jego pensja, to jak mozna
    > konkurowac z Heniem, za ktorego kto inny placi zus, a ten tysiac jest
    > wylacznie do jego kieszeni. Mozna by zatem smialo postawic teze, ze firma
    > oficjalnie placi pracownikom mniej zeby wytrwac konkurencje z Heniami i

    Ok zgadza się ale ja zwykły inwestor jestem "za mały" żeby płacić wiecej
    tylko dlatego aby firma wytrwała, miała na zusy dla pracowników itp.
    To zresztą nie moja działka. Jak własciciel Firmy potrzebuje kredytu to
    bierze tam gdzie taniej. Jak u mnie jest drożej to go nie obchodzi dlaczego,
    nie obchodzą go koszty firmy w której ja pracuję itp- bierze tam gdzie
    taniej. Jak będzie chciał kupić pilarkę to też kupi tam gdzie taniej a nie u
    Ciebie- a ty kasy pewnie potrzebujesz bo wykończenie domu itp. Ale
    własciciela firmy to nie obchodzi. I słusznie zresztą
    Takie popierzone to życie jest

    Kris

  • 174. Data: 2009-04-09 20:02:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powiem Ci, że ja mam prostą metodę na zlikwidowanie tych problemów:

    Od dawna twierdze że jakby zusy srusy itp kosztowały kilka razy mniej to nie
    opłacało by sie pracodawcom kombinować. A przychody do budżetu były by w
    sumie większe bo płacili by wszyscy i nie opłaciło by się zatrudniac na
    czarno.
    Ale Panowie własciciela firm- nie dziwcie się inwestorom ze chcą miec
    taniej- bo to jest normalne przecież

    Kris

  • 175. Data: 2009-04-09 20:07:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > firmy stwierdzili, że nie zamierzają przepłacać, żeby starczyło na Twoją
    Zgadza się. Ale zaniżanie wynagrodzeń, opóznianie wypłat itp to prawie
    norma w branży budowlanej.
    A Ty jako klient lubisz p[łacić za ten sam towar/usługe drożej czy taniej?

    Kris

  • 176. Data: 2009-04-09 20:24:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Apr 2009 22:07:39 +0200, osobnik zwany Kris
    wystukał:

    > Zgadza się. Ale zaniżanie wynagrodzeń, opóznianie wypłat itp to prawie
    > norma w branży budowlanej.
    > A Ty jako klient lubisz p[łacić za ten sam towar/usługe drożej czy
    > taniej?

    jeżeli dostaję odpowiednią jakość to mogę zapłacić drożej. Nie chciałbym
    mieć na budowie ekipy, której nie płacą. Uważasz, że mają wtedy motywację
    do porządnej pracy? Czy raczej robią wszystko na odwal się, albo co
    gorsza, spieprzą coś celowo by dokopać szefowi?

  • 177. Data: 2009-04-09 20:29:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > do porządnej pracy? Czy raczej robią wszystko na odwal się, albo co
    > gorsza, spieprzą coś celowo by dokopać szefowi?

    I właśnie dlatego wiekszość prac na mojej budowie wykonał Pan Henio.

    Kris

  • 178. Data: 2009-04-09 20:45:45
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kiki pisze:
    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Ja nawet nie tyle, że nie odbieram co jak już teraz widzę, że walą w ch* to
    > od razu się wcinam i dyskutuję z wykonawcą. Przeważnie oszukują mnie, mają
    > gdzieś zasady sztuki budowlanej.

    To co piszesz na grupie to serio Twoje doświadczenia? Z tego wynikałoby,
    że poziom średniego wykonawcy poleciał ostatnio 'na pysk'....Wszyscy
    sensowniejsi w Anglii? A może masz po prostu pecha?
    Pytam serio, bo od ok. 10 lat nie mam juz mniej wspolnego z budową
    domków- czasem tylko z racji nadzorów...
    Pozdrawiam
    Michał

  • 179. Data: 2009-04-09 20:59:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 22:45:45 +0200, MichałG napisał(a):

    > To co piszesz na grupie to serio Twoje doświadczenia? Z tego wynikałoby,
    > że poziom średniego wykonawcy poleciał ostatnio 'na pysk'....Wszyscy
    > sensowniejsi w Anglii? A może masz po prostu pecha?

    U niego pracują ekipy ze słupa ogłoszeniowego.

    --
    best regards,
    scream

  • 180. Data: 2009-04-09 21:04:25
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Może nie podpisać i nie zarobić. Oczywiście, ryzyko kosztuje, a skoro
    > ponosi je wykonawca, to dolicza sobie ten koszt do ceny usługi. Dlatego też
    > taka umowa nie jest żadną 'jednostronną'. Za zdjęcie tego ryzyka ja płacę.

    taaa. Może podpisać i być pewnym, że też nie zarobi.

    Dlaczego - to Ci juz Kiki opowie. On ma to przećwiczone do perfekcji. ;-)

    M.