  • 31. Data: 2013-10-25 22:28:59
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-25 14:42, Adam pisze:

    > Maniek ale dzieki temu masz te wszystkie informacje za darmo i latwo dostepne.
    > Gdyby nie kasa z reklam to nikomu by sie nie chcialo tych tresci publikowac.
    > Zalatw sobie adblocka porzadnego i reklamy znikna, przynajmniej te ze stron :)

    Ja nie wiem czy tak do konca jest, czy tylko tak nam sie nie mowi.
    To znaczy jest, ale onet np. jest przeciez od lat. Nowe algorytmy tworza
    nowe mozliwosci. Reklama na tych stronach byla, ale nie w formie filmow
    na calym ekranie jak obecnie. Pomijam juz, ze sama reklama jest lepiej
    dopracowana niz artykuly jak odgrzewane kotlety na tych portalach. Po
    prostu mam wrazenie, ze chodzi tylko o to zeby cos zareklamowac,
    przyciagnac ludzi byle trescia za to reklamy pierwszoplanowe obejrza. To
    jest takie wyciskanie ostatnich sokow. Gdzie by tu jeszcze wcisnac
    reklame zeby wiecej zarobic, a wszystko inne schodzi na dalszy plan.
    Taki reklamowany przez Ciebie kiedys ICM z ktorego zreszta korzystam
    radzi sobie bez reklam. No da sie z pasja po prostu.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2013-10-25 22:49:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 22:28:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja nie wiem czy tak do konca jest, czy tylko tak nam sie nie mowi.
    > To znaczy jest, ale onet np. jest przeciez od lat. Nowe algorytmy tworza

    Ale onet przeciez utrzymuje sie tylko i wylacznie z reklam. Z niczego wiecej.
    Zreszta onet to jedna wielka reklama - same tresci i artykuly sponsorowane,
    nie wlaze tam od dawna ;) Wszystkie duze portale w tym kierunku poszly i
    nie ma sie co dziwic - tak samo jak gazeta zyje z reklam, tak i portale
    z nich zyja. No bo jak nie z nich to z czego? A koszty utrzymania sa ogromne:)

> [...]
    > prostu mam wrazenie, ze chodzi tylko o to zeby cos zareklamowac,
    > przyciagnac ludzi byle trescia za to reklamy pierwszoplanowe obejrza. To

    A to jest racja. Tresci na tych portalach sa typu copy&paste, ponizej
    jakiegokolwiek poziomu. Ja w onecie lubie tylko i wylacznie komentarze,
    czasem jak wchodze to tylko zeby je poczytac i sie troche posmiac ;)

> [...]
    > Taki reklamowany przez Ciebie kiedys ICM z ktorego zreszta korzystam
    > radzi sobie bez reklam. No da sie z pasja po prostu.

    ICM jest jednostka uniwersytetu warszawskiego i przypuszczam ze w ustawie
    ma zakaz uprawiania komerchy jak kazdy osrodek naukowy / panstwowa
    placowka edukacyjna - tylko i wylacznie dlatego nie ma w nim reklam :-)

    Czemu myslisz tak sie np. youtube rozwinal? Wcale nie dlatego ze ludzie
    maja taka potrzebe uzewnetrznienia sie tylko po prostu trzepia na tym
    kase ;)

    Ja akurat zyje z firmy hostingowej - czyli hostuje tresci i mi za te
    hostowanie ludzie musza placic kase. Dlatego nie dziwie sie, ze poza
    oczywiscie stronami stricte firmowymi kazdy chce na tym cos zarobic,
    przynajmniej zeby pokryc koszty hostingu. Bo z kolei darmowy hosting
    tez istnieje - ale na takim to hostingodawca umieszcza swoje reklamy,
    bo przeciez nikt nie bedzie utrzymywal kogos za darmo, skoro utrzymanie
    tego kosztuje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2013-10-25 23:15:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-25 22:49, Adam pisze:

> [...]
    > z nich zyja. No bo jak nie z nich to z czego? A koszty utrzymania sa ogromne:)

    No dokladnie. Tylko wiesz, cos co sie nazywa portalem internetowym
    powino sie nazywac tablica ogloszen, albo portalem reklamowym.
    Oczywiscie to moj wybor czy tam wejde czy nie, ale tu chodzi o trend a
    nie o moja czy innych wole.

    > ICM jest jednostka uniwersytetu warszawskiego i przypuszczam ze w ustawie
    > ma zakaz uprawiania komerchy jak kazdy osrodek naukowy / panstwowa
    > placowka edukacyjna - tylko i wylacznie dlatego nie ma w nim reklam :-)

    Cos jak telewizja publiczna na ktora placimy abonament?? :-)

    > Czemu myslisz tak sie np. youtube rozwinal? Wcale nie dlatego ze ludzie
    > maja taka potrzebe uzewnetrznienia sie tylko po prostu trzepia na tym
    > kase ;)

    Akurat YT daje mozliwosc zamkniecia reklamy po krotkim czasie.
    Paradoksalnie komercyjna eska pokazuje w gornym rogu ekranu czas trwania
    reklam. Czemu tego nie ma w TV publicznej?

> [...]
    > tez istnieje - ale na takim to hostingodawca umieszcza swoje reklamy,
    > bo przeciez nikt nie bedzie utrzymywal kogos za darmo, skoro utrzymanie

    Adam ja to wszystko rozumiem. Pozwolilem sobie opisac trend jakis tam i
    tyle. Prawda jest taka, ze jak zechcesz cos kupic poslugujac sie
    artykulami wychwalajacymi produkt to nie wiesz tak naprawde czy on jest
    dobry czy sponsorowany. Toz to jakas schizofrenia.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2013-10-25 23:39:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 23:15:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > powino sie nazywac tablica ogloszen, albo portalem reklamowym.
    > Oczywiscie to moj wybor czy tam wejde czy nie, ale tu chodzi o trend a

    No niestety. Ale widzisz jakas inna droge? Tam nie da sie zarabiac na
    niczym innym niz na reklamach.. Abonament dla uzytkownikow? Nawet groszowy
    nie przejdzie :)

    > Cos jak telewizja publiczna na ktora placimy abonament?? :-)

    Nie, nie - telewizja to zupelnie inna para kaloszy. Jest na 100% taki zapis
    w ustawie, ewentualnie haczyk moze byc w tym ze szkoly korzystaja z
    dofinansowania UE, ktore w wielu projektach ogranicza uzywanie tych
    srodkow na cele komercyjne. Moge sie mylic w szczegolach ale ogolnie
    tak to wyglada :-)

    > Akurat YT daje mozliwosc zamkniecia reklamy po krotkim czasie.

    Wiekszosc reklam na stronach tez przeciez mozesz zamknac odrazu (jak tylko
    znajdziesz ten cholerny ukryty specjalnie gdzies znaczek X ;)

    > Paradoksalnie komercyjna eska pokazuje w gornym rogu ekranu czas trwania
    > reklam. Czemu tego nie ma w TV publicznej?

    To samo np. TVN Player... Pewnie dlatego ze spadlyby ceny reklam emitowanych
    "w srodku" :-)

> [...]
    > artykulami wychwalajacymi produkt to nie wiesz tak naprawde czy on jest
    > dobry czy sponsorowany. Toz to jakas schizofrenia.

    No niestety. Tym bardziej ze powstala cala masa blogow, ktore z zalozenia
    nie sa obiektywne.. Tez mnie to bardzo mocno drazni :) Trzeba sie niezle
    naszukac zeby dojsc do rzetelnej opinii o jakims produkcie.. Wiekszosc
    recenzji / opinii / komentarzy to zwykly sponsoring lub oplacony przez
    producenta "marketing szeptany". Nic nie poradzisz. Wyobraz sobie jednak
    co bys zrobil dzisiaj bez Internetu (nawet w takiej gorszej postaci)
    jak chcialbys np. kupic lodowke? Tragedia i trauma - szukalbys informacji
    u lokalnych sprzedawcow, a oni przeciez tez zrobiliby Ci kazdy po swojemu
    pranie mozgu :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2013-10-26 08:38:51
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > ale jak widać działają skoro kupiłes TV za 6 tysi :)

    Wręcz przeciwnie.
    Telewizor w domu być musi, choćby po to aby obejrzeć wiadomości, a stary
    się popsuł. Stwierdziłem, że nie ma sensu naprawiać starego tylko kupię
    nowy. Idąc do sklepu nie miałem nie wiedziałem jeszcze, który wybiorę.
    Wiedziałem tylko, że musi być duży, bo człowiek się starzeje i wzrok
    .... :), musi mieć dobry i ostry obraz, musi mieć internet i Skype, bo
    używam tego komunikatora i w zasadzie na tym się kończyły moje potrzeby,
    aha i jeszcze 3D dla bajeru, żeby sobie od czasu do czasu coś obejrzeć z
    blu-raya. Czytałem trochę prywatnych opinii internetowych i suche dane
    katalogowe, a tak naprawdę decyzję podjąłem po kilku dnicha przeglądania
    i porównywania telewizorów w sklepach, oglądając kilka próbek filmów.
    Tak więc myślę, że żadna reklama się nie przyczyniła do mojego wyboru.

  • 36. Data: 2013-10-26 10:57:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-25 23:39, Adam pisze:

    > No niestety. Ale widzisz jakas inna droge? Tam nie da sie zarabiac na
    > niczym innym niz na reklamach.. Abonament dla uzytkownikow? Nawet groszowy
    > nie przejdzie :)

    Kiedys tez byly reklamy i dalo sie zyc. Teraz jest w mysl zasady, ze
    nigdy nie ma sie tyle zeby nie mozna bylo miec wiecej. I na tym to zdaje
    sie polega. Skoro sa reklamodawcy to stronw wydluzy sie dwa razy zeby
    wcisnac wiecej reklam.

    > Wiekszosc reklam na stronach tez przeciez mozesz zamknac odrazu (jak tylko
    > znajdziesz ten cholerny ukryty specjalnie gdzies znaczek X ;)

    No wlasnie.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2013-10-27 08:21:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:

    > Wręcz przeciwnie.
    > Telewizor w domu być musi, choćby po to aby obejrzeć wiadomości, a

    znaczy jesteś bardzo głęboko zindokrynowany skor uiważasz że musisz mieć TV
    w domu, jeszcze najszczególnei skoro go potrzebujesz do oglądania
    wiadomosci... :)

    wiesz ja też mam TV ale to w sumie jest własciwie wielki monitor
    komputerowy. służy do oglądania filmów, bajek i grania w gry.

    Kto normalny ogląda wiadomosci w TV :) wiadomosci to sie czyta w
    internecie.

> [...]
    > sklepach, oglądając kilka próbek filmów. Tak więc myślę, że żadna
    > reklama się nie przyczyniła do mojego wyboru.

    dałeś sie zindokrynować do kwadratu, dałeś sobei wciosnąć TV 3D co jest
    imho kompletnie bzdurnym nabytkiem KOMPLETNIE.

    ponadto dałeś sobei wcisnąć TV szpiega z dostępem do internetu nad któym nie
    masz żadnego panowania bo masz tam zamknięty niedostepny system operacyjny,
    który nie masz zielonego pojęcia co robi. W zwykłym kompie mozesz jedank
    panować nad software tutaj jesteś skazany na wielkiego brata z korporacji
    kóry ci coś tam zamontował i prawdopodobnie może instalować co chce i kiedy
    chce.

  • 38. Data: 2013-10-27 09:13:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > mówisz że Real istnieje naprawdę? To stamtąd przywożą pizzę :)

    tam to ludzie chodzą na zakupy...

  • 39. Data: 2013-10-27 11:56:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 Oct 2013 08:38:51 +0200 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

> [...]
    > i porównywania telewizorów w sklepach, oglądając kilka próbek filmów.
    > Tak więc myślę, że żadna reklama się nie przyczyniła do mojego wyboru.

    wymieniłeś dokładnie wszystko co marketoidzi wciskają, że mieć musisz.
    3D, które do niczego się nie nadaje, internet i Skype, którego używa się
    na komputerze a nie TV bo tam jest to do dupy itd. Czyli jak widać
    działa. Tylko potwierdzieś, że szeptany marketing na forach działa
    skutecznie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2013-10-27 13:49:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 11:56:59 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > 3D, które do niczego się nie nadaje, internet i Skype, którego używa się

    Internet w tv to podstawa - moze nie sam Internet ale DLNA (acz jak jest
    DLNA to tez zwykle jest juz caly "smart"), piekielnie przydatna rzecz,
    uzywam non stop :) A ze smarta tez czasem korzystam - ogladam teraz np.
    "czas honoru" (nie ogladalem w tv), odswiezylem se tez "odwroceni", to za
    darmo. Oprocz tego oczywiscie ipla plus kilka innych serwisow z VOD,
    stacjonarne wypozyczalnie z dvd/bluray IMO odchodza juz do przeszlosci... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.