  • 21. Data: 2015-07-27 22:51:02
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-27 o 20:15, Adam Sz. pisze:

    > No sa tam jeszcze silniki EBMa za ~1,5-2k, czujki cisnienia, sterownik z
    > wyswietlaczem (marnym coprawda ;) i troche elektroniki. No i oczywiscie
    > wymiennik, ktorego sam nie poskladasz, a ktory bedzie kosztowal na wolnym
    > rynku tez ze 2k. Do tego podatki, vaty, zusy, srusy i 6k sie uzbiera. Moim
    > zdaniem cena odpowiednia do jakosci / produktu :) Sam wyrzezbilbys cos
    > takiego pewnie za ~4k ale wygladaloby to gorzej, a i nie poprowadzilbys tak
    > dobrze (lagodnie) kanalow, co ma znacznie dla pozniejszej m.in. glosnosci
    > i zuzycia energii :)

    Panowie, ale ja przeciez nie mam do Was o to pretensji, ze sobie
    kupiliscie. Stwierdzam tylko, ze w produkcji seryjnej dla firmy to
    bardzo dobry biznes.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2015-07-27 23:09:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 22:50:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Panowie, ale ja przeciez nie mam do Was o to pretensji, ze sobie
    > kupiliscie. Stwierdzam tylko, ze w produkcji seryjnej dla firmy to
    > bardzo dobry biznes.

    Ale po czym wnosisz? Bo generalnie to kazdy produkt produkowany seryjnie
    to z reguly bardzo dobry biznes :-) Marza jest pewnie rzedu 10-15% max,
    czyli przyzwoicie ale bez szalenstw - sa mysle produkty (glownie luksusowe),
    na ktorych firmy maja wielokrotnie wieksze marze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2015-07-27 23:46:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-27 o 23:09, Adam Sz. pisze:

    > Ale po czym wnosisz?

    Szesc tysi za dwa wiatraki, styropian, obudowa i kosmiczny wymiennik. Do
    tego troche kabelkologii.
    Dziesiecioletni telefon komorkowy, elektronicznie jest znacznie bardziej
    skomplikowany.

    > Bo generalnie to kazdy produkt produkowany seryjnie
    > to z reguly bardzo dobry biznes :-) Marza jest pewnie rzedu 10-15% max,

    Zart jakis chyba...

    > czyli przyzwoicie ale bez szalenstw - sa mysle produkty (glownie luksusowe),
    > na ktorych firmy maja wielokrotnie wieksze marze :)

    Chwala im za to. Obysmy mogli sobie je kupowac za drobne.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2015-07-28 01:13:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 15:23:47 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Tak wyglada w środku:
    > http://pokazywarka.pl/ptvw4n/

    Chyba Adam Sz pisał że ma brinka i coś koło 6-8tys dał za niego. Patrze na fotki i
    wugląda mi że drogie to styro trochę. W sumie mnie to nie dziwi, rożne wynalazki
    swego czasu sprzedawałem- marketing czyni cuda.

  • 25. Data: 2015-07-28 01:14:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 17:19:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    > Jak rozwalą obornik to na tydziń można się wyprowadzić. Zasięg takiego smrody
    kilkaset metrów, może ponad kilometr. Czyli nie tylko ci co mają płot od strony pola
    rzygają trzy razy dziennie. Co chwila w tv jest program że w środku osiedla domków
    ktoś chlewnię postawił. Albo że drogą za płotem wożą odpady z ubijalni zwierząt.

    Kogutek poki co to nie otwieraj okien i nie wychodz na zewnatrz, bo w Lodzi
    macie jakas chmure toksyczna :-)

    http://www.wykop.pl/link/2673757/chmura-dymu-nad-lod
    zia-moze-byc-toksyczny-sluzby-nie-otwierajcie-okien/

    Takze, ten...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2015-07-28 01:16:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 23:09:20 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale po czym wnosisz? Bo generalnie to kazdy produkt produkowany seryjnie
    > to z reguly bardzo dobry biznes :-) Marza jest pewnie rzedu 10-15% max,
    Dowcip?

  • 27. Data: 2015-07-28 01:17:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 01:14:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Chyba Adam Sz pisał że ma brinka i coś koło 6-8tys dał za niego. Patrze na fotki i
    wugląda mi że drogie to styro trochę. W sumie mnie to nie dziwi, rożne wynalazki
    swego czasu sprzedawałem- marketing czyni cuda.

    6,5k. To co widzisz to wkladka do obudowy ze styro i wentyl :) Jeden wentyl
    kosztuje 300Eur u producenta (EBM), do tego jeszcze sporo innych elementow
    dochodzi, wiec... Wyciagacie zdecydowanie pochopne wnioski :-)
    A ze styro? Cos, najlepiej sie do tego nadaje (nie ciagnie wilgoci, nie
    rdzewieje, latwo obrobic, dlugowieczne). Co szybciej zniknie zakopane
    w ziemi - blacha, czy styropian? :-) Nie wiem coscie sie tak tego styro
    czepili :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2015-07-28 01:41:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 01:17:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > 6,5k. To co widzisz to wkladka do obudowy ze styro i wentyl :) Jeden wentyl
    > kosztuje 300Eur u producenta (EBM

    Skąd pewnośćć odnośnie tych cen?

    Okno Drutex wg katalogu producenta kosztuje xxx zl a u dystrybutora dostaniesz za
    70%tej ceny, to samo np grzejniki (rabat min 50%) itp.
    Ale najważniejsze że kupiłeś, zapłaciłeś i jeszcze zadowolony jesteś;) O to w tym
    chodzi;)

  • 29. Data: 2015-07-28 01:57:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 01:41:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    70%tej ceny, to samo np grzejniki (rabat min 50%) itp.
    > Ale najważniejsze że kupiłeś, zapłaciłeś i jeszcze zadowolony jesteś;) O to w tym

    Wystarczy sprawdzic w katalogu EBMa :-) No i to made in Germany (EBM), a nie
    jakas chinszczyzna :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2015-07-28 07:49:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >made in Germany (EBM), a nie jakas chinszczyzna :-)

    he he he marketing emocjonalny :-)