  • 331. Data: 2017-07-02 12:54:21
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 10:52:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Tez myślę, ze kiki nie działa na tyle dobrze by mieć więcej niż podstawówkę.

    Skoro ma nowa chate 400m2 (800?) z 6 lazienkami to raczej dobrze u niego
    z mysleniem :-)

    > Widzie, ze poczułeś się wywalany - tez zdaje się słabiutko u ciebie z
    > minimalnym wykształceniem, prawda?

    No ja mam nowa chate tylko 360m2 i jedynie trzy lazienki. Skoro kiki nie
    skonczyl podstawowki to ja zostalem na poziomie conajwyzej przedszkola :(

    Ale porozmawiajmy o tobie - w 2005 kupiles stary dom do remontu.
    Zlobek masz chociaz skonczony? :P

    --
    Adam Sz.

  • 332. Data: 2017-07-02 13:10:41
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Skoro ma nowa chate 400m2 (800?)

    2500

    >z 6 lazienkami

    12

    >to raczej dobrze u niego z mysleniem :-)

    Skoro masz braki w logice to słabo u ciebie z myśleniem i dlatego głosujesz
    na pis.

    >No ja mam nowa chate

    Spłaciłeś długi?

    >w 2005 kupiles stary dom do remontu.

    Zechciałbyś nam rozwinąć tą opowieść? Może być to ciekawe uzupełnienie
    twojej narcystycznej paranoi :-)

  • 333. Data: 2017-07-02 13:16:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 13:10:45 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Skoro masz braki w logice to słabo u ciebie z myśleniem i dlatego głosujesz
    > na pis.

    Glosuje wyłącznie na partie Korwina :)

    > Zechciałbyś nam rozwinąć tą opowieść?

    Nam znaczy tobie, pi0trowi i maciejowi? Bo wiem, ze jest juz cie trzech :-)
    Nie no, nie opowiem - staram sie unikac kontaktu ze schizofrenikami.

    --
    Adam Sz.

  • 334. Data: 2017-07-02 13:30:24
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Skoro ma nowa chate 400m2 (800?) z 6 lazienkami to raczej dobrze u
    > niego z mysleniem :-)

    > No ja mam nowa chate tylko 360m2 i jedynie trzy lazienki.

    Adam Sz. czyli *Adam Szendzielorz* ma chate za 900 tys.zl :->
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/49c0bb6cff06511c
    Juz Cie frajerze w Wodzislawiiu Śl. palcami wytykają.

  • 335. Data: 2017-07-02 13:37:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Glosuje wyłącznie na partie Korwina :)

    Wyjaśnię ci zatem frajerze, że Korwin to gospodarcza skrajna (wręcz
    absurdalna) prawica. Natomiast twoje propisowskie poglądy gospodarcze to
    skrajna lewica - w połączeniu z wdupiemaniem prawa, zwykły bolszewizm.
    Tak, wiem za dużo trudnych słów użyłem - jako analfabeta raczej nie
    ogarniesz.

    I po raz kolejny adaś ucieka od pytania o długi - ADASIU NIE MASZ ŻADNEJ
    CHATY, a i na jeżdżące złomy też są pewnie weksle ;-)

    No więc skoro tak bardzo chcesz iść na klaty i się kasą porównywać - to
    jedno moje condo w górach jest więcej warte niż: cała chata, w której bank
    pozwala ci mieszkać oraz dupowozidełka, pies, taczki i co tam jeszcze...
    Więcej porównań nie będzie ciulu z niską samooceną.

    >Nam znaczy tobie, pi0trowi i maciejowi? Bo wiem, ze jest juz cie trzech :-)

    Kurwa, znów mnie przyłapałeś pis-do informatyczna handlująca nielegalnym
    softem :-)

  • 336. Data: 2017-07-02 13:49:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 13:30:28 UTC+2 użytkownik Pepe napisał:

    > Adam Sz. czyli *Adam Szendzielorz* ma chate za 900 tys.zl :->
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/49c0bb6cff06511c
    > Juz Cie frajerze w Wodzislawiiu Śl. palcami wytykają.

    Łoj stary to jest mój młodszy o 15 lat szwagier na zdjęciu akurat :-)

    PS. pepe i ghoscik - oboje odpisaliscie jeden po drugim "frajerze" -
    czyzby kolejna schizofreniczna odslona? :-)

    --
    Adam Sz.

  • 337. Data: 2017-07-02 14:01:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pepe" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Adam Sz. wrote:

    >Adam Sz. czyli *Adam Szendzielorz* ma chate za 900 tys.zl :->
    >https://www.fotosik.pl/zdjecie/49c0bb6cff06511c
    >Juz Cie frajerze w Wodzislawiiu Śl. palcami wytykają.

    najs :-)

  • 338. Data: 2017-07-02 14:02:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 13:30:28 UTC+2 użytkownik Pepe napisał:

    >PS. pepe i ghoscik - oboje

    obaj, tępy anal-fabeto

    >odpisaliscie jeden po drugim "frajerze" -
    >czyzby kolejna schizofreniczna odslona? :-)

    No przecież ci napisałem informatyczna pis-do, że mnie przyłapałeś

  • 339. Data: 2017-07-02 14:20:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 14:02:55 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > obaj,

    Jak przystalo na lewaka plec dla ciebie nie ma znaczenia, raz jestes
    chlopczykiem, raz dziewczynka :-) Stad te oboje.

    > tępy anal-fabeto

    Zdecydowanie twoj tatus za czesto w nocy cie odwiedza, ze ciagle tylko
    o anal i condo majaczysz :D

    --
    Adam Sz.

  • 340. Data: 2017-07-02 14:34:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.07.2017 14:20, Adam Sz. wrote:

    > Jak przystalo na lewaka plec dla ciebie nie ma znaczenia, raz jestes
    > chlopczykiem, raz dziewczynka :-) Stad te oboje.

    Z tymi genderami to nie tak prosto.

    http://www.stridentconservative.com/wp-content/uploa
    ds/2016/03/Gender-chart.jpg