  • 121. Data: 2018-05-24 21:26:16
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 May 2018 12:17:12 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Ja mam tanią od 21. A program prania ma 54 minuty :>

    Przebijam, ja mam program godzinny już z suszeniem. ;P

    > Zresztą to i tak detal, jak robię pranie w łykęd to
    > z 10 pralek zwykle leci przez te 2 dni.

    Niezły przerób. :P Ile masz koszy na brudne ubrania? :>

    Swoją drogą jak jesteśmy przy pralce, to nadmienię że wahałem się czy brać
    pralkę i suszarkę czy pralko-suszarkę i suszarkę do pralni w nowym domu.
    Doszedłem do wniosku, po zakupie i używaniu pralko-suszarki w obecnym domu,
    że jednak kupie pralko-suszarkę, właśnie żeby sobie w nocy odpalić pranie a
    rano mieć już suche rzeczy, a suszarka będzie w kombajnie z pralką na
    weekend jak się upierze i będzie można przełożyć do suszarki. Oczywiście
    pralko-suszarka kondensacyjna słabiej suszy, ale to jednak wygodne wrzucić
    brudne a wyciągnąć prawie suche. Prawie, bo jednak musi to sobie po wyjęciu
    odparować do końca pare minut.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 122. Data: 2018-05-24 21:39:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 21:26:22 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Niezły przerób. :P Ile masz koszy na brudne ubrania? :>

    Mam dużą pralnię i zwykle zrzucam na kupę to wszystko, ale parę koszy
    gdzieś tam się wala zwykle ;)

    > pralko-suszarka kondensacyjna słabiej suszy, ale to jednak wygodne wrzucić
    > brudne a wyciągnąć prawie suche. Prawie, bo jednak musi to sobie po wyjęciu
    > odparować do końca pare minut.

    Mamy osobno pralke i suszare, używki po Niemcu stąd taki podział.
    Może kiedyś jak będzie kasa to się kupi coś nowego w kombajnie ;)

    L.

  • 123. Data: 2018-05-24 21:41:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Jeszcze taki pikny wynalazek ze świata fotowoltaiki, nawet ozdobny
    i fajnie się toto ogląda

    https://www.youtube.com/watch?v=WuZFG1R0hyY

    ale niestety koszt 20 tys. funtoli za 2,5kW (a jako że to tracker,
    to niby odpowiada 4kW na dachu) to chyba najdroższa zabawka na świecie :]
    No i waży 650kg jaciepier...

    L.

  • 124. Data: 2018-05-24 23:22:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 21:17:13 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Jak ja bym się tak pierdolił z praniem to bym sobie dawno strzelił w łeb :P

    Ale jak pierdolil sie? Robie dokładnie to samo co Ty tylko zamiast start
    ustawiam timer ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 125. Data: 2018-05-25 00:00:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

    > Ale jak pierdolil sie? Robie dokładnie to samo co Ty tylko
    > zamiast start ustawiam timer ;)

    Nie chodzi o żaden pieprzony tajmer, tylko o to, że o tej
    godzinie porządni ludzie na ogół śpią.

    Jarek

    --
    Ja to, proszę pana, mam bardzo dobre połączenie. Wstaję rano
    za piętnaście trzecia. Latem to już widno. Za piętnaście trzecia

  • 126. Data: 2018-05-25 00:09:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Nie chodzi o żaden pieprzony tajmer, tylko o to, że o tej
    > godzinie porządni ludzie na ogół śpią.

    Użytkownicy G12 dzielą się na tych, którzy dostosowali życie do taryf
    nocnych i tych, których to dopiero czeka ;)

    --
    Pete

  • 127. Data: 2018-05-25 00:43:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 maja 2018 00:00:19 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Nie chodzi o żaden pieprzony tajmer, tylko o to, że o tej
    > godzinie porządni ludzie na ogół śpią.

    Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie pralka pierze, a ja śpię. Chyba, że używasz
    jeszcze Frani? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 128. Data: 2018-05-25 00:44:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete pisze:

    > Użytkownicy G12 dzielą się na tych, którzy dostosowali życie
    > do taryf nocnych i tych, których to dopiero czeka ;)

    A konkretnie, ile groszy można zaoszczędzić na tym nocnym praniu?

    --
    Jarek

  • 129. Data: 2018-05-25 00:50:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

    > Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie pralka pierze, a ja śpię.

    ...albo rozwieszam pranie. Kiedy nadszedł najlepszy czas na sen.

    > Chyba, że używasz jeszcze Frani? :)

    Gdy o moje spanie idzie, to proszę bez personaliów.

    Jarek

    --
    Dobranoc, dobranoc mężczyzno zbiegany za groszem jak mrówka
    Dobranoc, niech sny ci się przyśnia porosłe drzewami w złotowkach

  • 130. Data: 2018-05-25 02:49:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jutro jak nie zapomne to podlacze licznik na pranie na 40 stopni i napisze ile
    nastukal.