  • 31. Data: 2009-11-05 08:22:33
    Temat: Re: mostek termiczny jak sie go pozbyc
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hcu1gr$vo4$1@news.onet.pl...
    > Garaz co prawda stworzy strefe buforową, jednak nadal bedzie w nim panowac
    > temperatura niewiele wyzsza niz na zewnątr
    Aż tak żle nie będzie. Ja nieogrzewam garażu(w bryle budynku) i zeszłej zimy
    nawet przy -20st C temeratura w garażu była ok +5C. Bramę garażową mam też
    "niefirmową" kupiona na Allegro- ale jest szczelna. Tyle ze u mnie garaż w
    bryle budynku a ściany budynku obklejone 12cm styro.

    Krzysiek

  • 32. Data: 2009-11-05 08:58:30
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

> [...]
    > mam też "niefirmową" kupiona na Allegro- ale jest szczelna. Tyle ze u mnie
    > garaż w bryle budynku a ściany budynku obklejone 12cm styro.

    tz nad garazem masz jakies pomieszczenia?
    Moj garaz bedzie doklejony niejako do budynku domu.
    Ja chce caly dom okleic 15cm.
    sciane miedzy garazem a domem 12 albo 15 i sam garaz albo
    10 albo 12.

    Pzdr
    Darek

  • 33. Data: 2009-11-05 09:01:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > tz nad garazem masz jakies pomieszczenia?

    Tak. Nad garazem mam pokój

    Krzysiek