  • 21. Data: 2019-01-12 18:30:39
    Temat: Re: wyznaczanie poziomu posadzki.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Jan 2019 01:47:22 -0800 (PST), abomito

    > Ja myślałem że to praktycy...

    Moi murarze z takimi rurkami latali. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2019-01-12 19:29:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedys kobiety w rzekach praly. Po to jest postep techniczny zeby A. Coraz glupsi
    mogli robic coraz bardziej skomplikowane rzeczy. B. Ci glupi nie narobili sie w pracy
    bo beda chcieli wiecej pieniedzy za prace ( nie dotyczy Polakow ). Dlatego sa betony
    samopoziomujace.

  • 23. Data: 2019-01-12 19:47:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-12 o 10:47, abomito pisze:

    > Kurdę. Ja myślałem że to praktycy...

    Nie znasz się, wypowiadają się wybitni fachmani! O czym świadczy sposób
    wyznaczania poziomu w piwnicy za pomocą poziomic (czyli linii na mapie)
    zamiast poziomnicy. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 24. Data: 2019-01-12 20:36:25
    Od: "Adam" <d...@b...pl>

    Myjk napisał:

    > Nada się, ale rzeźba będzie. Mój wylewkarz latał z taką poziomicą wężową:
    > https://wypozyczalnia-poradzisz.pl/product/poziomica
    -wezowa-elektroniczna-nivcomp-h-25-pro/
    > Pozdor Myjk

    Kurna, poziomica wężowa elektroniczna? To pewnie działa na czujniku
    ciśnienia? czego to ludzie nie wymyślą:)

    Wszystkie przytoczone przykłady są bardzo dobre, tylko ich zastosowanie
    zależy od tego jak się leży.
    Ja kilkumetrowych poziomic nie posiadam, jakieś rury by się znalazły, ale
    żeby były proste to zapomnij:)
    Długie poziomice i łaty to są najtańsze metody, potem wężownica wodna,
    następnie laser.
    W moim przypadku najlepsze będzie wyznaczenie poziomu laserem metr nad
    posadzką i sprawdzenie patykiem wszystkich punktów na podłodze, będę mógł
    się zorientować w sytuacji bez kopania, potem wybiorę ziemię, wbije kołki i
    wypoziomuję, zrobię beton z wybranej ziemi z gruzem, zaleję i łopatą
    wyrównam, potem dam centymetr zaprawy samopoziomującej dla dokładnego
    wyrównania.

    Jeszcze wpadł mi do głowy pewien sposób wyznaczania poziomu kołków za pomocą
    poziomicy laserowej, wbijam w linii prostej kołki, pierwszy ustawiam na
    wysokości progu, potem puszczam poziomy laser w linii kołków na wysokości
    pierwszego kołka i następnie pozostałe kołki dobijam do linii lasera, bardzo
    proste i praktyczne.

  • 25. Data: 2019-01-12 23:54:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Od razu widac ze prawdziwy Polak jestes. Bo na calym Swiecie tylko Polak jak sie w
    robocie nie narobi to uwaza ze nic nie zrobil i/lub ze pieniadze za prace mu sie nie
    naleza.

    Nie pytam czy robiłeś taką wylewkę samopoziomującą, bo nigdy nie
    robiłeś. Nigdy nawet nie widziałeś jak to robią fachowcy, bo byś takich
    pierdół nie pisał.

    Zanim kolejny raz zaczniesz fantazjować i się ośmieszać to poczytaj i
    pooglądaj co to jest wylewka samopoziomująca, w jakim celu się ją
    wykonuje i dlaczego nie zastąpi posadzki.

  • 26. Data: 2019-01-13 00:04:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-12 o 19:47, Akarm pisze:

    > Nie znasz się, wypowiadają się wybitni fachmani! O czym świadczy
    > sposób wyznaczania poziomu w piwnicy za pomocą poziomic (czyli linii
    > na mapie) zamiast poziomnicy. :D

    A fachowiec jak doprowadza do poziomu to poziomuje czy poziomniuje, a
    jak będzie to robił jutro to będzie poziomował czy poziomniował? :D

  • 27. Data: 2019-01-13 02:42:21
    Od: l...@g...com

    Jako rozsądny kompromis proponuję określenie " wasserwaga"

  • 28. Data: 2019-01-13 06:23:00
    Od: A S <a...@e...pl>

    > Swoją drogą, posadzka w piwnicy to niekoniecznie dobry pomysł - jeśli to
    > jakieś nienajnowsze budownictwo, to bita ziemia w piwnicy pozwala
    > odparować wilgoć z ziemi. Jak zabetonujesz to wszystko pójdzie w mury, i
    > grzyb będzie, że tak powiem, murowany.

    Nie lepiej dac pod spód grubą folie? Mury tez powinny byc zaizolowane,
    chyba ze nie są.
    pozdro
    --
    A S

  • 29. Data: 2019-01-13 07:44:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-13 o 02:42, l...@g...com pisze:
    > Jako rozsądny kompromis proponuję określenie " wasserwaga"

    To jak prawidłowo należy nazwać czynność?

    Wasserwaguje czy wasserważy?

    Bedzie warrsewagował czy będzie wasserważył?

    A może wasserowałwagę?

  • 30. Data: 2019-01-13 10:13:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 00:18 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Uzyj wylewki betonowej samopoziomujacej. Jak bys mial do dyspozycji
    > wibrator do betonu to jak zwiaze bedziesz mogl otworzyc punkt
    > legalizacji poziomic.

    Samopoziomująca jako posadzka w piwnicy? - kto bogatemu zabroni :-)
    Technicznie chyba niewykonalne, są samopoziomujące, które mogą mieć
    grubość posadzki?

    TG