  • 161. Data: 2017-06-22 20:39:42
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:82b163ae-56f4-4e5d-b8b5-e4a56fffdeba@go
    oglegroups.com...

    >Tuski i tak są najlepsze - młody na komisji wsypał starego mówiąc, że
    >wszyscy wiedzieli, że amber gold to ściema, a stary dzisiaj stwierdził,
    >że jest z młodego dumny :D No cyrk :)

    Klasyka - adaś bez szkoły znów nic załapał.

    >Oboje powinni dzisiaj zostać w
    >areszcie :-)

    Hehehe, typowe złodziejskie: "łapaj złodzieja", handlarzu nielegalnym softem
    :-)

  • 162. Data: 2017-06-22 20:42:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 16:37:32 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    >A pamiętasz reklamy ambergolda w prasie? Nawet półdebil by się zorientował,
    >że to szwindel. Młody by się tylko zbłaźnił jakby twierdził, że nie
    >podejrzewał
    >Plichty o chęć zrobienia w wała ludzi.

    Kolego nie w reklamach rzecz, młodego pytali o wiedzę na temat amber gold, z
    czasów gdy KNF już ogłosił zatrzeżenia, więc nie ma mowy o żadnym wkopywaniu
    ojca itp. No ale przygłup adaś "wie" tylko tyle i mu podadzą w TVPis.

  • 163. Data: 2017-06-22 22:55:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 20:42:43 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > ojca itp. No ale przygłup adaś "wie" tylko tyle i mu podadzą w TVPis.

    Japierdole i ten jeszcze po tym wszystkim nadal tuska broni :-)
    Pierdolnij sie w glowe troliku.

    --
    Adam Sz.

  • 164. Data: 2017-06-23 06:22:11
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 22-Jun-17 16:37, Adam Sz. wrote:
> [...]
    > wszyscy wiedzieli, że amber gold to ściema, a stary dzisiaj stwierdził,
    > że jest z młodego dumny :D No cyrk :) Oboje powinni dzisiaj zostać w

    <http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-01-24/bez-o
    strzezenia-knf-ws-amber-gold-poszkodowanych-mogloby-
    byc-wiecej-swiadek-przed-komisja-sledcza/>

    Dla nieklikatych:
    "- 30 października 2009 r. dostaliśmy sygnał z mediów (ws. Amber Gold -
    red.) i tego samego dnia umieściliśmy spółkę na liście ostrzeżeń
    publicznych" - wskazał. Mówił też, że decyzję o wpisaniu Amber Gold na
    listę ostrzeżeń podjął sam, na podstawie publicznych informacji. Czyli,
    jak doprecyzował, "reklam oraz strony internetowej spółki"."

    Trzeba sobie zaprenumerować i czytać. A nie płakać później, że jak Bozia
    dawała rozum to się stało po co innego.

    Piotrek

  • 165. Data: 2017-06-23 08:10:06
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 22-06-2017 o 11:19, nadir pisze:

    > Co dokładnie masz na myśli? ISO to nie tylko UE, choć faktycznie to
    > wywalanie pieniędzy na czary i zaklęcia.

    Kupa kasy za certyfikat i kupa kasy za sprawdzanie.
    O ile się nie mylę ISO to głównie niemiecka organizacja.

    Jeszcze bardziej idiotyczne jest BRC.

  • 166. Data: 2017-06-23 08:19:46
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > O kradzeniu mialo byc. Tylko Rydzyka jestes w stanie wymienic? To Ci pomoge.
    Wlaczylem telewizje i tam mowia ze dzisiaj zdrutowali 10 osob za przekrety w jakiejs
    grupie Azoty. Wszyscy albo wysocy dzialacze PO albo osoby z nimi powiazane. Nie
    mowili ze ktos z PISu wsrod nich byl. Nazwisko Rydzyka tez nie padlo.

    Poczekaj jak wyjdą na jaw wszystkie przekręty w SKOKACH... ups prezes
    słucha.

    Co do wymieniania. Celowo nie wymieniam nazwisk:
    Ponominowałeś męża Pani premier.
    Pani która Panu prezesowi pożyczyła pieniążki: siedzi w radzie
    nadzorczej PGE.
    Żona któregoś z kierowców Pana prezesa : siedzi też w jakiejś radzie
    nadzorczej.Nie muszę pisać ile zarabia się w radzie nadzorczej
    Synalek znajomych pana ministra "twu" obrony.

    Więcej mi się nie chce pisać.
    Prawda jest taka że PO skundlenie zajęło 6-8 lat, a Pisowi 3 miesiące.

  • 167. Data: 2017-06-23 08:29:59
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Prawda jest taka że PO skundlenie zajęło 6-8 lat, a Pisowi 3 miesiące.

    Jeszcze jedno Cała afera podsłuchowa to jest robota PIS, dziwne że
    akurat nie było nikogo z PIS wśród podsłuchiwanych. Co do wypowiedzi
    polityków, wszyscy mówią takim samym językiem i tak samo biorą ile
    wlezie. Tylko te cioły dały się złapać. Te "elity" polityczne mają w
    du.. naród. Wystarczy przytoczyć wypowiedź Kaczyńskiego "Spieprzaj
    dziadu". Czy wy myślicie że Pan Kaczyński w swoim gabinecie mówi tak
    górnolotnie i dba o ojczyznę. Częściej wygląda to tak: "Co ten chu...
    się stawia, to utrzemy mu noska". Piszę tu o ogóle polityków, cytat z
    piosenki "Wszyscy kurwy nie wyłączając nas", ponieważ gdybyśmy dorwali
    się do koryta to też bralibyśmy ile wlezie. Prawda jest taka że to jest
    ostatni moment gdy Kaczyński jeszcze coś może zrobić, jest już za stary,
    nie ma nikogo z rodziny komu mógłby zostawić spuściznę po sobie. Wałęsa
    (wiem, wiem Bolek) określił Kaczyńskich "Gówniarze rządni władzy" i
    wypieprzył ich z kancelarii Prezydenckiej.

  • 168. Data: 2017-06-23 08:32:46
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    Jaki Lech był to był. Był kiepskim prezydentem. Ale mimo wszystko miał
    jakieś tam hamulce, a Jarek nie ma żadnych. Jedyne co go hamuje do
    dziesiątki tysięcy na ulicach.

  • 169. Data: 2017-06-23 09:02:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 08:29:59 UTC+2 użytkownik k...@w...pl napisał:

    > Jeszcze jedno Cała afera podsłuchowa to jest robota PIS,

    to ze pisowi na rękę to jasne, ale zeby pis to zorganizował to nie ma na to żadnych
    poszlak.

    >dziwne że
    > akurat nie było nikogo z PIS wśród podsłuchiwanych.

    bo to nie pisowska knajpa była, pisowcy spotykają sie gdzie indziej

    >Co do wypowiedzi
    > polityków, wszyscy mówią takim samym językiem i tak samo biorą ile
    > wlezie.

    opowiadanki bez pokrycia. A skąd teraz porządny stan budżetu? Bo ta ekipa kraść nie
    pozwala.

> [...]
    > piosenki "Wszyscy kurwy nie wyłączając nas", ponieważ gdybyśmy dorwali
    > się do koryta to też bralibyśmy ile wlezie.

    Chyba ty - taka jest wlasnie różnica, tobie nie przyjdzie do głowy ze mozna być
    uczciwym.

    b.

  • 170. Data: 2017-06-23 09:15:56
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 23-06-2017 o 09:02, Budyń pisze:

    > to ze pisowi na rękę to jasne, ale zeby pis to zorganizował to nie ma na to żadnych
    poszlak.
    Nie zorganizował, ale wiedział od początku do końca i wykorzystał. Nie
    ma poszlak, bo są dobrzy w tym co robią. Przecież nie robił tego żaden z
    polityków. Przecież gdyby to znalazła sama prokuratora to albo by całość
    ujawnili od razu a dozują i coś wypływa na jakiś czas.

    > Chyba ty - taka jest wlasnie różnica, tobie nie przyjdzie do głowy ze
    > można być uczciwym.

    O cho znalazł się uczciwy, który muchy w życiu nie skrzywdził, nie
    przeszedł nigdy w nie dozwolonym miejscu, kwestia skali. Masz racje
    różnimy się, Ja nie mam złudzeń co do polityków i ludzi którzy biorą w
    niej udział. Co do kradzenia, najwięcej się kradnie w majestacie prawa,
    a najtrudniej strząchnąć błoto, którym nas obrzucają.