  • 11. Data: 2015-07-27 19:33:41
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-27 19:22, Jacek wrote:
    > A można prosić jakieś foto tego wymiennika?
    > Jacek

    Nie sfotografowałem swojego ale wygląda tak jak ten:
    http://cdn11.muratordom.smcloud.net/t/photos/t/26872
    /wymiennik-ciepla_1673230.jpg

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2015-07-27 19:36:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-27 15:58, Adam Sz. wrote:

    > Czyscilem w zeszlym roku - tez po 4 latach uzytkowania :-) Latwo sie rozbiera
    > i czysci tylko ta wytloczke w srodku po prawej mozna wlozyc odwrotnie, co tez
    > jakims cudem uczynilem. Poznasz po tym ze po wlaczeniu reku zaczyna brac
    > 200W i huczy jakby 500m3/h przerzucal :-)) Na szczescie 2 wkrety i 4 sruby
    > i zostalo odwrocone poprawnie ;)
    > pozdr.

    Mnie za to został luzem jeden wtyk od PE.
    A może wisiał tak luzem już wcześniej? :-D
    Robiłem fotki przed rozpinaniem przewodów i niby wszystko wróciło na
    miejsce.
    Grunt, że działa!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2015-07-27 19:37:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-27 16:00, Ergie wrote:
    > No i przez litość nie liczę czasu na poranny i wieczorny obchód okien by
    > wietrzyć mieszkanie

    To też.
    Ale przede wszystkim bez WM ciągle trzeba uważać na przeciągi.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2015-07-27 19:39:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-27 16:01, Maniek4 wrote:

    > Cza miec tupet panie, zeby za obudowana syropianem dziure rzadac tyle
    > pieniedzy.
    >
    > Pozdro.. TK

    Niby racja ale jakoś przebolałem.
    Nie noszę za to zegarka, który mógłby kosztować przecież jeszcze więcej ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2015-07-27 20:11:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 19:36:21 UTC+2 użytkownik quent napisał:

> [...]
    > A może wisiał tak luzem już wcześniej? :-D
    > Robiłem fotki przed rozpinaniem przewodów i niby wszystko wróciło na

    Mi tez zostal za pierwszym razem. Za drugim znalazlem jego miejsce ;)
    PE tam jest malo wazny... ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2015-07-27 20:15:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 16:01:51 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Cza miec tupet panie, zeby za obudowana syropianem dziure rzadac tyle
    > pieniedzy.

    No sa tam jeszcze silniki EBMa za ~1,5-2k, czujki cisnienia, sterownik z
    wyswietlaczem (marnym coprawda ;) i troche elektroniki. No i oczywiscie
    wymiennik, ktorego sam nie poskladasz, a ktory bedzie kosztowal na wolnym
    rynku tez ze 2k. Do tego podatki, vaty, zusy, srusy i 6k sie uzbiera. Moim
    zdaniem cena odpowiednia do jakosci / produktu :) Sam wyrzezbilbys cos
    takiego pewnie za ~4k ale wygladaloby to gorzej, a i nie poprowadzilbys tak
    dobrze (lagodnie) kanalow, co ma znacznie dla pozniejszej m.in. glosnosci
    i zuzycia energii :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2015-07-27 20:17:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nie tak szybko :-)

    >4 lata x dwie wizyty kominiarskie w roku to daje razem 8 wizyt po kilka
    >minut każda gdy trzeba być w domu i pilnować kominiarza - więc co najwyżej
    >pół godziny różnicy.

    >No i przez litość nie liczę czasu na poranny i wieczorny obchód okien by
    >wietrzyć mieszkanie bo by się okazało że nie tylko Kogutek nie zapunktował
    >ale został znokautowany.

    Godzinnym czyszczeniem reku? Opatronk....

  • 18. Data: 2015-07-27 22:10:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-27 20:15, Adam Sz. wrote:
    > No sa tam jeszcze silniki EBMa za ~1,5-2k,

    Ciekawe ile pociągną

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2015-07-27 22:28:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-27 o 22:10, quent pisze:

    > Ciekawe ile pociągną

    Akurat EBM'a mam w dziesiątkach wszelakiej maści maszynach oraz
    klimatyzatorach. Nawet długo to działa. Łożyska kulkowe mają spory wpływ
    na długowieczność.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2015-07-27 22:46:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 22:10:56 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Ciekawe ile pociągną

    Powinny dlugo - maja opinie dlugowiecznych :) A w razie czego da sie w nich
    wymienic same lozyska za grosze:

    http://www.mojeboje.pl/uszkodzony-wentylator-w-rekup
    eratorze/

    pozdr.