  • 51. Data: 2017-12-04 08:09:38
    Temat: Re: betonowy garaż
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 20:44:26 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > BTW pytanie do elektryków - licznik energetyki sobie z tym dobrze poradzi
    > i nie będzie wariował? Mam po prostu wpięty jeden koniec kabla grzewczego
    > do jednej fazy, drugi do drugiej :)

    licznik zmierzy każdą energię czynną, jak ci układ nie wybuchł w czasie podłączania
    to o licznik sie nie martw :) A może i martw o rachunki :P

    b.

  • 52. Data: 2017-12-04 09:38:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 08:09:40 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > A może i martw o rachunki :P

    Phi, jak się okaże że wystarczy 4h (a już wiem że na pewno) to ile też tego
    będę odpalał w ciągu sezonu? 10 razy? 50 pln? ;) Do przeżycia :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.