  • 31. Data: 2018-08-05 15:46:17
    Temat: Re: [ogrzewanie] promienniki porczerwieni - warto?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.08.2018 11:26, Budyń wrote:

    > Dałbym podłogowe i tyle.

    Ja też i pompę ciepła.

  • 32. Data: 2018-08-05 15:48:12
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.08.2018 16:06, Zenek Kapelinder wrote:
    > W skali bezwzglednej wszystko co ma temperature wyzsza od zera bezwzglednego jest
    promiennikiem.

    Zero bezwzględne nie jest zerem bezwzględnym i ma swoją minimalną
    energię :-)

  • 33. Data: 2018-08-05 15:53:03
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.08.2018 14:15, Uzytkownik wrote:

    > Tylko czasami nie daj się namówić na system mieszany tzn. część domu z
    > podłogówką, a część z grzejnikami.
    >
    > Wśród "fahofuf" krążą informacje, że podłogówka się nie nadaje do
    > sypialni, bo kurz, bo gorąc i nie będzie można spać, bo podłoga będzie
    > zbyt gorąca itd.

    Ja tak mam niestety. Te kilkanaście lat temu też mi zrobiono wodę z
    mózgu. Gazetka papierow Murator to był stek bzdur i reklam.

  • 34. Data: 2018-08-05 17:34:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo czasopisma typu murator to wydanictwo reklamowe. Wydrukuja kazdy tekst za ktory w
    nim zaplaca za lokowanie produktu. W jednym napisza ze ocieplanie od srodka jest
    niedopuszczalne, zabronione itp. W nastepnym beda poleceli materialy do ocieplania od
    srodka i pisali ze to rewelacyjna metoda ocieplania. Wspolczesne domy szkieletowe
    hacza o domy pasywne. W tym z tematu rocznie na prad w jednej taryfie trzeba wydac z
    2,5 tysiaca. Daje to moc ciagla w czasie ogrzewania na poziomie 500W na 100 m? domu.
    W takim domu warto na dachu zainstalowac ze dwa kilowaty w fotowoltaice z demobilu i
    ogrzewac go najtanszymi grzejnikami z marketu.

  • 35. Data: 2018-08-06 12:08:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 15:48, KIKI pisze:

    > Zero bezwzględne nie jest zerem bezwzględnym i ma swoją minimalną
    > energię :-)

    Nie, ma 0 energii.

    --
    Pozdr