  • 21. Data: 2009-09-07 09:11:00
    Temat: Re: hydro - dam radę?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > dodam tylko ze to lutowania meidzi można też użyć opalarki elektrycznej :)

    właśnie miałem dodać że zapomiałem o tym napisać.....
    --
    Jackare

  • 22. Data: 2009-09-07 12:19:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:
    > Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.mastertools.pl/index.php?k151,palniki-gaz
    owe-lutownicze-i-dekarskie-palniki-lutownicze

    > http://www.mastertools.pl/index.php?k108,palniki-gaz
    owe-lutownicze-i-dekarskie-palniki-na-kartusze-na-bl
    istrze

    ducts_id=99
    ducts_id=138

> [...]
    > włączonego w obwód drutu oporowego lub bimetalicznego przełącznika
    > świateł z ciężarówki, lub odczepów na transformatorze ewentualnie
    > akumulatora z wyprowadzonymi elektrodami z każdej celi - podłączając
    > się dobierzemy sobie odpowiednie napięcie a więc i prąd.
    > Jest to najtańsze rozwiązanie tego problemu. Do lutowania miękkiego
    > można użyc lutu cynowego o większej ilości ołowiu, cyna ma tendencję
    > do "choroby" - potrafi rozsypać się w proszek. Wystarczyłby lut do
    > rynien - w laskach - latwy do kupienia i niedrogi.
    > Do twardego lutowania miedzi można użyć lutu fosforobrązowego lub

    no pozostaje jeszcze pozbieranie wszystkich lusterek z domu i zrobienie
    palnika solarnego. ;-)

  • 23. Data: 2009-09-07 13:32:39
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    > no pozostaje jeszcze pozbieranie wszystkich lusterek z domu i zrobienie
    > palnika solarnego. ;-)

    Proszę, opowiedz nam o twoich problemach z lustrzycą. Często ogladasz
    swojego smyjora?

  • 24. Data: 2009-09-07 13:43:39
    Temat: Re:
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    R pisze:
    > No tak robiłem, robiłem, że się w rurkę doprowadzającą wodę na ogórd wbiłem
    > :-( no i się polało, na szczęście szybka reakcja i tylko trochę mokro było.
    >
    > Ale teraz pytanie - dziórka mała w rurce miedzianej chyba 1/2". Dam radę to
    > sam naprawić? Co nieco potrafię, więc co bym potrzebował, bo myślę, że
    > lepiej wyposażenie kupić niż majstra wzywać.
    >
    > Co powinienem zakupić pastę? palnik? kawałek złączki jakiejś? cyna? jest
    > jakiś serwis gdzie mógłbym poczytać i się poedukować jak się łączy rurki
    > miedziane?

    Ja bym zrobił to troszkę inaczej - wiecie jak się łata dętkę od koła
    rowerowego? Wycina się łatkę, w tym przypadku z kawałka blaszki
    miedzianej. Papierem ściernym się przeciera okolicę otworu i łatkę
    również. Nakłada się lut na obie części - na rurę i na łatkę, kładzie
    się łatkę na rurę. Podgrzewa się rurę wraz z łatką i uzupełnia się cynę
    trochę, potem pozostawiamy aby osiągnęło normalną temperaturę,
    sprawdzamy, czy nie cieknie i tyle. Ważne tylko odpowiednie uformowanie
    łatki. Można wspomóc się pastą lutowniczą przy nakładaniu cyny na rurkę
    i łatkę.

  • 25. Data: 2009-09-07 14:00:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:

    > Proszę, opowiedz nam o twoich problemach z lustrzycą. Często ogladasz
    > swojego smyjora?

    jaka ciekawska kobietka... hihihi

  • 26. Data: 2009-09-07 14:12:10
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    > jaka ciekawska kobietka... hihihi

    He..he, jak łatwo cieciów nabrać! :-)))))))
    Panslavista sum!!!

  • 27. Data: 2009-09-07 14:18:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:

    > He..he, jak łatwo cieciów nabrać! :-)))))))
    > Panslavista sum!!!

    bierzesz już hormony? kiedy masz operację wycięcia tego i owego i zrobienia
    otworka :)