  • 31. Data: 2019-11-15 09:54:52
    Temat: Re: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Ale jaka jakość, przecież oni nie sprzedają markowych towarów
    > tylko byle jaką chińszczyznę. Tam nikt nie sprawdza czy działa tylko
    > w kontener i do sklepu.

    Nie są to markowe towary, bo sieci nie sprzedają narzędzi dla
    profesjonalistów, ma być rozsądny stosunek ceny do jakości.
    Jedna sztuka to nie jest problem, markowe rzeczy też się psują.

    Jeśli chodzi o sprawdzanie, to nie masz racji, czasy Lider Szajsa
    minęły, każda sieć ma komórkę od kontroli i wyrywkowo sprawdzają jakość.
    Ponadto przy zamawianiu jest tworzona specyfikacja jakie wymagania ma
    spełniać ten towar i na tym etapie też jest weryfikacja.

    Nie bronię marketów, ale mam pewną orientację w tym temacie.

  • 32. Data: 2019-12-01 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

> [...]
    > weryfikacja.
    >
    > Nie bronię marketów, ale mam pewną orientację w tym temacie.

    Znam osobę która pracuje zawodowo na narzedziach z lidla takich jak
    roznego rodzaju wkretarki i bardzo sobe chwali.
    Wkretarka za 100zł bije wszystko to co mozna za 200-250 kupic w marketach
    budowlanych.
    Pewnie jakies hitachi czy coś innego za 500-1000 byłoby lepsze ale z
    pewnoscia stosunek cena - jakosc jest ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 33. Data: 2019-12-01 18:46:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.11.2019 o 00:20, Krystek pisze:
    > opiniami na jej temat? Warto? Widziałem w sklepie na żywo - jest
    > zapakowana w przezroczyste pudełeczko z uchwytem walizkowym.
    Ja kupiłem piłę wyrzynarkę. Stwierdziłem 2 wady:
    1. laser mało dokładnie pokazuje linię cięcia
    2. śrubki mocujące prowadnicę były za długie i porysowałem pierwszą
    płytę, jaką ciąłem, bo końce śrub wystawały poza "płozę".
    Ktoś nie przewidział, że nie zawsze tnie się z prowadnicą po linii
    prostej. Poza tym maszynka fajna, dość lekka, tnie przyzwoicie.
    Jacek

  • 34. Data: 2019-12-10 03:20:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-11-09 00:20, Krystek pisze:
    > Od czwartku w Biedronkach promocja na różne (elektro)narzędzia -
    > <https://www.biedronka.pl/pl/hobby-07-11>
    >
    > W ofercie jest m.in. klon miniszlifierki Dremel -
    > <https://www.biedronka.pl/pl/product,id,153485,name,
    multiszlifierka-z-akcesoriami>
    > Używał może ktoś z Was takiej Biedronkowatej i może podzielić się
    > opiniami na jej temat? Warto? Widziałem w sklepie na żywo - jest
    > zapakowana w przezroczyste pudełeczko z uchwytem walizkowym.

    W sumie stuknąłem się w głowę, poszedłem po rozum i stwierdziłem, że jak
    już kupować to kupię coś a la Dremel tylko bezszczotkowe. Spalisz wirnik
    i szukaj potem szczotek kompatybilnych z danym sprzętem. A nu jeho.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 35. Data: 2019-12-10 08:09:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-10 o 03:20, Krystek pisze:

> [...]
    > już kupować to kupię coś a la Dremel tylko bezszczotkowe. Spalisz wirnik
    > i szukaj potem szczotek kompatybilnych z danym sprzętem. A nu jeho.

    Spalony silnik a Ty się szczotkami przejmujesz? :-)

    Robert

  • 36. Data: 2019-12-10 09:49:10
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2019 o 03:20, Krystek pisze:

> [...]
    > już kupować to kupię coś a la Dremel tylko bezszczotkowe. Spalisz wirnik
    > i szukaj potem szczotek kompatybilnych z danym sprzętem. A nu jeho.

    Wchodzisz na Allegro i dobierasz części według wyglądu. Mam wrażenie, że
    wszystkie marketowe elektronarzędzia robi jedna fabryka w Chinach.
    Zmienia tylko kolory obudowy i złącze akumulatora.

    yabba

  • 37. Data: 2019-12-10 11:38:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-10 o 09:49, yabba pisze:

    > Wchodzisz na Allegro i dobierasz części według wyglądu. Mam wrażenie, że
    > wszystkie marketowe elektronarzędzia robi jedna fabryka w Chinach.
    > Zmienia tylko kolory obudowy i złącze akumulatora.

    Przecież szczotki mają więcej parametrów, niż tylko wygląd.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 38. Data: 2019-12-10 12:43:13
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2019 o 11:38, Adam pisze:

    > Przecież szczotki mają więcej parametrów, niż tylko wygląd.

    Czy chodzi Ci o wymiary? Zawsze można dopytać się u sprzedawcy.

    yabba

  • 39. Data: 2019-12-10 15:31:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-10 o 12:43, yabba pisze:

    > Czy chodzi Ci o wymiary? Zawsze można dopytać się u sprzedawcy.

    Wymiary to najmniejszy problem.
    Jest materiał (nie wszystko węgiel, co się czerni), przewodność (czy
    może oporność?), dozwolony prąd, siła nacisku, twardość materiału, siła
    tarcia i być może jeszcze o czymś zapomniałem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 40. Data: 2019-12-10 18:23:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-10 o 15:31, Adam pisze:

> [...]
    > może oporność?), dozwolony prąd, siła nacisku, twardość materiału, siła
    > tarcia i być może jeszcze o czymś zapomniałem.

    Elektronarzędziom biedronkowym pewnie to obojętne czy szczotki będą z
    ołówka czy też z sezonowanego grafitu. :-)

    Robert