  • 11. Data: 2013-02-28 20:35:36
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 20:21, krys pisze:

    > 120 l niesortu + wszystkie sortowane.

    I jak często odbierane?

  • 12. Data: 2013-02-28 21:06:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > I jak często odbierane?

    Raz w miesiącu.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 13. Data: 2013-02-28 21:34:24
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > No dobra, kto da więcej?
    > Tak żeby nas uszczęśliwić.

    Zlodzieje i tyle. U mnie wyjdzie 660 zyla rocznie, no jakby nie patrzyl to
    jest zlodziejstwo. Wspolczuje tym co placa wiecej, ale nawet kradziez
    mniejszych kwot w majestacie prawa wcale mnie mnie nie cieszy. Za jakich
    idiotow trzeba miec ludzi zeby wciskac im kit, ze to dla dobra lasow. Niech
    no gmina ma te 10 tysiecy narodu. Dla mojego przypadku daje to 110 tys./mies
    dla gminy. No sorry, paliwa za to mozna troche kupic zeby raz na tydzien
    smieciara przejechac. A jak gmina ma 40 tys.?

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2013-03-01 09:25:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 16:38:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > niesort 11,-/twarz
    > sort 7,-/twarz
    > U mnie piec osob, wiec czuje sie okradany.

    To ile wczesniej placiles i ile generujesz smieci? Bo ja bym sie cieszyl. Ja mieszkam
    tylko z zona i psem (ktory w sumie duzo smieci generuje ale glownie sortowanych ;) i
    schodzi 240l pojemnik raz w miesiacu + worki sortowane. Za to do tej pory placimy 33
    pln / mc. Ty bedziesz placil 35 pln / 5 osob, czyli jak na nasze warunki - b. tanio.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2013-03-01 09:35:07
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 28.02.2013 16:38, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie
    >
    > niesort 11,-/twarz
    > sort 7,-/twarz
    >
    > U mnie piec osob, wiec czuje sie okradany.
    >
    > Pozdro.. TK

    No bo to w majestacie prawa kolejna grabież, aż czekać kiedy jakiś Robin
    z lasu wyskoczy...

    Niby logiczne, że jak hurtowo coś się robi to będzie taniej. A tu proszę
    płaciło 60 % obywateli będzie płacić 100% i do tego drożej.
    Gdzie tu logika - i jeszcze to gadanie, że to dla naszego dobra.
    Dla naszego dobra to SM powinna zająć się tym do czego została powołana
    - czyli właśnie do pilnowania kto śmieci wyrzuca do rowu, pilnowania
    psich kup, pilnowania prawidłowego parkowania. A już wczoraj moja żona
    od strażników w sklepie usłyszała - A gdzie Pani śmieci wyrzuca, bo za
    chwilę będziemy karać...

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 16. Data: 2013-03-01 10:26:21
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > niesort 11,-/twarz
    > sort 7,-/twarz

    A u mnie:

    niesort: 17zł /twarz
    sort: 8zł /twarz

  • 17. Data: 2013-03-01 10:45:27
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > A u mnie:
    >
    > niesort: 17zł /twarz
    > sort: 8zł /twarz

    I to ma sens ;-)

    Ale 11/7 to jawne zarty i kpina z mieszkancow, ale prawda jest taka
    ze jest to wyjatkowo tanio dla nich samych nawet jesli nic nie muszą sortowac ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 18. Data: 2013-03-01 10:52:05
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 19:35:59 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > No dobra, kto da więcej?
    >
    > Tak żeby nas uszczęśliwić.

    Warszawa - 89pln sort / dom
    Szczęśliwi?

    Wiceprezydent Kochaniak wyjaśnił też, skąd urzędnicy brali dane do skomplikowanego
    równania, którego wynik to ok. 580 mln zł, jakie miasto ma wydać w ciągu roku na
    gospodarkę odpadami. Przyjęli, że (opłatę uiszczać będzie 1,75 mln oficjalnie
    mieszkających w Warszawie osób, (koszt odbioru i transportu śmieci wzrośnie o 10
    proc. (m.in. dlatego, że segregowane odpady będą odbierane osobnymi śmieciarkami),
    (koszt zagospodarowania odpadów wzrośnie o jedną czwartą (bo miasto chce, by nie
    trafiały na składowiska jak leci, ale zostały wcześniej przetworzone) (o 10 proc.
    wzrośnie liczba zbieranych śmieci w mieście (w gminach, które już wprowadziły
    śmieciową rewolucję, nastąpił wzrost o 10-30 proc.). - Kluczem do tego, ile będziemy
    płacić, jest to, ile osób będzie płacić - mówi Jarosław Kochaniak.

    --
    ZZ@private

  • 19. Data: 2013-03-01 11:04:42
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >To ile wczesniej placiles i ile generujesz smieci? Bo ja bym sie cieszyl.

    Ja sie nie ciesze, bo wczesniejsze rozliczenia to 70,-/kwartal i firmom sie
    oplacalo za tyle wozic (sorry do ochrony lasu jakos nie czuje sie
    przekonany). O ile mieszkaja dwie osoby czy jedna, to nie ma problemu
    zadnego, a tak to mamy polityke pro rodzinna panstwa. :-) Przy okazji nie
    mam pojecia jak podejda do nieruchomosci na ktorej nikt nie mieszka.

> [...]
    >sortowane. Za to do tej pory placimy 33 pln / mc. Ty bedziesz placil 35 pln
    >/ 5 osob, czyli jak na nasze warunki - b. >tanio.

    No ale za to prad masz tanio. Ja porownuje do mojej sytuacji, a nie w
    Hiroszimie. Mam drozej, wiec pocieszony sie nie czuje.
    No i czytam przy okazji jak to Rostowski pracownikom podleglym powyplacal po
    dziesiec tysi premii, a premier z mownicy mowi, ze beda ciezkie czasy i
    trzeba zaciskac pasa. Wiec w tej ogolnej atmosferze obludy i hipokryzji nie
    czuje sie dobrze jak panstwo probuje mnie jeszcze bardziej ogolic by
    wyplacic sobie kolejne premie. Tym milym akcentem:

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2013-03-01 11:31:57
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > Ja sie nie ciesze, bo wczesniejsze rozliczenia to 70,-/kwartal i firmom
    > sie oplacalo za tyle wozic (sorry do ochrony lasu jakos nie czuje sie
    > przekonany).

    Maniek, a liczysz, że będziesz płacił 7? Bo jak słucham w radio dżingli o
    nowych zasadach odbioru śmieci, to coraz bardziej się upewniam (pisałem już
    o tym w dyskusji z Adamem w styczniu), że wg nowych zasad mało kto będzie
    mógł płacić za śmieci sortowane. Poczytajcie regulaminy, jak powinny
    wyglądać takie śmieci: butelki bez kapsli, etykiet, czyste, kartony po
    napojach wypłukane, kubki po jogurtach umyte. Teraz nikt sie tego nie
    czepia, bo nie chce stracić klienta. Ale już za momencik klient nie
    ucieknie, to bedzie można go strzyc. I dopieprzyć wyższą stawkę i karę
    jeszcze. Ciągle wplatają w wypowiedzi uwagi o kontrolach śmieci przez firmy
    odbierające.

    Ale się nazłowieszczyłem ;-)

    pozdrawiam

    mcs