  • 111. Data: 2015-09-08 10:43:23
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 10:31:04 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Gdy ludzie śpią po nocce. ROTFL!
    Gdy gospodynie domowe obiad gotują
    Gdy dzieciaki dłużej śpia bo maja wakacje
    Gdy niektórzy chcą dłużej pospać bo maja urlopy
    Gdy inni chcą sobie poleżeć na tarasie przed domem

    Jak widzisz idealnej pory nie ma.
    O Twoim braku szacunku do innych świadczy chociażby tyuł posta.
    Pomijając już to że dźwięk kosy spalinowej z odległości 50m(a może to być i 150m) nie
    jest uciążliwy dla kogos przebywającego w domu.
    Ale elementarne jest to że człowiek nic złego raczej nie robi tylko kosi swoja
    działkę.
    No chyba że biega z włączona kosa po skoszonym tylko po to aby Ciebie wkurwić.
    Piszesz że gadałeś z gościem- rozwiń co konkretni odpowiedział. Bo jak mu na dzień
    dobry wyjechałes z tekstem jak w tytule watku to i różnie może być.

  • 112. Data: 2015-09-08 10:50:44
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-08 o 09:06, Maciek pisze:

    > No nie bardzo, bo to jest czas, kiedy ludzie wracaja po pracy do domu.
    > Znacznie mniej uciazliwe to by bylo w tygodniu, od rana do popoludnia
    > wlasnie.

    Według Ciebie.
    Według mojej żony już zupełnie na odwrót, a jakbym zapytał znajomych czy
    rodziców pewnie jeszcze inaczej.
    Polecam zdjąć klapki z oczu. A jak już mówimy o "typowych zasadach
    społecznych", to zazwyczaj takie prace się właśnie po południu robi. Jak
    się wróci z tej "standardowej", etatowej pracy właśnie, ale przed
    wieczorem, kiedy wszyscy, a zwłaszcza dzieci idą spać.
    Od rana do południa, to normalny człowiek jest w pracy i nikt urlopu na
    koszenie trawy brać nie będzie, bo Tobie akurat tak by się najbardziej
    podobało.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 113. Data: 2015-09-08 10:52:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

    > Bez wzgledu na narodowosc, jesli ide do czlowieka i prosze, zeby przestal
    > halasowac, co czyni od miesiaca, to oczekuje, ze prosbe spelni.

    ROTFL

    Bo co? Bo jesteś pępkiem świata? Bo jesteś panem a on sługą? Dlaczego on ma
    zrezygnować z czegoś co jest legalne i pożyteczne bo ty prosisz? A jak on
    Cię poprosi byś go pocałował w dupę to pocałujesz bo on "prosi"?

    > Sa jednak ludzie, ktorz,y podobnie jak Ty, w ogóle nie widza problemu i
    > uwazaja, ze inni tez nie widza problemu.

    Ależ ja widzę problem - Ty jesteś problemem! Za chwilę przyjdziesz i
    poprosisz by pomalował swój dom na inny kolor bo ten Ci nie odpowiada a
    później by się przeniósł do getta bo Ci zasłania słońce itd.

    > Np. sie nie myja, do wlasnego

    Nie oceniaj innych po sobie!

    > smrodu sie przyzwyczaili i pewnie byliby zdziwieni, gdyby ktos im w
    > autobusie zwrocil uwage, a jeszcze bardziej, gdyby kierowca, korzystajac
    > ze swoich uprawnien, wyrzucil takiego pasazera. Podobnie jest z
    > halasowaniem. Skoro tacy sami z siebie nie sa w stanie pojac, ze nie sa
    > sami na swiecie,

    Ależ to Ty nie rozumiesz że nie jesteś sam - to ty chcesz ograniczać czyjąś
    wolność!

    > nie pomaga rozmowa,

    Bo jest absurdalna. Skąd oczekiwanie że ktoś inny zmieni swoje zachowanie
    dla Twojej zachcianki?

    > nie pomaga SM/Policja, to co mozna zrobic?

    Iść do psychologa. SM i policja nie są od tego by siłą zmuszać innych do
    spełniania Twoich zachcianek.

    > Mozna tylko sie znizyc do poziomu takiego aspolecznego osobnika i
    > "przemawiac" jezykiem, ktory zrozumie.

    Żali mi Cię, a przede wszystkim Twojej rodziny i sąsiadów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 114. Data: 2015-09-08 10:53:06
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > No nie bardzo, bo to jest czas, kiedy ludzie wracaja po pracy do domu.
    > Znacznie mniej uciazliwe to by bylo w tygodniu, od rana do popoludnia
    > wlasnie.

    Aaaa... zapomniałem o najlepszym. Nic, absolutnie NIC mnie bardziej nie
    wk**wiało, jak mieszkałem na osiedlu i wszyscy kosiarze traw ze
    spółdzielni zaczynali swoją pracą o 7 rano, najlepiej w sobotę do tego.
    Kiedy większość normalnych ludzi najzwyczajniej w świecie chce się
    wyspać! Ale masz rację, od rana to przecież najlepiej...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 115. Data: 2015-09-08 10:57:43
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-06 o 22:14, Adam Sz. pisze:
> [...]
    zeskrobałem tzw. lamperię z farby olejnej w kuchni i korytarzu.

    > No nie wiem - kostka granitowa polozona przed wojna do dzisiaj jest "na fali"
    > i jest wiecznie modna - naturalny kamien zawsze bedzie trendy :-)

    I co z tego, że jest na fali czy trendy, jak mi albo Twoim dzieciom nie
    będzie się po prostu podobała?

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 116. Data: 2015-09-08 11:09:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 10:57:45 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > I co z tego, że jest na fali czy trendy, jak mi albo Twoim dzieciom nie
    > będzie się po prostu podobała?

    To ja sobie wywala i wysieja trawe :-)) Nie o tym zupelnie byl watek.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 117. Data: 2015-09-08 11:24:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > W normalnym kraju nie do pomyslenia jest taki brak szacunku dla spokoju
    > innych.

    Pokaż ten kraj gdzie koszenie własnego trawnika jest zabronione, albo
    wymagane jest jego konsultowanie z sąsiadem-pieniaczem.

    A na drugi raz trzeba sobie kupić 100 hektarów i zbudować dom w środku
    niczego, a nie mieć pretensje że cały świat nie chce się do Ciebie
    dostosować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 118. Data: 2015-09-08 11:48:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 11:09:49 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > To ja sobie wywala i wysieja trawe :-))
    Aa potem tą trawe kosi i wk,,,ia takiego Maćka np.;)

  • 119. Data: 2015-09-08 12:50:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 11:48:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Aa potem tą trawe kosi i wk,,,ia takiego Maćka np.;)

    Ja mysle, ze Maciek to taki typ co przez "rozmowe" mial na mysli podejscie
    do faceta z kosa i postraszenie policja jak nie przestanie halasowac :-)
    Wtedy ja z wrodzonego skurwysynstwa tez kosilbym tak czesto jak to tylko
    mozliwe i mialbym go w dupie. Zreszta mam takiego jednego sasiada co chcial
    mi lata temu lopate wpakowac w plecy i on teraz slucha mojej kosiarki
    glownie wtedy kiedy maja niedzielne imprezki rodzinne na tarasie typu
    chrzciny, urodziny, komunie. Moglbym kosic w sobote ale dla mnie niedziela to
    dzien jak codzien i mysle ze czesto podswiadomie kosze wlasnie w niedziele,
    zeby chuja zdenerwowac :D

    A ja mam spokoj - mam dzialke 0,5ha - z jednej strony droga i zadnych sasiadow,
    z dwoch stron las - najblizsze domy 200-300m dalej. Z trzeciej strony sasiadka,
    ktora jeszcze sie buduje ale jej to bedzie wisialo bo od mojego ogrodu dzieli
    ja moj garaz i jej dom (taras ma tak nietypowo z drugiej strony). Sasiad,
    ktorego czasem podenerwuje mieszka po skosie, za droga, wiec chyba niestety
    az tak uciazliwe to dla niego nie jest ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 120. Data: 2015-09-08 12:53:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >No to już szczyt

    Twojego debilizmu.