  • 31. Data: 2017-11-30 23:02:14
    Temat: Re: zakup budynku w trakcie budowy?
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Nie wglądają bo chyba wszystkie są w peszlu (powiększ zdjęcia)
    > http://imgie.pl/images/2017/11/29/srodek072aad8.jpg

    Zgadza się.Nie dopatrzyłem.Przepraszam.

  • 32. Data: 2017-12-01 09:08:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 23:02, abomito pisze:

    > Zgadza się.Nie dopatrzyłem.Przepraszam.

    Poza tym sądzę że jeszcze tam pójdzie ocieplenie pod wylewki więc w
    sumie kable
    bedą luźne.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 33. Data: 2017-12-01 09:16:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 19:37, m4rkiz pisze:

    > na razie mam tyle:
    Duże to, 200m2 na kondygnację to bardzo dużo. Strop gęstożebrowy chyba
    acerman, widać żebra rozdzielajace więc zrobiony zgodnie ze sztuką,
    będzie cichy w użytkowaniu. Mury dość dobrze wymurowane, szkoda że bez
    pionowych spoin. Instalacja elektryczna też wygląda ok.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 34. Data: 2017-12-01 09:37:35
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Wed, 29 Nov 2017 19:37:02 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > na razie mam tyle:
    >
    > http://imgie.pl/images/2017/11/29/zewnetrzne2d55d7.j
    pg

    Hangar.

    --
    Yakhub

  • 35. Data: 2017-12-01 09:41:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 19:37:21 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:
    > na razie mam tyle:

    Miał ktoś rozmach. Ta cena faktycznie okazyjna? Bo tutaj tak na oko
    trzeba dorzucić jeszcze ze 600 tys. żeby to było "na gotowo"...

    L.

  • 36. Data: 2017-12-01 10:30:40
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 1 grudnia 2017 09:41:44 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Miał ktoś rozmach. Ta cena faktycznie okazyjna? Bo tutaj tak na oko
    > trzeba dorzucić jeszcze ze 600 tys. żeby to było "na gotowo"...

    na mieszkaniówke za duze, ale moze na hotel dla ukrainców :)

    b.

  • 37. Data: 2017-12-01 12:56:50
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 19:28, abomito pisze:

    > Widocznie do innej szkoły chodziłem.Albo nowa technologia, , bo przewody wyglądają
    na ziemne.
    > Wiem, że nikt tego nie będę wymieniał, ale nigdy nie wsadziłem przewodu bez peszla
    w beton.

    A jak masz przewód na ścianie i potem na to idzie tynk, to co za
    różnica? Też peszla przecież tam zwykle nie ma.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 38. Data: 2017-12-01 13:03:53
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 1 grudnia 2017 12:56:51 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > A jak masz przewód na ścianie i potem na to idzie tynk, to co za
    > różnica? Też peszla przecież tam zwykle nie ma.

    Kabel otynkowany bez peszla ma w ścianie lepsze chłodzenie, niż taki w peszlu.

  • 39. Data: 2017-12-01 13:40:44
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-12-01 o 13:03, r...@g...com pisze:

    > Kabel otynkowany bez peszla ma w ścianie lepsze chłodzenie, niż taki w peszlu.

    No to w czym problem, że będzie w betonie w podłodze? Bo z tym kolega
    miał tu problem.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 40. Data: 2017-12-02 15:49:21
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > No to w czym problem, że będzie w betonie w podłodze? Bo z tym kolega
    > miał tu problem.
    Z całym szacunkiem: jest tam cały dom do obsmarowanie, a wspomniałem o
    przewodach na posadzce i tylko tego żeście uczepili.
    Więc wyjaśniam.
    Kable na podłodze muszą wytrzymać wszystkie uderzenia i przejazdy , bo do
    zostaną zabetonowane na końcu.Po tynkach, pewno hydraulice i różnych takich.
    Kto zagwarantuje, że będą nieuszkodzone? Ponieważ zdarzało mi się naprawiać
    po fachowcach instalacje kładzione w tynku, mam jakiś wątpliwości.
    Jak to zlokalizować,jak naprawić? Wielokrotnie widziałem jak "pan Heniek"
    głaskał kable, bo wystawały spod tynku.To nie suporek, że się ugnie...
    Hydraulicy to inny temat- mogą się przewiercać przez ściany.Fakt- sam też
    trafiłem w rurkę z wodą, która była po drugiej stronie ściany.Plastykowa
    była... Wystarczy?
    pozdro. a bo mi to