  • 31. Data: 2018-08-25 17:42:32
    Temat: Re: Stawianie ogrodzenia - czy sąsiad powinien partycypować?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2018 09:58:34 +0200, Marek napisał(a):

    > Nie czego takiego nie powiedziałem, że nie poinformowałem
    > wcześniej sąsiadów.

    Ależ powiedziałeś. Że przyjdzie geodeta. O tym że powiedziałeś że
    będziesz grodził wcale nie było. Przeczytaj sam siebie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2018-08-26 09:12:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ale postawiłeś na swojej.kombinujecie jak konie pod górkę. sobie można stawiać to
    co jest
    dozwolone. w granicy, wspólnie z sąsiadem można stawiać to na co się
    RAZEM zgodzicie. niema wała że jeden sąsiad przychodzi do drugiego i
    mówi: wymyśliłem sobie inwestycje na naszej granicy płać połowę. Jaką
    inwestycje? siatka, płot mur z zasiekami? jakie materiały?

    ToMasz